خدمات حمل کانتینر از تهران به بندر عباس

درخواست باربری و حمل کانتینر از تهران به بندر عباس

حمل کانتینر از تهران به بندر عباس

۵
(۲)

بهترین شرکت برای حمل کانتینر از تهران به بندر عباس کدام است؟

در دیدگاه برخی افراد کانتینر تنها اتاقکی برای سکونت موقت است. اما زمانی که در مورد شرکت های حمل کانتینر از تهران به بندر عباس بحث می شود، متوجه می شویم که در برخی موارد برای حمل و جابجایی کالاهایی از کانتینرها استفاده می شود. و شرکت های مختلفی مانند تهران سعادت، در این زمینه فعالیت می کنند. در این مقاله خصوصیات بهترین شرکت های حمل کانتینر را به شما معرفی می کنیم.

کانتینر چیست و چه گذشته ای دارد؟

کانتینر عبارت است از جعبه های معکبی عظیم که ساخته شده از فلز بوده و در جابجایی محمولات هنگام واردات و صادرات به کار برده می شوند. این کانتینرها در طول قرونی همواره ابزاری برای حمل و نقل بودند. برخی افراد معتقدند که حمل کانتینر مکانیزمی جدید است. این درحالی است که حوالی سال ۱۸۳۰ میلادی جهت امور معدن در کشورهای انگلیس و آمریکا از کانتینراسیون استفاده می شده است. و مدتها بعد نیز حمل کانتینر از تهران به بندر عباس در ایران و توسط شرکت باربری تهران سعادت صورت گرفت.

 

حمل کانتینر از تهران به بندر عباس

معرفی مزیت های بهترین شرکت حمل کانتینر از تهران به بندر عباس

بهترین شرکت باربری و حمل کانتینر باید بتواند شما را از مزیت های زیر بهره مند کند. که به جرات می توان گفت شرکت باربری تهران سعادت تمامی مزایای زیر را دارا می باشد.

  • بخاطر کم شدن تایم متوقف شدن کشتی ها، در زمان بارگیری کالا صرفه جویی می شود.
  • استفاده از کانتینر در حمل بار، موجب می شود تا حجم بیشتری از کالا را حمل کرد.
  • مزیت مهم حمل کالا با کانتینر از تهران به بندر عباس قابلیت ایجاد عایق بر روی کانتینر برای مقابله با ورود باران و خیس شدن محموله است.
  • هزینه های حمل با کشتی و کانتینر، نسبت به هزینه های حمل زمینی کمتر است.
  • با بیمه محتوای کانتینر و بار، در مقابل حوادث، آسودگی خاطر دارید.
  • کنترل های مرزی در زمان حمل کالا با کانتینر کمتر می شود.
  • با توجه به کاهش امور کاغذ بازی، در حمل با کانتینر، در زمان صرفه جویی می شود.
  • در حمل کانتینر از تهران به بندر عباس از بارگیری کالای اضافه در کشتی و دیگر وسایل حمل، جلوگیری می شود.
  • در یک کانتینر تمامی کالاهای موجود یک دست و یکسان هستند.
  • در حمل کالا با کانتینر، شاهد افزایش امنیت (پایین آمدن امکان سرقت) و کاهش خسارات احتمالی هستیم.
  • چیدن کالا در کانتینر راحت تر انجام می شود.

یک کانتینر استاندارد دارای چه خصوصیاتی است؟

معمولا کانتینر ها از لحاظ ابعاد، اندازه ویژگی های ظاهری، وزن و… با هم متفاوت هستند. اما نکته قابل توجه این است که تمامی آنها باید در موارد ذکر شده دارای استاندارد خاصی باشند. به عنوان مثال، اغلب کانتینرها دارای دو سایز استانداد ۲۰ فوت و ۴۰ فوت هستند. به عبارتی می توان گفت که این دو نوع بیشتر مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

معرفی انواع کانتینر برای حمل کانتینر از تهران به بندرعباس

با توجه به آمار بالای باربری و حمل نقل های دریایی می توان به این نکته پی برد که استفاده از کانتینر، کاربرد فراوانی داشته و موجب سهولت امر حمل و نقل های عظیم می شود. در این بخش با برخی از انواع کانتینر و کاربردهای آنها در جابجایی و باربری کالاها از مسیر دریایی آشنا می شوید.

  • همه منظوره (General Perpose): اغلب کانتینرهای در دسترس از این نوع بوده که به نام کانتینر خشک یا معمولی نیز شناخته می شوند. این مدل ضد آب و کاملا بسته می باشند. در نتیجه در تمامی آب و هواها، مقاومت داشته و از محتوای درون محافظت می شود. به همین خاطر معمولا در حمل محموله ها و انبار کردن آنها استفاده می شوند.

حمل کانتینر از تهران به بندر عباس

 

  • نوع دیگر از کانتینر هایی که برای حمل کانتینر از تهران به بندر عباس استفاده می شوند، کانتینر کفه ای (Flat Rack) می باشد. این کانتینر دارای یک کفه و دو جداره است. جداره های آن در صورت لزوم قابل جداسازی و نصب مجدد می باشند. این نوع برای جابجایی وسایلی مانند ماشین ها و ساخته های صنعتی که باران و وضعیت آب و هوا اثری بر روی آنها ندارد، مورد استفاده قرار می گیرند.
  • نوع دیگر تحت عنوان کانتینر بدون سقف (Open Top) می باشد. که برعکس نوع قبلی، دارای جداره های کامل اما بدون سقف است. بخاطر داشتن جداره ها، برای کالاهای بلند، کاربرد بیشتری دارند. این مدل معمولا دارای دو سایز ۲۰ و ۴۰ فوتی است.

 

حمل کانتینر از تهران به بندر عباس

 

کانتینر دیگر که بیشتر در قالب انبار از آنها استفاده می شود، نوع دو در (Double Door) است. این مدل بخاطر داشتن دو در، به عنوان کانتینر تونلی هم شناخته می شود.

  • کانتینر مرتفع (High Cube): این مدل ظاهرا شبیه کانتینرهای عادی است. تنها تفاوتش، داشتن ارتفاع یک فوتی آن است. کاربرد آن برای کالاهای با حجم زیاد است.
  • کانتینر کنار باز (Open Side) نوعی دیگر از کانتینر های مورد استفاده برای حمل کانتینر از تهران به بندر عباس است. این مدل دارای یک در بر روی یکی از کناره های خویش است. و توسط آن می توان با حداقل هزینه صاحب یک اتاق محکم شد که می تواند کاربردهایی مانند انبار هم داشته باشد.
  • برای باربری و جابجایی موادی که در هوای گرم خراب می شوند، باید از نوعی کانتینر استفاده شود که شبیه سردخانه یا یخچال باشد. کانتینر سردخانه ای دقیقا قابل استفاده برای باربری و حمل مواد غذایی، میوه و سبزیجات و موادی از این دست می باشد. این کانتینر دمای محیط اطراف مواد را زیر صفر تنظیم کرده و ثابت می ماند. و اینگونه از فساد مواد پیشگیری می کند.

حمل کانتینر از تهران به بندر عباس

  • کانتینر عایق کاربردهای کانتینر یخچالی را دارد. ام مزیت بیشتری که نسبت به آن دارد، قابلیت گرم کردن در کنار سرد کردن آن است. همچنین از عایق بیشتری نیز برخوردار است.
  • نوع دیگری از کانتینرها در حمل کانتینر و باربری تهران به بندر عباس وجود دارد که برای حمل مایعات کاربرد دارد. این کانتینر تحت عنوان کانتینر تانکی (Tank Container) و به صورت ضد زنگ در دسترس قرار دارد. حجم حداقلی این تانکرها ۸۰ و حداکثری آنها ۹۰ درصد می باشد. ریسک انفجار مخزن در این کانتینرها بسیار پایین است.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 10 =

02188926620