بهترین زمان و فصل برای اسباب کشی

بهترین زمان و فصل برای اسباب کشی

۵
(۱)

زمان مناسب برای اسباب کشی منزل

در بعضی از مواقع افراد می توانند زمان اسباب کشی را با اراده ی خود انتخاب نمایند و باید از بهترین زمان برای اسباب کشی اطلاع داشته باشند. بهترین زمان مناسب اسباب کشی به موارد زیادی بستگی دارد و مختص یک زمان مشخص و دقیق نیست. افرادی که قصد دارند به بهترین شکل ممکن به سوال بهترین زمان برای اثاث کشی چه زمانی است پاسخ دهند، بهتر است شرایط و موقعیت خود را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند. از جممه مهم ترین موارد مورد بررسی می توان به شرایط آب و هوا، شرایط مالی و… اشاره نمود.

افرادی که مجبور به اثاث کشی در فصل های مختلف می شوند و به عنوان مستاجر سکونت دارند، بهترین زمان را برای اسباب کشی به پایان رسیدن موعد قرار داد می دانند. برای این که به سوال بهترین زمان برای اسباب کشی پاسخ دهید، بهتر است دیدی بهتر را داشته و این مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید.

 

بهترین زمان و فصل برای اسباب کشی

انتخاب بهترین زمان برای اسباب کشی

افراد بهترین زمان برای اسباب کشی را با توجه به موقعیت ها متفاوت می دانند.به عنوان مثال افرادی که فرزند محصل و یا دانشجو دارند بهترین زمان را فصل تابستان و یا بهار می دانند. پس هر شخص با توجه به موقعیت خاص خود می تواند مشخص کن که چه زمانی برای اسباب کشی بهترین مان ممکن است.

فصل مناسب برای اسباب کشی

افرادی که به عنوان مستاجر در خانه ای سکونت دارند، همواره پس از به پایان رسیدن قرارداد مشخص شده مجبور به اسباب کشی می باشند، اما به راستی کدام یک از فصل ها بهترین زمان برای اثاث کشی می باشد؟

بدون هیچگونه شکی، یکی از مهم ترین موارد قابل توجه هنگام انتخاب بهترین زمان برای اسباب کشی، توجه به آب و هوا می باشد. موقعیت آب و هوا تاثیر بسزایی در میزان کیفیت یک اسباب کشی دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد زمان مناسب اثاث کشی را فصل تابستان و اواخر بهار انتخاب می نمایند. البته امروزه افراد فصل های زمستان و پاییز را نیز برای اثاث کشی انتخاب می نمایند و برای افزایش میزان کیفیت اسباب کشی از یک باربری خوب کمک می گیرند تا با اطمینان خاطر از صدمه ندیدن اسباب به خانه ی جدید انتقال پیدا کنند.

مناسب ترین روز برای اسباب کشی

با توجه به بسیاری از موقعیت های خاص شغلی و مسائل شخصی افراد، پس از انتخاب فصل مناسب برای انتخاب بهترین روز اسباب کشی با مشکل رو به رو می شوند. بهترین روز برای اسباب کشی کدام روز است؟ افرادی زیادی با موقعیت های شغلی خاص وجود دارند که در طول هفته نمی توانند به راحتی مرخصی بگیرند و کارهای مربوطبه اثاث کشی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، چنین افراد با سوال بهترین زمان برای اثاث کشی بیشتر مواجه می شوند.

خب یک راه حل برای رفع چنین مشکلی کمک گرفتن از آشنایان و دوستان می باشد که دربهترین شرایط ممکن می توانند در اثاث کشی به فرد کمک کنند. اما به دلیل ماهر نبودن در این زمینه امکان آسیب رسیدن به وسایل بالا خواهد رفت. امروزه باربری های مطمئن زیادی در زمینه ی اسباب کشی فعالیت دارند. باربری ها در طول روزهای کاری بسیار خلوت تر بوده و کارها را با دقت دوچندان انجام می دهند و افراد شاغلی که موقعیت اثاث کشی در طول هفته را نداشته و امکان گرفتن مرخصی را ندارند، می توانند از این امکانات استفاده نمایند.

 

بهترین زمان و فصل برای اسباب کشی

بهترین ساعت برای اثاث کشی

در قسمت قبل مشخص شد که بهترین زمان برای اسباب کشی در طول هفته، اواسط هفته می باشد. خب حال با این سوال رو به رو می شویم که چه ساعاتی در طول روز برای اسباب کشی مناسب است؟ یکی از مهم ترین و اساسی ترین مشکلاتی که افراد برای اسباب کشی با آن رو به رو می شوند، ترافیک سنگین در سراسر شهر است. بهترین ساعات برای درگیر نشدن با ترافیک، ساعات کاری بین ساعت های ده صبح تا چهار بعد از ظهر است.

 در ساعات ده صبح تا چهار بعد از ظهر تمام اداره ها و سازمان ها مشغول به کار می باشند، به همین دلیل در این ساعات بسیاری از حجم ترافیک موجود در سراسر شهر کاهش پیدا می کند.

 

بهترین ساعت اثاث کشی در روزهای آخر هفته

در قسمت قبل نیز اشاره کردیم که بسیاری از افراد توانایی مرخصی گرفتن را در طول هفته ندارند و کمک گرفتن از باربری ها نیز برای این افراد مقدور نمی باشد. چنین افرادی با این سوال رو به رو می شوند که بهترین زمان برای اثاث کشی در اواخر هفته، چه ساعتی است؟ خب چنین افرادی می توانند از مزایای اسباب کشی در روز های پایانی هفته استفاده نمایند.

 در روز های پایاینی هفته نیز مزایای خاصی وجود دارد که مهم ترین آن ها کمک گرفتن از دوستان شاغل می باشد. استفاده از خدماتی باربری و اتوبارها در روزهای پایانی هفته بسیار سخت تر و پرهزینه می باشد زیرا درصد بالایی از افراد که قصد اسباب کشی را دارند، این کار را در در روزهای پایانی هفته انجام می دهند و امکان رزو شدن باربری و اتوبار نیز توسط چنین افرادی وجود دارد.

مهم ترین نکات قابل توجه در انتخاب بهترین زمان برای اسباب کشی

نکات دیگر در ارتباط با انتخاب زمان مناسب برای اسباب کشی:

  • مناسب بودن اوایل ماه یا اواخر ماه برای اسباب کشی را فرد با توجه به موقعیت خاص خود مشخص می کند.
  • بر خلاف تصور بسیاری از افراد بهترین زمان برای اثاث کشی روز تعطیل و جمعه نمی باشد.
  • درصورت درگیر بودن با سوالی همانند این که آیا شرکت باربری و اتوبار مورد نظر در ساعات خاصی خدماتی را ارائه می دهند یا خیر می تواند با استفاده از شماره تماس خدمات باربری مربوطه از این موضوع اطمینان حاصل نمایید.
  • دو ماه قبل از به پایان رسیدن زمان قرارداد به فکر خانه ی مناسب و اسباب کشی خود باشید.
  • تمام فعالیت های مربوط به اسباب کشی را با برنامه ریزی انجام دهید تا به مشکل جدی رو به رو نشوید.
  • مدت زمان مناسبی را برای بست بندی وسایل اختصاص دهید تا فعالیت های مربوطه به وقت و بدون عجله انجام شود.
  • برای اسباب کشی به بهترین شکل ممکن ازیک شرکت باربری و اتوبار معتبر کمک بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

02188926620