خدمات حمل بار سنگین و فوق سنگین

درخواست باربری و حمل بار کالاهای سنگین و فوق سنگین

حمل بار سنگین و فوق سنگین

۵
(۴)

در حمل بار سنگین و فوق سنگین در هنگام باید لوازمی داشته باشید که بتوانید به راحتی وسیله را جابه جا کنید و دچار آسیب فیزیکی نشوید. شرکت های حمل بار سنگین برای جابه جایی وسایل سنگین از جک پالت ، صفحات آلومینیومی ، غلطک های فولادی استفاده میکنند که کار حمل را راحت تر میکند. برای این که وسایل سنگین هنگام جابه جایی دچار آسیب نشوند میتوانید اطراف آن را با فیبر و یا پلاستیک زخیم بپوشانید که در صورت افتادن هم آسیب چندانی نبیند. در هنگام حمل بار فوق سنگین میتوانید از افراد دیگر کمک بگیرید البته اگر این کار را به شرکت های باربری و اتوبار واگذار کنید آن‌ها نیروهای زیادی برای این امر استفاده میکنند در غیر این صورت شما باید خود لباس های مناسب و دستکش برای باربری کالاهای سنگین استفاده کنید که دچار مشکل نشوید .در هنگام خرید وسایل سنگین ابتدا جای مناسب را برای آن انتخاب کنید سپس آن را جاگذاری کنید چرا که در هنگام جابه جایی دچار مشکل نشوید. شرکت باربری تهران سعادت با دارا بودن کارشناسان حوزه باربری و اتوبار شما عزیزان را در حمل کالاهایتان راهنمایی و مشاوره میدهند.

۰۲۱-۸۸۹۲۶۶۲۰

حمل بار سنگین و فوق سنگین

پیشینه باربری نوین کشور به چه زمانی برمیگردد؟

انسان ها همواره برای حمل بار سنگین خود از ابتدای تاریخ هم از وسایلی استفاده میکردند که اولین آنها گاری بود ولی با گذشت زمان و اختراعات زیادی که در این زمینه شد وسایل حمل بار سنگین هم تغییر یافت. اولین باری که تشکیلات نوین مربوط به حمل بار سنگین به کشور ما راه پیدا کرد در سال ۱۲۸۵ بود که آن را با نام اداره ی کل طرق و شارع شناخته میشد. با گذشت زمان سازمان باربری و اتوبار تکامل یافته تر شد و جاده های غیر استاندارد را ترمیم کرد و ریل قطارهای باربری را درست کرد.امروزه سازمان طرق و شارع به وزارت راه و ترابری تغییر یافت و به چهار بخش برای حمل و نقل کالاها تقسیم شد که شامل معاونت حمل و نقل جاده ها ، شرکت راه آهن ، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بنادر و کشتیرانی کشور میباشد.

در هنگام حمل بار سنگین شرکت‌ها چه نکته هایی باید رعایت شود؟

از جمله نکاتی که هنگام حمل بار سنگین باید رعایت شود ایمنی است که اهمیت زیادی دارد و اگر راننده و شرکت باربری نکات مربوط به ایمنی را رعایت نکند امکان دارد کالاها سالم به مقصد نرسد و دچار آسیب شود. در هنگام حمل بار فوق سنگین باید از ماشین های مناسب در این زمینه مورد استفاده گیرد و مسیرهای مناسبی را انتخاب کنیم که دچار مشکل در طول مسیر نشویم. برای  بارهای  فوق سنگین خود از راننده های با تجربه استفاده کنید و سعی کنید در زمان حمل شرایط آب و هوایی مناسب باشد و در صورتی که هوا بارانی بود با احتیاط کامل رانندگی شود. برای حمل بار سنگین از ماشین های مناسب استفاده شود که مشکلات مکانیکی نه داشته باشد نه دچار شود و سعی کنید همیشه قبل از تحویل بار کامیون های باربری را چک کنید که در طول مسیر دچار مشکل نشوید. در صورتی که حمل بار شما فوق سنگین است شما باید مجوزهایی را از شرکت های حمل بار دریافت کنید. شرکت باربری تهران سعادت با دارا بودن انواع ماشین های سنگین نظیر خاور، کامیون ، ترانزیت از جمله شرکت های باربری با سابقه در زمینه باربری حمل بار سنگین میباشد که دارای ۷۱ سال تجربه در زمینه حمل بار بین المللی میتواند انتخاب خوبی برای جابه جایی کالاهای شما باشد. شما با انتخاب باربری تهران سعادت سلامت کالای خود را تضمین میکنید چرا که شرکت باربری تهران سعادت با دارا بودن انبار مسقف برای نگه دارای کالای شما در بندرعباس ، تهران هزینه کمتری را در زمینه انبارداری از شما میگیرد . مشتری هایی که باربری تهران سعادت را برای باربری انتخاب کنند میتوانند از مزیت دریافت بیمه آماده و بارنامه به راحتی بهره مند شوند. امروزه شرکت باربری تهران سعادت برای کم کردن هزینه های کاربران ۲۰۰۰۰مترمربع انبار را خریداری کرده و کار شناسان مجربی را برای ارائه خدمات به شما عزیزان دارد.

چه نکاتی را باید در انتخاب ماشین حمل بار رعایت کنیم؟

برای چابه جایی بار سنگین باید در انتخاب ماشین باربری و اتوبار دقت لازم را بکنیم زیرا کالاهای شما قرار است توسط ماشین انتخاب شده شما به مقصد برسد و اگر ماشینی که شما انتخاب کرده اید متناسب با حجم و اندازه کالاهای شما نباشد با مشکل روبه رو خواهید شد البته اگر شما در این زمینه تجربه ندارید میتوانید این کار را به شرکت های باربری و اتوبار محول کنید و آنها توسط متخصصان در این حوزه به راحتی کار را برای شما انجام میدهند. شرکت هایی که کالاهایی با حجم بالا دارند نیاز به ماشین های حمل بار سنگین میباشد و در این صورت هزینه حمل و نقل بیشتر خواهد شد. اگر کالاهای شما فوق سنگین باشد برای جابه جایی  با محدودیت ترافیکی روبه رو میشوید.

حمل بار سنگین و فوق سنگین

ماشین های حمل بار سنگین کدامند و چه کارایی دارند؟

یکی از ماشین های مناسب بار سنگین است کامیون تک یا بنز۱۰ تن میباشد. این ماشین ها برای انتقال بارهایی همچون میوه تره بار ، برنج ، مصالح ساختمانی، فلزات با وزن زیاد تا ۱۰تن مناسب میباشد.این ماشین ها دارای طول شاسی با ۵ متر و ۶۰ سانتی مترو عرض ۲ متر و ۴۰ سانتی متر میباشد .این اتاق بار معمولا در کامیون های ۶چرخ یا کامیون تک محور استفاده میشود. اگر شما کالاهایی دارید که وزن آن بیشتر از ده تن میباشد میتوانید از کامیون جفت یا کامیون ۱۰ چرخ استفاده کنید. این کامیون توانایی تحمل ۱۵ تن بار را دارد. کامیون های ۱۵ تن که مخصوص برای انتقال بارهای فوق سنگین هستند دارای اتاق باری با طول شاسی ۶متر و ۳۰ سانتی متر و عرض اتاق بارگیر ۲ متر و ۴۰ سانتیمتر میباشند. با ماشین های ۱۵ تن میتوان کالاهایی نظیر مصالح ساختمانی و فلزات سنگین با حجم بالا تا ۱۵ تن را بارگیری کرد.

 یکی دیگر از ماشین هایی که برای انتقال بارهای فوق سنگین مناسب میباشد و توانایی حمل بار بیشتر از ۱۵ تن را دارد کامیون ۱۸چرخ میباشد که برای بارگیری با تناژ بالا مناسب است و حداکثر میتوان با این ماشین حمل بار سنگین ۲۴تن کالا را جا به جا کرد. اتاق بارگیری کامیون ۱۸ چرخ دارای ابعادی به طول ۱۲ متر و عرض ۲ متر و ۴۰ سانتی متر میباشد. معمولا ماشین های حمل بار سنگینی همچون کشنده های تریلردار و ۵ محور هم میتوانند از اتاق بارگیری ۱۸ چرخ استفاده کنند. افراد میتوانند با کامیون های ۱۸ چرخ مصالح ساختمانی و سازه های عمرانی با حجم بالا و ابعاد بزرگ را حمل کنند.

شرکت باربری تهران سعادت

شرکت باربری تهران سعادت با دارا بودن ۷۱ سال سابقه اولین شرکت حمل و نقل در تهران و قدیمی ترین در زمینه حمل ونقل بین المللی میباشد. باربری تهران سعادت خدماتی ارزنده در زمینه حمل خرده بار، حمل بار به شهرستان،  انبارداری، خدمات کارگری حمل بار ، حمل بار دربستی ، باربری از تهران به سایر شهرستان ها، باربری برون شهری ارائه میدهد. این شرکت باربری به طور رسمی در سال ۱۳۲۶ تاسیس شد و از آن زمان تا کنون توانسته خدمات ارزنده ایی را به مشتری ها ارائه دهد و آنها را از اعتماد به باربری تهران سعادت ناامید نکرده. این شرکت باربری انواع ماشین آلات و تجهیزات باربری را دارا بوده و مشتری میتواند با توجه به حجم بارش و راهنمایی مشاوران شرکت باربری تهران سعادت بهترین انتخاب را داشته باشند. انتخاب از شما خدمات از ما.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۴

One Comments

  1. گیتی
    بهمن ۱۸, ۱۳۹۹

    قیمت حمل بار با کمرشکن رو از تهران به مشهد رو لطف میکنین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پنج =

02188926620