نحوه صحیح جابه جایی لوازم بزرگ منزل

درخواست حمل بار لوازم بزرگ منزل و شرکت

نحوه صحیح جابجایی و حمل بار لوازم بزرگ منزل

۵
(۲)

نحوه صحیح جابجایی و حمل بار لوازم بزرگ منزل یکی از نکات مهم در رابطه با جابجایی وسایل بزرگ در اسباب کشی داخل منزل،دمونتاژ کردن وسایل می باشد.دمونتاژ به معنای تقسیم وسایل به ابعاد کوچکتر می باشد.به این نکته توجه داشته باشید که وسایل بزرگ را  در صورت امکان از قسمت های درستی از هم جدا  نمایید و به تکه های کوچکتر تقسیم کرده و سپس آن ها را جهت جابجایی ایمن سازی و آماده کنید.فراموش نکنید که در زمان دمونتاژ کردن وسایل،قطعات مربوطه مانند پیچ ها و اتصالات را دقیق جمع آوری کنید و در جایی مطمئن که فراموش نمی کنید قرار دهید که در زمان بستن مجدد وسایل دچار مشکلی نشوید و براحتی وسایل تان را مجدد مونتاژ نمایید.حتی الامکان اتصالات و پیچ ها را در کنار خود وسیله به شکلی قرار دهید که گم نشوند.

اسباب کشی و جابجایی وسایل خانه از مکانی به مکان دیگر کار بسیار مشکل و پردردسری می باشد.اسباب کشی سخت و زمانگیر و خسته کننده است،ولی در کنار جابجایی وسایل مختلف  با سایز های متفاوت در قسمت های مختلف خانه،مانند اتاق خواب ها،آشپزخانه،پذیرایی و سایر جاها  مانند انبار،جابجایی وسایل با اندازه بزرگ و وزن سنگین دغدغه همیشگی کسانی است که می خواهند اسباب کشی نمایند.بهتر است اسباب کشی را به شرکت حمل بار معتبر و حرفه ای تهران سعادت محول نمایید که نگرانیتان در مورد اسباب کشی به حداقل ممکن برسد.

وسایل بزرگ داخل خانه را چگونه جا به جا کنیم؟

یکی از نکات مهم در نحوه صحیح جابجایی و حمل بار لوازم بزرگ منزل در اسباب کشی داخل منزل،دمونتاژ کردن وسایل می باشد.دمونتاژ به معنای تقسیم وسایل به ابعاد کوچکتر می باشد.به این نکته توجه داشته باشید که وسایل بزرگ را  در صورت امکان از قسمت های درستی از هم جدا  نمایید و به تکه های کوچکتر تقسیم کرده و سپس آن ها را جهت جابجایی ایمن سازی و آماده کنید.فراموش نکنید که در زمان دمونتاژ کردن وسایل،قطعات مربوطه مانند پیچ ها و اتصالات را دقیق جمع آوری کنید و در جایی مطمئن که فراموش نمی کنید قرار دهید که در زمان بستن مجدد وسایل دچار مشکلی نشوید و براحتی وسایل تان را مجدد مونتاژ نمایید.حتی الامکان اتصالات و پیچ ها را در کنار خود وسیله به شکلی قرار دهید که گم نشوند.

نکته مهم دیگر درمورد وسایل بزرگ این است که همه وسایل قابل تقسیم به اجزای کوچکتر نیستند.پس باید فکر دیگری کرد.اغلب اوقات بیشترین قسمتی که از این وسایل دچار آسیب و ضربه می شود،پایه ها و لبه های آن ها می باشد.پس اولین قدم برای ایمن سازی آن وسیله بزرگ،بسته بندی پایه ها و لبه های تیز آن است.

نکته دیگری که باید به شما یادآوری کنیم این است که،بعضی از وسایل مانند مبل ها را اگر با فوم و چسب زیاد بخواهید ایمن کنید،حتما در موقع باز کردن آن رنگ وسیله آسیب می بیند و به همراه چسب رنگ جدا می شود و زحمت شما  برای حفظ سلامت وسایلتان به هدر خواهد رفت.

جابجایی لوازم بزرگ

ساده ترین راه برای جابجایی و حمل بار لوازم بزرگ منزل

ساده ترین راه برای جابجایی اجسام سنگین،حذف کردن است.منظورمان از حذف کردن چیست؟یکی از راه های ساده و ایمن برای جابجایی اجسام سنگین و حجیم این است که از وزن آن ها کم کنید.حال با هم چند مورد را به عنوان مثال بررسی می کنیم.

. دراورها:بهتر است کشو های درآور را خالی کنید و اگر می شود کشو ها را خارج نمایید و به طور جداگانه برای جابجایی کنار بگذارید.خود دراور به تنهایی از وزن زیادی برخوردار است،وزن لباس ها را به آن اضافه نکنید.

. یخچال و فریزر: یخچال و فریزر را با مواد داخل آن جابجا نکنید.بهتر است کمی قبل از اسباب کشی مواد داخل یخچال و فریزر را مصرف نمایید و باقیمانده آن را در یخدان مناسب قرار دهید.تا حد امکان کشو ها،قفسه ها،طبقات و …را از درون یخچال و فریزر جدا نموده و با این کار از وزن آن کم کنید.بعد از قرار دادن یخچال و فریزر در مکان جدید تا حدود ۴ ساعت به برق زده نشود.

.مبلمان و تختخواب:در مورد این وسایل هم وضع به همین منوال می باشد.تا جایی که امکان دارد قطعات را از هم جدا کنید.مانند دستگیره های بزرگ،پایه های مبل،و قسمتهایی را که امکان جدا شدن دارند را جدا نموده و شماره گذاری کنید،برای وصل مجددشان به وسایل در مکان جدید.

.تلویزیون یا ال ای دی:اگر جعبه فابریک تلویزیون را دارید،بهترین و ایمن ترین بسته بندی تلویزیون،قرار دادن آن در کارتن خودش می باشد.می توانید از یو نولیت یا پلاستیک در جعبه تلویزیون قرار دهید.سیم و کابل تلویزیون را در درون خودش قرار دهید تا در زمان اسباب کشی گم نشود.

. ماشین لباسشویی و اجاق گاز:جداسازی وسایل برقی مانند اجاق گاز و ماشین لباس شویی و ماشین ظرفشویی به وقت مناسب،لازم و ضروری است.در مورد ماشین لباس شویی از تعمیر کار بخواهید پیچ های ثابت کننده ی داخلی و بدنه را از پشت ببندد تا در موقع جابجایی دچار آسیب نشود.

در جابجایی اجسام سنگین،به جای کشیدن فشار دهید.

جابجایی لوازم بزرگ

فشار دادن بسیار آسانتر از کشیدن لوازم سنگین است.بیشتر افراد برای جابجایی وسایل سنگین آن را روی زمین می کشند.این کار نیاز به صرف انرژی و زور بازوی بیشتر دارد.بهتر این است که از یک تکه موکت یا زیر انداز قدیمی استفاده کنید تا موقع هل دادن وسیله سنگین کفپوش ها هم آسیبی نبینند.

برای جابجایی اجسام سنگین از چه وسایلی می توان استفاده کرد؟

امروزه انواع لوازم کمکی برای حمل اثاثیه سنگین تولید شده اند که جابجایی را بسیار راحتتر نموده اند.جالب است که بدانید این ابزار کمکی دستگاه های بسیار ساده ای هستند که بدون کمک آنها جابجایی وسایل بزرگ و سنگین چندان کار ساده ای نیست.برخی از این وسایل عبارتند از:

.تسمه های بالابر

.چرخ های انتقال بار

.غلتک های پله ای

.سرسره های حمل بار به کامیون

در پایان به شما توصیه می کنیم که کار اسباب کشی را به موسسات باربری معتبر با کارگران متخصص و حرفه ای بسپارید.شاید با خود بگویید که جابجایی وسایل چه تخصصی می خواهد؟ولی می توانید امتحان کنید و جابجایی وسایل خانه مخصوصا وسایل بزرگ و سنگین را به کارگران عادی بسپارید و بار دیگر به کارگران حرفه ای و متخصص موسسات حمل بار و تفاوت را خودتان ببینید و تصمیم گیری نمایید.

در ضمن تخریب و شکستن و وقوع خسارت برای اثاثیه مشتری تحت حمایت اتحادیه باربری می باشد.مشتری در صورت بروز هرگونه مشکل و دیدن خسارت می تواند برای جبران آن به اتحادیه مراجعه نماید.پس بهترین اقدام ممکن این است که جابجایی وسایل خانه را به موسسات حمل بار تحت نظر اتحادیه ها بسپارید.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − یک =

02188926620