خدمات حمل اثاثیه منزل

درخواست خدمات حمل اثاثیه در تهران و شهرستان

حمل اثاثیه منزل

۵
(۲)

در هنگام جابه جایی و حمل اثاثیه منزل توسط شرکت های باربری توجه به چه مواردی مهم است؟

جابه جایی و اسباب کشی از جمله کارهایی است که ممکن است بسیاری از افراد هرساله یا حداقل چند سال یک بار با ان مواجه شوند اما برای این کار شما باید از قبل برای ان برنامه ریزی لازم را انجام داده باشید.در بیشتر مواقع با تعطیلی مدارس و با به پایان رسیدن مهلت منازل یکی از دغدغه های اصلی هر خانواده جمع اوری وسیله ها و جابه جایی ان ها است و مهم تر از ان این مسئله است که چه کسی می خواهد این کار را انجام دهد خودتان یا شرکت های مخصوص حمل اثاثیه منزل.اگر شما قصد دارید که از طریق شرکت ها اثاثیه ها را جابه جا با ما همراه باشید.

در هنگام حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی همیشه این نگرانی برای اقایان و بخصوص خانم ها وجود دارد که در طول جابه جایی وسیله ها اسیب نبینند و خسارت به جا نماند اما می توانید برای راحتی خود می توانید این کار را به شرکت های مخصوص بسپارید و از نگرانی و استرس هایی که ممکن است برای شما به وجود بیاید جلوگیری کنید. امروز سعی می کنیم به شما مواردی که برای حمل اثاثیه منزل وشرکت ها ضروری است بپردازیم.

برای حمل اثاثیه منزل باید کدام شرکت را انتخاب کنید؟

به شما پیشنهاد می دهیم در مرحله اول اسباب کشی برای انتخاب اطمینان کافی را حاصل کنید. امروزه بسیاری از شرکت ها کار حمل و نقل و جابه جایی اثاثیه ها را انجام می دهند اما شما باید به شرکتی مراجعه کنید که دارای سابقه و تجربه کافی باشد وتمام قوانین مربوط به راه اندازی شرکت را داشته باشد.

 

حمل اثاثیه منزل

رعایت نکاتی در هنگام حمل اثاثیه منزل

بسته بندی وسایل:

بسته بندی وسایل در اثاث کشی منزل از نکات مهمی است که شما باید به خاطر بسپارید.

اگر وسایل را به درستی بسته بندی نکنید می تواند برای شما خسارت به جا بگذارد اما شرکت ها هم می توانند این خدمات را به شما ارائه دهند و به بهترین نحو ممکن واستفاده از کارتن های چند لایه این کار را انجام دهند. نکته ی مهمی که باید به ان توجه کنید این است که سعی کنید ان دسته از وسایلی که قیمتی می باشند مانند جواهرات یا یک سری از مدارک هایی که ممکن است هر لحظه به ان احتیاج داشته باشید را در نزد خود نگه دارید.

مورد اطمینان بودن شرکت مورد نظر:

شرکتی که می خواهید وسیله های خود را به آن بسپارید باید تمامی موارد لازم برای اطمینان شما از جمله بیمه نامه،سابقه فعالیت و… داشته باشد.

زمان جابه جایی:

باید سعی کنید در زمانی مناسب که می تواند باعث سرعت بخشیدن به کار شما شود را برای حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی قرار دهید. در ساعات خاصی از روز ترافیک هایی وجود دارد که اگر در این زمان قصد جابه جایی داشته باشید ممکن است از برخی کار های دیگرتان باز بمانید.

البته فراموش نکنید که شرکت بایدبابت صدمه نرسیدن به اثاث های شما حین جابه جایی تضمین کامل بدهد.

هزینه حمل اثاثیه منزل:

می توانید برای اطلاع کامل و قیمت دقیق به شرکت مورد نظرتان مراجعه کنید که این راهکار بسیار مناسب تر از تماس گرفتن یا فقط نگاه کردن از طریق اینترنت می باشد به این دلیل که بعضی از شرکت ها فقط قیمت مواردی هم چون هزینه کارگر و بسته بندی را اعلام می کنند و اما هزینه شامل مدت زمان و تعداد هر چندبار که بار شما خالی می شود نیز بستگی دارد.پس سعی کنید قبل ازانجام کار از هزینه کامل آن نیز با اطلاع شوید که بتوانید برنامه ریزی درستی برای اسباب کشی خود نیز داشته باشید.

حمل اثاثیه منزل

وسیله حمل و نقل:

باید توجه کنید که وسیله نقلیه ای که برای اسباب کشی و جابه جایی وسایل شما انتخاب شده از هر لحاظ ایمنی لازم را داشته و ابعاد ان به گونه ای باشد که تمامی اثاث شما در ان جای بگیرد تا احتیاجی به دوباره کاری نباشد اما این مورد بستگی به میزان وسیله های موجود دارد که اکثر شرکت ها از کامیون هایی که دارای جایگاه کافی هستند استفاده می کنند.

فرق بین حمل اثاثیه منزل به صورت شخصی با شرکت ها چیست؟

برخی افراد به علت صرفه جویی در هزینه ها ترجیح می دهند کار اسباب کشی را خودشان انجام دهند اما در حمل اثاثیه با وسیله ی شخصی درد سرشما نیز بیشتر می شود زیرا ممکن است نتوانید به درستی این کار را انجام دهید یعنی تجربه کافی را نداشته باشید که در برخی موارد باعث خستگی بیش از حد و حتی خرابی وسایل می شود.

یکی دیگر از مشکلات موجود در اثاث کشی منزل این است که اگر وسیله ی نقلیه ی شما دارای جای مناسب نباشد شما باید چندین بار در رفت و امد باشید که تقریبا یک روز کاری شما را درگیر می کند وامکان دارد که نتوانید به کارهای ان روزتان رسیدگی کنید.اما برخی دیگر نیز می توانند کامیون های باری را برای ساعتی از روز اجاره کنند که این کار نیز به دلیل نداشتن مهارت کافی مشکلاتی ایجاد می کند.شرکت ها با داشتن کارگرانی  ماهر واشنا با جابه جایی حمل اثاثیه منزل می توانند این کار را به درستی انجام دهند.البته ویژگی دیگر این شرکت ها نسبت به حمل اثاثیه شخصی این است که می توانند در پایان تمامی وسایل شما را طبق نظر و ایده ی خودتان در جایگاه مناسب قرار دهند.

این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که اگر شرکتی با مبالغ بسیار کم برای شما حمل و جابه جایی وسایل را انجام دهند قطعا بدون منظور نمی باشد بعضی از شرکت ها در ابتدا مبلغ بسیار ناچیزی را برای شما معین می کنند اما در انتها ممکن است که هزینه های اضافی دیگری را نیز برای شما فاکتور کنند و در صورت پرداخت نکردن ان وسایل را به شما تحویل نمی دهند البته این اتفاق بیشتر برای جابه جایی وسایل میان شهرها اتفاق می افتد.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =

02188926620