خدمات باربری تهران به سنندج

درخواست حمل بار از تهران به سنندج به همراه لیست قیمت

باربری تهران سنندج , باربری تهران به کردستان

باربری تهران سنندج , باربری تهران به کردستان

۵
(۱۹۶)

باربری تهران سنندج, حمل بار تهران سنندج توسط انواع ماشین های باربری از مبدا تهران به مقصد شهرستان های استان کردستان حمل می شوند. باربری به صورت دربستی از استان تهران توسط قدیمی ترین باربری تهران با بیش از ۷۵ سال سابقه به همراه صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر انجام می شود.

تریلی کفی تهران سنندج, تریلی چادری تهران سنندج, ترانزیت تهران سنندج, کامیون تک تهران سنندج, کامیون جفت تهران سنندج, خاور مسقف تهران سنندج, خاور تهران سنندج, وانت بار تهران سنندج و نیسان وانت تهران سنندج وسیله های باربری هستند که توسط باربری تهران سعادت به استان کردستان اعزام میشوند.

باربری تهران کردستان

باربری تهران کردستان

برای حمل بار از مبدا تهران به استان کردستان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کلیه خدمات باربری به سنندج از مبدا تهران , خدمات بسته بندی بار , حمل بار با انواع وسایل باری انجام میشود. حمل بار تهران سنندج دومین شهر بزرگ کردنشین ایران پس از کرمانشاه و بیست و سومین شهر بزرگ ایران، مرکزاستان کردستان است. برای حمل اثاثیه به شهرستان هم می توانید با باربری تهران سعادت تماس بگیرید.

 

باربری تهران سنندج

حمل بار تهران سنندج

باربری و اتوبار تهران سنندج, حمل بار تهران سنندج کلیه شهرستان های استان کردستان را پوشش میدهد. باربری تهران مریوان , باربری تهران بیجار , باربری و اتوبار تهران دهگلان , باربری تهران دیواندره , باربری تهران سروآباد , باربری تهران سقز , باربری تهران قروه , باربری و اتوبار تهران کامیاران و باربری تهران بانه , کرایه پایین تر با بار برگشتی سنندج همگی زیر محموعه حمل بار از تهران به سنندج هستند و باربری تهران سنندج آنها را انجام میدهد.

معرفی باربری تهران به سنندج

ارسال بسته ها و کالاهایی از تهران به اقصی نقاط کشور در زندگی امروزه که عصر ارتباطات و همکاری بین تخصص های مختلف است، امری اجتناب ناپذیر می باشد. راه حل آن یافتن بهترین ها برای ارسال کالاهای خود می باشد.

موسسه تهران سعادت با تجربه و سابقه ی بی نظیر خود، بیش از ۷۰ سال سابقه در حوزه ی حمل و نقل به عنوان متخصص این حوزه، می تواند همراه شما باشد و شما را از بهترین سرویس ها بهره مند نماید.

در ادامه برای آشنایی با نحوه ی سرویس دهی و بررسی جنبه های مختلف ارسال کالا ها به گونه ای بی نقص توسط این مجموعه باربری و اتوبار ، همراه ما باشید.

معرفی شهر سنندج

شهر سنندج یکی از شهر های غربی کشور ما است و مرکز استان کردستان می باشد که شهری پر رونق و پر رفت و آمد محسوب می شود.

اگر بخواهیم نگاهی به پیشینه تاریخی این شهر بیاندازیم، باید گفت که در گذشته مورد توجه بسیار پادشاهان صفوی قرار گرفته است و پادشاهان صفوی که به معماری خاص دوران خود معروف اند، این سبک مهندسی را از اصفهان به سنندج منتقل کردند. به سبب این ویژگی بافت معماری سنتی اسلامی که در اصفهان هم به وفور دیده می شود، در این شهر باعث جلب توجه گردشگران می شود.

باربری تهران به سنندج

باربری تهران به سنندج

امروزه شهر سنندج در فاصله ی ۵۲۰ کیلومتری جنوب غربی تهران قرار دارد. به وفور دیده ایم یا برای خودمان پیش آمده است که روزی کالایی برای ارسال به مقصد سنندج داریم. از کالاهای خرد و دربستی تا کالاهای سنگین و حجیم.

معرفی خدمات موسسه تهران سعادت

این موسسه با دارا بودن کادری مجرب، باربری و اتوبار تهران به سنندج را برای شما به تجربه ای لذت بخش تبدیل خواهد کرد. برای دسترسی به این شهر، رانندگان با تجربه این مجموعه حمل و نقل، بهترین مسیر ها را انتخاب کرده و کالای شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد می رسانند.

خدمات بسته بندی که باربری تهران سعادت ارائه می دهد به چه صورت است

اول بپردازیم به اینکه بسته بندی چه مزایایی دارد و چرا باید بسته بندی درست و مناسبی داشته باشیم؟

  • بسته بندی کالاها یعنی به گونه ی ایمنی، اشیا را با وسایل گوناگون مثل کارتن، نوار چسب پهن مخصوص، نایلون های چند لایه و نایلون های حباب دار و… به طور منظم در جعبه مناسب چیدن. مانند تمامی زمینه ها موسسه تهران سعادت در این مورد هم پیشرو است و در صورت احساس نیاز شما تیمی مجرب از نیروهای خود را به محل اعزام می کند تا کار بسته بندی را برای شما به بهترین نحو ممکن انجام دهند.
  • بسته بندی علاوه بر استاندارد بودن لوازم آن حین بسته بندی به فاکتورهای گوناگون دیگری هم بستگی دارد؛ مثلا نوع کلایی که می خواهید به سنندج ارسال کنید چیست؟ اگر مواد غذایی باشد باید هماهنگی های لازم انجام شود تا وسیله حمل و نقل مناسب مثل کامیونت های دارای یخچال برای شما ارسال شود .
  • مورد بعدی دقت به حجم وسایلی است که می خواهید ارسال کنید که آیا خرده کالا هستند و یا اثاثیه ی منزل قرار است جابجا شود. که در هر مورد وسیله نقلیه ی متناسب با حجم بار شما ارسال خواهد شد تا از هزینه اضافی شما ممانعت شود.

دیگر خدمات باربری تهران به سنندج

همان طور که اشاره کردیم موسسه تهران بار با سابقه ی بیش از ۷۰ سال در حوزه ی حمل و نقل، تمامی سرویس های مربوط به حمل و نقل را با مدرن ترین روش های موجود به انجام می رساند. خلاصه ای از انواع خدماتی که این موسسه برای مشتریان ارائه می دهد به شرح زیر است:

  1. ارائه مشاوره تمام وقت به تمامی سوالات مشتریان توسط مشاورین مجرب و مسلط.
  2. در طول باربری تهران به سنندج، متخصصان مجموعه پیگیری های لازمه را انجام می دهند.
  3. دارای انبارداری هوشمند و بروز؛ موسسه تهران سعادت در تمام استان های کشور دارای نمایندگی های فعال می باشد.
  4. مسئولیت پذیری در قبال حسن انتخاب شما؛ اعتماد مشتریان عزیز برای موسسه تهران سعادت دارای ارزش فراوان می باشد و تمام تلاش باربری تهران به سنندج در جهت ارائه سرویس ها به گونه ای است که اشیاء شما در صحت کامل به مقصد برسند.
  5. کسب رضایت مشتری و به جا گذاشتن تجربه ای لذت بخش از همکاری با مجموعه تهران سعادت.

نکاتی که گفته شد تنها گوشه ای از خدمات باربری تهران به سنندج محسوب می شود و امید است برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با مجموعه تهران سعادت، متخصصان پاسخگو باشند.

باربری تهران استان کردستان

به استناد به اطلاعات سایت اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کردستان, پایانه سنندج در محور جاده سنندج کرمانشاه با ۴۱ غرفه و پابانه بیجار در محور بیجار تکاب با ۱۸ غرفه در حال فعالیت هستند. در صورتیکه مبدا بارگیری شما استان کردستان است می توانید با باربری های مستقر در استان کردستان تماس بگیرید. باربری تهران سنندج کلیه بارها از مبدا استان تهران به مقصد استان کردستان را سرویس دهی می کند.

حمل بار تهران سنندج

حمل بار تهران سنندج

لیست تعرفه باربری تهران سنندج

در ادامه نرخ کرایه باربری و اتوبار از تهران به سنندج را مشاهده کنید. در ادامه تعرفه باربری تهران به سنندج در سال ۱۴۰۱ و بر اساس نرخ پایانه باربری اکبر آباد واقع در نسیم شهر تهران آورده شده است. قیمت های زیر برای تاریخ ۱۴۰۱ هستند و متاسفانه به دلیل عدم ثبات کرایه های دریافتی از سوی رانندگان بهتر است برای اطلاع از قیمت حمل بار از تهران به سنندج تماس بگیرید.

قیمت خاور از تهران به سنندج ۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
قیمت کامیون از تهران به سنندج ۲.۸۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
قیمت کامیون جفت از تهران به سنندج ۳.۸۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
قیمت تریلی کفی از تهران به سنندج ۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
قیمت تریلی ترانزیت از تهران به سنندج ۶.۵۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )

همانطور که بارها در سایر مطالب سایت بیان شده به دلیل عدم ثبات قیمت ها حتما برای اطلاع از نرخ دقیق حمل بار به یزد با کارشناسان ما با شماره ۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید. اگر نمی دانید حمل بار خود را توسط چه ماشین باربری و اتوبار انجام دهید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. برای پیدا کردن کرایه باربری همه شهرستان‌ها می توانید مطلب باربری شهرستان را مطالعه کنید.

باربری تهران سنندجمعرفی شهر سنندج

شهر سنندج در فاصله حدودی ۴۹۰ کیلومتری تهران قرار دارد .  استان کردستان در مرکز ایران قرار گرفته و از شمال به استان‌های آذربایجان غربی و زنجان، از شرق به همدان و زنجان، از جنوب به استان کرمانشاه و از غرب در جوار اقلیم کوردستان و کشور عراق قرار گرفته است . باربری تهران سنندج به دلایل مختلفی دارای اهمیت است . حمل بار به سنندج و حمل بار از مبدا سنندج توسط شرکت های باربری انجام میشود.

تماس باربری تهران سنندج ۸۸۹۲۶۶۲۰

مطالب مرتبط

باربری تهران اصفهان

باربری تهران مشهد

باربری تهران بندر عباس

باربری تهران شمال

باربری تهران به شیراز

باربری تهران یزد

باربری تهران همدان

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

02188926620