حمل بار از ایران به قزاقستان

خدمات حمل بار و باربری از ایران به کشور قزاقستان

باربری و حمل بار به قزاقستان

۴.۹
(۲۱)

حمل بار به قزاقستان

جهت حمل باز از ایران به قزاقستان می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید. گروه حمل و نقل بین المللی سعادت از شرکت های معتبر باربری در حمل بار به کشورهای آسیانه میانه است.

قزاقستان کشوری در آسیای میانه است که پایتخت آن آستانه است. این کشور هم مرز با روسیه، چین، ترکمنستان، قرقیزستان و ازبکستان است. قزاقستان به دلیل ذخایر نفت و گاز طبیعی ثروتمندترین کشور منطقه است. کالاهایی که ایران به قزاقستان صادر می کند شامل محصولات مواد غذایی، میوه و خشکبار، کفش، لباس، چوب، دستگاه های برقی، لوازم آرایشی بهداشتی، سیمان و سرامیک، فرآورده های گوشتی و غیره است. در ادامه قصد داریم در رابطه با چگونگی حمل بار به قزاقستان از طریق روش های مرسوم در گروه سعادت مطالبی را در اختیار کاربران قرار دهیم.

شرکت بین المللی حمل و نقل سعادت اولین و قدیمی ترین شرکت باربری در تهران است که در زمینه انتقال بار به کشورهایی مانند قزاقستان تخصص دارد. این شرکت در حال حاضر در زمینه حمل بار به تمام نقاط کشور، خدمات بسته بندی و کارگری، بار دربستی و غیره فعال است و قراردادهای لجستیکی شرکت هایی مانند ایران خودرو و سایپا را دارد. تمام کارکنان این شرکت آموزش دیده اند و کار خود را به خوبی انجام می دهند و تمامی بارهای این شرکت بیمه می شوند. در حمل بار به قزاقستان امکان پیگیری بار در هر لحظه وجود دارد، در ادامه با انواع روش های حمل بار دربستی به کشورهای دیگر آشنا می شویم.

حمل بار به قزاقستان

حمل بار به قزاقستان از چهار راه امکانپذیر است:

  • حمل دریایی به قزاقستان
  • حمل هوایی به قزاقستان
  • حمل جاده ای به قزاقستان
  • حمل ریلی به قزاقستان

حمل دریایی به قزاقستان

حمل و نقل دریایی یکی از بخش های جدایی ناپذیر حمل و نقل است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر حمل و نقل بین المللی از طریق دریا است و این بخش اهمیت زیادی دارد. حمل دریایی به قزاقستان از طریق شمال شرقی دریاچه خزر به غرب بندر اکتائو، تنها بندر بازرگانی بین المللی کشور قزاقستان، صورت می گیرد. حمل کانتینرهای ۲۰ و۴۰ فوت، یخچالی برای مواد فاسد شدنی، کانتینرهای اپن تاپ، فلت رک و استاندارد انجام می پذیرد. از مزیت های این روش می توان به کاهش قیمت نهایی اشاره کرد.

 

حمل بار به قزاقستان

حمل هوایی به قزاقستان

حمل هوایی بار یکی از امن ترین و سریع ترین و همچنین پرهزینه ترین راه های انتقال بار است. به همین دلیل بیشتر برای کالاهای حساس و گران قیمت مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال صادرات اجناس قیمتی و دارو و سایر کالاهایی که نیاز است در حداقل زمان ممکن به مقصد برسد. تنها عیب وارد بر آن هزینه و حجم تمام شده است. حمل هوایی به قزاقستان از طریق فرودگاه های بین المللی آلماتی وآستانه انجام می پذیرد.

 

حمل جاده ای به قزاقستان

حمل ونقل جاده ای قدیمی ترین راه های حمل کالا می باشد. این روش به صورت گسترده در حمل بار استفاده می شود. از مزیت های این روش می توان به هزینه کمتر حمل بار، امکان مدیریت دقیق ساعت و زمان حرکت اشاره کرد. حمل جاده ای از طریق مرزهای اینچه برون، سرخس و لطف آباد انجام می پذیرد.

عوامل موثر بر حمل ونقل جاده ای:

  • مسافت: در حمل جاده ای باید از مسافت های خیلی طولانی صرف نظر شود. زیرا امکان آسیب دیدن بار بیشتر است.
  • شرایط آب و هوایی: از عوامل موثر بر حمل ونقل جاده ای شرایط آب وهوایی است که نباید طوفان یا سیل باشد؛ و در صورت هرگونه باران و برف تجهیزات مناسب باید همراه باشد.
  • نوع ماشین حمل بار: برای هر گونه بار، ماشین خاصی نیاز است. ماشین های حمل شامل ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک هستند. انواع تریلرهای چادری برای حمل بارهای بسته بندی شده در پالتهای فلزی و چوبی، کارتن و کیسه استفاده می شود. تریلرهای یخچال دار برای حمل بارهایی که حمل ونقل آنها نیاز به دمای خاص دارند. تریلرهای کفی برای بارهایی استفاده می شود که ابعاد نامتعارفی دارند، مانند تیرآهن و گوی های حجیم. تریلر تیغه ای برای حمل کانتینر استفاده می شود. تریلرهای کمرشکن و بورژی مانند تریلر کفی هستند، با این تفاوت که ظریفیت حمل و ابعاد بیشتر دارند.
  • تصادف: از جمله حوادثی که در حمل ونقل جاده ای اتفاق می افتد، تصادف است. برای پیشگیری از این اتفاقات ایمنی وسایل نقلیه باید چک شود و از رانندگان با تجربه استفاده شود.

 

حمل بار به قزاقستان

حمل ریلی به قزاقستان

باربری ریلی و حمل بار به قزاقستان از طریق مرز سرخس، اینچه برون و لطف آباد با واگن های مخصوص حمل بار انجام می پذیرد. حمل بار با قطار با توجه به زیرساخت های ریلی سهم مهمی را در واردات و صادارت به خود اختصاص داده است. این حمل ونقل روشی مناسب برای حمل بار در مقیاس بالا می باشد. قطارها دارای کابین های بزرگ باربری هستند که به طور مستقیم و سریع امکان جابجایی بارها را فراهم می آورند. در حمل بارهای معدنی مانند ذغال سنگ، آهن آلات و … از حمل ونقل ریلی استفاده می شود. این نوع حمل به دلیل سوخت کمتر، ایمنی بیشتر و درگیری کمتر نیروی انسانی راه مناسبی است.

 در باربری و حمل بار به قزاقستان بارها به طور کلی در ۴دسته قرار می گیرند:

۱-بارهای معمولی: به بارهایی اطلاق می شود که در حمل آنها محدودیتی به جز ارتفاع وجود ندارد. مانند انواع محصولات پلاستیکی، فرش، صنایع دستی، نمونه کالاهای صنعتی، محصولات چوبی و…

۲-بارهای فاسد شدنی: بارهایی که حمل آنها در شرایط خاص دمایی و رطوبتی امکان پذیر است. مانند انواع محصولات غذایی،  دارو ها، واکسن و…

۳-بارهای حجمی وسبک: بارهایی که حجمشان بیشتر از وزنشان است. مانند گل

۴-بارهای خطرناک: بارهایی که هنگام حمل شرایطی مانند بسته بندی مناسب و مقدار مجاز درنظر گرفته می شود. مانند اسید، مواد قابل اشتعال، مواد اکسید کننده و غیره.

 

قیمت حمل بار به قزاقستان

فاکتورهای متفاوتی در انتخاب شیوه حمل و نوع وسیله حمل تاثیر دارد. نوع بار و شیوه حمل، ماهیت بار، قوانین و مقررات در کشور مبدا و مقصد و کشورهای در مسیر و مدت زمان حمل از عواملی هستند که در قیمت نهایی حمل بار تاثیر دارند. در شرکت باربری تهران سعادت فاکتورهای دولتی صادر می شود و این شرکت جز بهترین باربری ها است. برای اطلاع از هزینه ترانزیت کالا به قزاقستان کافی است با کارشناسان شرکت تهران سعادت تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۴.۹ / ۵. تعداد آرا: ۲۱

Comments (2)

  1. Mehrdad namdar
    تیر ۱, ۱۴۰۲

    Need to send cargo to Kazakhstan almatiurgent

  2. علی
    تیر ۶, ۱۴۰۰

    حمل قراضه آهن از آستانه به بندر عباس به صورت ریلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

02188926620