خدمات باربری و حمل خودرو

درخواست حمل خودرو به شهرستان

حمل خودرو به شهرستان

۵
(۳)

خودرو ها، وسایلی هستند که با هدف جابجایی مسافرین، محصولات و کالاها طراحی و تولید شده اند و پس از تولیدات انبوه به بازار نیز عرضه می شوند. از مهم ترین نکات پس از تولید خودرو ها چگونگی حمل آن ها از کارخانه به محل فروش و نمایندگی هاست.

کمپانی و شرکت های باربری زیادی در این زمینه فعالیت دارند که از مهم ترین آن ها می توان شرکت اتوبار و باربری تهران سعادت را معرفی نمود که با داشتن سابقه درخشان قابلیت و جابجایی در سراسر کشور را فراهم نموده است. در این مقاله قصد داریم اصول اولیه و استاندارد های مربوط به حمل خودرو به شهرستان در این شرکت را در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

نحوه جابجایی و حمل خودرو به شهرستان به چه صورتی می باشد؟

با توجه به تولید انبوه کمپانی های بزرگ خودرو سازی و ارسال آن به نمایندگی های سراسر کشور نیاز به یک واسط به منظور جابجایی امن و بدون دردسر به شدت حس می شد همین امر سبب شد که شرکت های بزرگ باربری و اتوبار با ارائه تضمینات همه جانبه و پوشش بیمه گسترده این بار بزرگ را به دوش بکشند. در این میان شرکت باربری تهران سعادت با داشتن کادر مجرب و ماشین آلات مختلف آماده همکاری با کلیه ارگان ها در زمینه حمل کلیه کالا و محصولات به سراسر نقاط کشور می باشد.

حمل خودرو به شهرستان

تولیدات انبوه کارخانه های خودروسازی شرایطی را فراهم نموده که حمل این وسایل به واسطه راه های زمینی، دریایی و هوایی صورت پذیرد. البته جابجایی های درون کشور با داشتن راه خاکی توسط کمپانی های بزرگ باربری و اتوبار انجام می شود. ممکن است این سوال ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد که چرا خودرو های تولید شده از کارخانه تا نمایندگی می بایست حمل شوند؟

در پاسخ به این سوال این گونه می توان عنوان نمود که خودرو های تولید شده تا زمانی که به دست مشتری نرسد امکان راندن ندارند چرا که از حالت به اصطلاح ” صفر یا خشک بودن “در می آیند از همین رو کارخانه های بزرگ تولید کننده خودرو کلیه محصولات خود را با کمک شرکت های باربری به نمایندگی ها ارسال می نمایند. گفتنی است که کلیه هزینه حمل خودرو به شهرستان که به شرکت های باربری و اتوبار پرداخت می شود به قیمت نهایی خودرو اضافه می شود.

برای حمل خودرو با کامیون چه استاندارد هایی در نظر گرفته می شود؟

برای جابجایی و حمل خودرو از کارخانه تا نمایندگی و محل فروش روش های متعددی وجود دارد که یکی از این روش ها به حمل با کامیون و تریلی اطلاق می شود، البته به طور کلی هر ماشینی که تولید می شود برای رسیدن به محل فروش و  همچنین مشتری حتما یکبار با کامیون حمل خواهد شد و ممکن است مسافت موجود خیلی طولانی نباشد البته حتی کوتاه ترین مسیر ها نیز توسط کمپانی های باربری تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

حمل خودرو به شهرستان

در کمپانی های پیشرفته از تریلی های با ظرفیت بالا و تا دوازده خودرو استفاده می شود که مزایای زیادی را به دنبال خواهد داشت و از مهم ترین آن ها می توان به حمل یکباره چند خودرو اشاره کرد، همچنین برخی تریلی ها با داشتن قابلیت رمپ هیدرولیک عملیات بارگیری و تخلیه بار را بسیار ساده و راحت می کند. این قابلیت با داشتن اهرم بزرگ و محکمی سطح رمپ ها را شیب دار می کند و سبب می شود که بارگیری خودرو ها تا حد زیادی راحت شود.

لازم به ذکر است که کلیه عملیات مربوط به حمل خودرو به عهده رانندگان می باشد، به بیان کلی تر زمانی که بارنامه از طرف شرکت باربری صادر می شود به نحوی یک قرار داد دو طرفه بین راننده و شرکت ایجاد می شود که از استاندارد های اصلی آن می توان به تعهد راننده به تحویل بار در محل مورد نظر و پوشش بیمه همه جانبه توسط شرکت باربری اشاره کرد.

چگونه می توان خودرو های لوکس را حمل کرد؟

با وجود این که استاندارد های و اصول خاصی در زمینه حمل خودرو به شهرستان وجود دارد اما کمپانی های بزرگ از جمله شرکت اتوبار و باربری تهران سعادت در راستای رفاه بیشتر حال مشتریان و افزایش سطح امنیت و آرامش آن ها، برای حمل خودرو های لوکس شرایط خاصی را در نظر گرفته است. در همین راستا به منظور امنیت بیشتر از روش تسمه بندی استفاده می شود . کلیه چرخ های خودرو ها با استفاده از تسمه های محکمی قفل شده و به کف تریلی چفت و بست می شوند.

حمل خودرو به شهرستان

البته ممکن است در برخی موارد از روش قفل و زنجیر استفاده شود که در این حالت زنجیر در لابلای سوراخ هایی که از طرف کارخانه بر روی شاسی و بدنه ایجاد شده قرار میگیرد و به این ترتیب ماسین در نهایت استحکام به کف تریلی چسبیده و از هر گونه لغزش جلوگیری می شود.

هر دو روش عنوان شده به نحوی اطمینان لازم را برای حمل خودرو به شهرستان لوکس فراهم می نماید که البته در روش دوم یعنی تسمه بندی دیگر نیازی به ایجاد فشار حتی کم هم به بدنه و شاسی ها نیست و خودرو با استفاده از تسمه ها محکم نگه داشته می شود به گونه ای که حتی تصادف تریلی و کامیون هم نمی تواند سبب جدا سازی ماشین از کف خودرو حامل شود.

هزینه حمل خودرو بر چه اساسی تعیین می شود؟

از مهم ترین مواردی که در زمینه حمل خودرو به شهرستان مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد، هزینه مربوطه می باشد. به طور کلی هزینه های مربوط به حمل و جابجایی بر اساس فرمول خاصی مشخص می شود . به این ترتیب حمل خودرو های باری به نسبت خودرو های سواری بر اساس وزن و ابعاد محاسبه خواهد شد، علاوه بر این قیمت خودرو و میزان لوکس بودن آن تاثیر زیادی در قیمت حمل آن خواهد داشت.

در پایان قابل ذکر است که کلیه عملیات مربوط به حمل خودرو های سواری، باری و لوکس بر اساس استاندارد های خاصی قابل انجام می باشد و شرکت های بار بری بر اساس منشور خاصی عمل می نمایند در این میان شرکت باربری تهران سعادت با ارائه خدمات باربری به سراسر کشور آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد. مهم نیست در کجا سکونت دارید و یا بار شما از کجا بارگیری و در کجا تخلیه می شود می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شرکت تهران سعادت تماس گرفته و با خیال راحت بار خود را به دست نیرو های مجرب و کارآزموده شرکت بسپارید.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

02188926620