باربری و حمل بار یخچالی

درخواست خدمات باربری توسط ماشین های یخچالدار

باربری و حمل بار یخچالی(ماشین یخچالدار)

۵
(۱۴)

حمل بار منجمد و فاسد شدنی با ماشین های یخچالدار و ارسال بار داخلی با انواع خودرو دارای یخچال مانند نیسان یخچالدار، ایسوزو یخچالدار، کامیون یخچالدار، تک و جفت یخچالدار، تریلی یخچالدار زیر صفر و بالای صفر به صورت دربستی و بارگیری از تمام شهر های استان تهران همراه با صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر توسط باربری تهران سعادت انجام می شود.

 

حمل بار یخچالی

ویژگی ماشین های حمل بار یخچالی

به طور کلی چند نوع خودرو وجود دارد که می توان از آن ها به عنوان ماشین های یخچال دار استفاده کرد، از جمله این ماشین ها می توان به تریلی ترانزیت، کامیونت، وانت، نیسان و… اشاره کرد. بر روی شاسی این ماشین ها یک اتاقک قرار می گیرد که عایق سرما و گرما است علاوه بر آن مجهز به سیستم روشنایی نیز می باشد. جنس این اتاقک از ساندویچ پانل مخصوص دورو می باشد که ورق آن پیش زنگ شده است تا با وجود رطوبت بافت آن از بین نرود، عایقی که روی آن قرار می گیرد از جنس پلی اورتان می باشد، برای کف آن نیز از ورق آهن آجدار استفاده می شود.

اتاقک های یخچالی معمولا دارای دو در می باشند که البته نوع یک در آن نیز در بازار وجود دارد، مدل دو در آن که از عقب باز می شود دارای دو لنگه است که هر یک از آن ها از ۳ لولا با ضخامت ۸ برخوردارند، جنس آن ها از چوب چند لایه است که دورو ورق آلوزینک روی آن ها کشیده شده، درهای فوق برای اینکه به نوعی عایق دما باشند با استفاده از PVC و لاستیک مخصوص عایق بندی شده اند.

هنگام استفاده از باربری و حمل بار یخچالی باید چه نکاتی را مد نظر قرار داد؟

هر شغلی ملزم به رعایت یکسری نکات بهداشتی و فنی می باشد که آگاهی از آن ها لازم است، حمل بار یخچالی نیز از این قاعده مستثنی نیست، از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اولین و مهم ترین نکته ای که باید به آن دقت کرد این است که از ورود افراد متفرقه به داخل اتاقک جلوگیری کرد.
  • همانطور که گفتیم این وسایل از سیستم خنک کننده برخوردارند دلیل آن هم این است که هر یک از مواد غذایی باید در دمای خاصی باشند، پیش از این که خودرو به حرکت بیوفتد بایستی توسط مسئول مربوطه بررسی شود تا سالم بودن آن تایید گردد.
  • لازم به ذکر است که دمای اتاقک باید در تمام طول مسیر یکسان باشد.
  • از دیگر نکات بهداشتی که باید در این میان رعایت شود این است که از برخورد مواد غذایی به کف اتاقک جلوگیری کرد.
  • دقت داشته باشید که هیچ گاه از خودروهای یخچال دار که مناسب جابه جایی مواد غذایی هستند نباید برای حمل کالاهای دیگر استفاده کرد.
  • داشتن دماسنج یکی از الزامات داشتن هر خودروی یخچال دار است که راننده پیش از حرکت باید آن را چک کند.
  • پس از هر نوبت بارگیری و تخلیه آن اتاقک بایستی استریل شود تا در صورت وجود بوی نامطبوع از بین برود تا سلامت سایر مواد غذایی به خطر نیوفتد.

حمل بار یخچالی

هزینه حمل بار با خودرو یخچالدار

بحث هزینه همیشه یکی از مباحثی است که تمامی مشتریان درباره ی میزان آن در انواع باربری سوال می پرسند، شاید تا سالیان گذشته نرخ ثابتی برای باربری یخچالی و حمل بار یخچالی تصویت شده بود اما امروزه دیگر چنین چیزی وجود ندارد، دلیل آن نوسانات ارزی و تورم است، همین موضوع سبب شده تا نتوان قیمت دقیقی را ارائه کرد، اما مواردی وجود دارند که روی هزینه ها تاثیر مستقیم دارند، از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع ماشین انتخابی برای حمل بار

گنجایش هر یک از ماشین های باربری یخچالی و حمل بار یخچالی با هم تفاوت دارد، این که مشتری تمایل دارد با کدام یک از ماشین ها به ارسال بار بپردازد خود موضوعیست که می تواند تاثیر مستقیمی روی هزینه ها داشته باشد، به زبان ساده می توان گفت که هر چه گنجایش ماشین بیشتر باشد هزینه های دریافت شده از مشتری نیز بیشتر خواهد بود.

  • مسافتی که قرار است طی شود

مسافت طی شده نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت است، به طبع هر چه مسیر طولانی تر باشد احتمال افزایش هزینه ها وجود دارد.

  • مواد غذایی ارسال شده

گاهی حتی مواد غذایی که قرار است به مقصد ارسال شود تعیین کننده ی هزینه برای مشتری خواهد بود، به طور مثال برخی از مواد غذایی بایستی به طور اورژانسی به مقصد برسند، همین موضوع می تواند فاکتوری برای افزایش هزینه ها باشد.

  • دیر کرد حین تخلیه بار

نه تنها در باربری یخچالی و حمل بار یخچالی، بلکه در تمامی مواردی که باید کالایی به مقصد برسد میزان معطلی که راننده در حین تخلیه بار دارد به همان میزان می تواند از مشتری بابت این دیر کرد مبلغی دریافت کند که مازاد بر کرایه به حساب می آید.

از این که برای افزایش اطلاعات خود مقاله ما را انتخاب کردید بسیار خرسندیم، امیدواریم که توانسته باشیم مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱۴

One Comments

  1. علی
    اسفند ۲۳, ۱۳۹۹

    خدمات حمل بار یخچالی شرکت تهران سعادت عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

02188926620