کارتن اسباب کشی

استفاده از کارتن اسباب کشی در اثاث کشی منزل

لزوم استفاده از کارتن مخصوص اسباب کشی

۵
(۴)

استفاده از کارتن اسباب کشی

تصور کنید روز اسباب کشی فرارسیده،روزی که چند وقتیست ذهن شما را درگیر کرده است. روز اسباب کشی می تواند یه روز کم استرس و لذت بخش باشد اما نقطه مقابل آن داشتن روزی پر استرس و اعصاب خوردن است حال انتخاب با شماست که کدام روز را انتخاب کنید. روز اسباب کشی آخرین روزی است که در منزل فعلی بوده و قصد دارید محل سکونت خود را تعویض کنید بنابراین می تواند یک روز مهم باشد که روزهای قبل برای آن برنامه ریزی کرده بودید، با توجه به اینکه اسباب کشی و جابه جایی یک روز ذاتا پرهیجان و استرس است اما اکثر افراد روز اسباب کشی را جدی نمیگیرند با توجه به اینکه مهمترین قسمت اسباب کشی روز جابجایی می باشد، و ممکن است با مسائل و مشکلات پیش بینی نشده  روبه رو شوید. بی توجهی به روز اسباب کشی می تواند  باعث بهم ریختگی و ایجاد مشکلات شود. در ادامه به بررسی مسائلی می پردازیم که کمک میکنند مشکلات کمتری را تجربه کنید.

  • اولین نکته که در روز اسباب کشی باید رعایت شود سحرخیزی و برنامه ریزی زمان است.در روز اسباب کشی باید مدیریت زمان بسیار مهم است. سعی کنید زمان بیشتری را نسبت به زمان پیش بینی شده به اسباب کشی اختصاص دهید دلیل این کار این است که احتمال دارد مسائل پیش بینی نشده بوجود آید و اتلاف وقت داشته باشید.

کارتن اسباب کشی

  • دومین نکته پوشیدن لباس مناسب است.سعی کنید لباسی راحت و متناسب با آب و هوا به تن داشته باشید.
  • موبایل خود را کامل شارژ کنید چون احتمال دارد در طول جابجایی دچار مشکلاتی شوید و نیاز به تماس های فوری داشته باشید.
  • یک چک لیست ازکارهایی را که باید انجام دهید از قبل تهیه کنید. برای جابجایی راحتر و بدون نگرانی تمام کارها را لیست کنید چون ممکن هنگام اسباب کشی بخاطر تنشی که بوجود میاید بخشی از کارها را فراموش کنید .
  • از دوستان و همسایگان کمک بگیرید. اگر کسی هست که پتانسیل کمک به شما را دارد از او یا آنها خواهش کنید به شما در انجام امور مربوط به اسباب کشی شما را یاری دهد.
  • اسباب و لوازم را درست بسته بندی کرده و بچینید.در روز آخر اسباب کشی حتما چک کنید کارتن ظروف شکستنی و لوازمی که برای شما مهم است بدرستی بسته بندی شده باشد و حاوی برچسب باشد.
  • برنامه غذایی روز اسباب کشی را ترجیحا ساده یا از غذاهای حاضری استفاده کنید .
  • حتما کودکان خود را در روز اسباب کشی به کسی بسپارید که هم آسوده خاطر باشید و هم مراقبت از کودکان شما برایشان سخت نباشد.
  • اگر حیوانات خانگی در منزل خود نگهداری می کنید در روز جابجایی حیوانات خانگی خود را به کسی که میشناسید و حیوان به آن عادت دارد بسپارید
  • پس از بارگیری وسایل منزل نوبت به نظافت و تمیز کردن خانه جدید می شود.
  • هزینه های انجام شده روز اسباب کشی بررسی کنید.هزینه شرکت حمل بار،نظافت،وعده غذایی و سایر هزینه ها را مدیریت کنید.
  • پس از انجام تمام مراحل ودر حین تخلیه وسایل منزل سعی کنید وسایل را چک و مدیریت کنید.در ادامه به بررسی دلایل استفاده از آن پرداخته می شود.

استفاده از کارتن اسباب کشی تا چه اندازه در بسته بندی لوازم منزل در اسباب کشی  مهم می باشد؟

استفاده از کارتن مخصوص اسباب کشی دلیل اصلی حفظ سلامت ظروف و هرچیز با ارزش هنگام  جابجایی ها می باشد. خرید کارتن اسباب کشی به صورت قابل توجهی مانع از آسیب دیدگی های ناشی از ضربات در طول اسباب کشی می شود. استفاده از کارتن اسباب کشی این قابلیت را ایجاد می کند که بتوانید با حداقل خسارت، جابجایی خود را از محل سکونت قبلی به محل سکونت جدید یا از محل کار قبلی به محل کار جدید انجام دهید.

آیا لزوما در هنگام جابه جایی باید از کارتن اسباب کشی استفاده کرد؟

در هنگام جا به جایی هیچ اجباری در استفاده از کارتن های اسباب کشی وجود ندارد. تجربه ثابت کرده است کسانی که از کارتن برای اسباب کشی استفاده نمی کنند شرایط اسباب کشی برای آن ها بسیار سخت تر می شود . به علاوه هنگام استفاده از آن نظم خاصی در انجام اسباب کشی بوجود آمده و استرس کمتری ایجاد می شود.

کارتن اسباب کشی

آیا استفاده از کارتن اسباب کشی به تنهایی می تواند وسایل را از آسیب دیدگی حفظ کند؟

همان طور که گفته شد کارتن اسباب کشی اصلی ترین جزء در بسته بندی وسایل  منزل می باشد اما برای بسته بندی تمام وسایل کافی نیست این به این معنی می باشد که اگر وسیله برای شما ارزش مادی و معنوی بالایی دارد می توانید از لفاف ها، پوشش ها و پلاستیک های حباب دار استفاده کرده و سپس داخل کارتن بگذارید تا با آسودگی خاطر بیشتری به کارتان ادامه بدهید.

آیا نوع کارتن های اسباب کشی متفاوت است؟

 پاسخ این سوال مثبت است. نوع کارتن های مخصوص باهم تفاوت دارند.اگر قصد دارید برای اسباب کشی از کارتن اسباب کشی پنج لایه استفاده نمایید، حال این سوال مطرح می شود چرا از کارتن پنج لایه استفاده کنید؟ دلیل این پیشنهاد استحکام بسیار بالای  پنج لایه می باشد. همین پنج لایه بودن توانایی ضربه گیری بسیار زیادی را ایجاد می کند. این مزیت فوق العاده به دلیل ساختار این کارتن ها است که به صورت لایه لایه می باشد که این لایه ها از هم فاصله داشته که این موضوع باعث ارتجاعی بودن کارتن ها می شود که در نهایت ضربه گیری بسیار بالایی را ارائه می دهد.

کارتن اسباب کشی برای بسته بندی تمام لوازم کاربرد دارد؟

کارتن های اسباب کشی معمولا برای اکثر لوازم منزل ساخته شده و کاربرد دارند. اما به طور معمول از آنها برای بسته بندی وسایلی همچون کتاب، کفش، لباس، مواد غذایی، ظروف، لوازم آشپزخانه و …  که شلختگی زیادی را در هنگام اسباب کشی ایجاد می کنند و یا از اهمیت بالایی برخوردارندکاربرد دارند.

قیمت کارتن اسباب کشی تحت تاثیر چه عواملی است؟

قیمت کارتن های اسباب کشی تحت تاثیر عواملی همچون اندازه و تعداد لایه های کارتن قرار می گیرد. البته گاهی سودجویان متناسب با افزایش نیاز خانوارها و فصل آن قیمتها را تغییر می دهند.

مزایای استفاده از کارتن اثاث کشی

نظم و ترتیب در بسته بندی لوازم منزل بسیار چشم گیر است.
حفاظت از لوازم در جابجایی در بهترین حالت ممکن انجام  می شود.
زمان کوتاهی برای بارگیری و تخلیه لوازم هنگام جابه جایی نیاز است.
زمان کمتری برای چیدن لوازم نیاز می باشد.
حمل لوازم منزل بسیار آسان است.
برای صرفه جویی در زمان می توان روی کارتن ها نشان گذاری انجام داد.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

02188926620