خدمات حمل بار کانتینر از بندر بوشهر

خدمات باربری و حمل بار کانتینر از گمرک بندر بوشهر به سراسر ایران

باربری و حمل بار کانتینر از گمرک بندر بوشهر

۵
(۲)

حمل کانتینر بوشهر انتخابی مطمئن برای ارسال کالاهای شما

حمل کانتینر بوشهر به عنوان یکی از قطب های اصلی شرکت های داخلی حمل و نقل و در زمینه صادرات نقش مهمی را در صنعت حمل و نقل کشور ایفا می کند. کانتینرها از وسایل کاربردی و بسیار مفید در انواع روش های حمل و نقل به ویژه حمل و نقل هایی دریایی در بندرها هستند. شرکت اتوبار و حمل و نقل تهران سعادت با چندین سال سابقه مفید در حمل و نقل، با ارائه اطلاعات کاملی درباره کانتینرها تلاش کرده است که در انتخاب بهتر شیوه های حمل و نقل کانتینری متناسب با نوع کالا مشتریان خود را یاری کند.

کانتینر چیست و چه کاربردی در سیستم حمل و نقل دارد؟

کانتینرها از ابزارهای مفید در سیستم حمل و نقل هستند که دارای ویژگی هایی چون مقاومت در شرایط ویژه محیطی، نفوذ ناپذیری در مقابل آب و گنجایش قابل توجه هستند. کانتینرها جعبه های مستحکم و امن فلزی و در اندازه های استاندارد جهانی اند که برای بارگیری کالاها متنوع و انتقال آن ها در پروسه حمل و نقل بکار می روند.

باربری و حمل کانتینر بوشهر با استفاده از کانتینرهای مدرن و استاندارد یک ارسال مطمئن را برای مشتریان فراهم کرده است. با پیشرفت علم و تکنولوژی کاربرد کانتینرها هم گسترده و بسته به نوع کالاها متنوع تر شده است. هدف از تولید کانتینر ایجاد یک فضای مناسب برای بارگیری کالا و انتقال آن توسط  کشتی، قطار، هواپیما و یا انواع ماشین های باربری جاده ای است.

به دلیل نفوذ ناپذیری کانتینرها در برابر آب و استحکام بالای آن ها به طور خاص در حمل و نقل های دریایی کانتینرها ابزار بسیار مفیدی برای انتقال امن و راحت کالاها هستند. باربری و حمل کانتینر بوشهر توسط شرکت حمل و نقل تهران سعادت با استفاده از کانتینرهای مدرن و مطابق با استاندارد های جهانی انجام می شود.

باربری و حمل بار کانتینر از گمرک بندر بوشهر

انواع کانتینرها

کانتینرها معمولا بر اساس ابعاد، کاربرد، ویژگی های ظاهری و وزن دسته بندی می شوند. ابعاد کانتینر در دسته بندی ابعادی بر حسب فوت مشخص می شود، اندازه این کانتینرها ۱۰، ۲۰، ۳۰و۴۰ فوت هستند. در حمل  کانتینر بوشهر معمولا از کانتینرهای ۲۰ فوت و ۴۰ فوت برای حمل و نقل های دریایی استفاده می کنند. کانتینرهای ۴۵ فوتی در حال حاضر در حمل و نقل سنگ و معدن، سنگ آهک و در خطوط کشتیرانی بسیار کاربرد دارند.

به طور کلی کانتینرها از لحاظ کاربری به کانتینرهای کالای خشک، کانتینر پهلو باز، کانتینر تهویه دار، کانتینر روباز، کانتینر عایق بندی شده، کانتینر حرارتی، کانتینر تاشو، کانتینر مسطح و کانتینرهای مخزن دار و… دسته بندی می شوند. هر کدام از این کانتینرها جهت حمل کالاهای خاصی در حمل و نقل استفاده می شوند.

کانتینرهای خشک کاربرد بیشتری از سایر انواع کانتینرها دارند و در باربری و حمل کانتینر بوشهر در اندازه های ۲۰ و ۴۰ فوت برای حمل و نقل های دریایی استفاده می شوند. کانتینرهای یخچالی که دارای سیستم خنک کننده است، برای حمل مواد غذایی و کالاهای فاسد شدنی، کانتینرهای مخزن دار با داشتن یک جداره اضافه برای حمل مایعات معمولی، خطرناک و یا گازها استفاده می شوند و از انواع کانتینرهای بسیار گران قیمت هستند که حفاظت آن ها به دلیل خطراتی که ممکن است متوجه کالای درون آن بشود، اهمیت زیادی دارند.

کانتینرهای روباز برای باربری و حمل کالاهای با بسته بندی نامشخص مانند حبوبات و یا شن و ماسه و… مناسب هستند به جای سقف فلزی از پارچه برزنتی یا کرباسی برای پوشش سقف و کف آن ها چوبی است. برای سهولت در بارگیری و تخلیه از کانتینرهای پهلو باز استفاده می کنند، در قسمت پهلوی کانتینر یک یا چند درب بازشو بزرگ قرار دارد که زمان بارگیری را کوتاه تر می کند. در باربری و حمل کانتینر بوشهر از تمامی انواع کانتینرها در حمل و جابجایی محموله ها بهره می گیرند.

بیشتر بخوانید : حمل کانتینر بندرعباس

مزیت های استفاده از کانتینرها

از مزیت های استفاده از کانتینرها در حمل و نقل می توان به سهولت در بارگیری و حمل کالا، کاهش هزینه های حمل، صرفه جویی در زمان بارگیری و تخلیه، ایمنی کالا و کاهش ضریب سرقت و در حمل و نقل های دریایی استفاده از تسهیلات بندری اشاره کرد. در حمل و نقل هایی دریایی بارگیری و تخلیه کانتینرها به کشتی در بندر انجام می شود و برای این کار امکاناتی برای سهولت بیشتر بارگیری و تخلیه کانتینرها در نظر گرفته می شود.

در باربری و حمل کانتینر بوشهر با توجه به این که امکانات سرویس دهی کانتینری و تخلیه خوبی وجود دارد بیشتر محمولات کانتینری از بندر بوشهر و همچنین بندر عباس ارسال می شوند.

کاربرد کانتینرها در حمل و نقل های دریایی

کانتینرها در تمام انواع حمل و نقل ها کاربرد دارند، اما در حمل کشتیرانی از اهمیت ویژه ای برخوردارند. شرکت حمل و نقل بین المللی تهران سعادت در صادرات انواع کالاها وحمل و نقل های بین المللی توسط کشتیرانی از امکانات پیشرفته و کادر مجرب در بسته بندی و استفاده از تمامی انواع کانتینرها در حمل کانتینر بوشهر بهره گرفته است.

باربری و حمل بار کانتینر از گمرک بندر بوشهر

کالاها باید یه گونه ای بسته بندی و در کشتی بارگیری شوند که از رطوبت و تغییرات دما محافظت شوند. امروزه با پیشرفت های بسیار خوبی که در ساخت کانتینرها صورت گرفته است، جابجایی بارها با ایمنی بسیار بالایی در کشتیرانی انجام می شود.

کانتینرهای عایق بندی شده، کانتینرهای حرارتی، کانتینرهای یخچالی، کانتینرهای تهویه دار و کانتینرهای مخزن دار در ابعادی با ۲۰ و ۴۰ فوت با توجه به کاربردی که هرکدام دارند برای حمل بارها در کشتیرانی به کار گرفته می شوند. در باربری و حمل کانتینر بوشهر از کانتینرهای مسطح برای حمل انواع ماشین آلات و بارهای سنگین استفاده می شود.

قبل از هر بارگیری در کانتینر باید کانتینرها را پاکسازی کرده و بدنه و تجهیزات کانتینر را از لحاظ فنی بررسی کنند تا در صورت معیوب بودن نسبت به تعمیر آن اقدام شود. فقط در صورت سالم بودن کانتینر باید کالا را در آن بارگیری کرد چون ممکن است در زمان جابجایی به کیفیت بار آسیب وارد شود. بازدید کارشناس از کانتینرها و نظارت بر بارگیری، انجام امورات گمرکی، محاسبه و صدور بارنامه بین المللی، صدور بیمه نامه نهایی دریایی و رعایت استانداردها از مواردی است که شرکت تهران سعادت در حمل کانتینر بوشهر پیش از هر ارسال محموله آن ها را بررسی می کند تا مشتریان با اطمینان ارسال کالاهای خود را به این شرکت بسپارند.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

Comments (2)

  1. مجید
    بهمن ۱۵, ۱۳۹۹

    سلام

    حمل بار از تهران هم دارید برای بندر؟

    1. مدیر سایت
      بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

      سلام وقت بخیر میتوانید با شماره های شرکت تهران سعادت تماس بگیرید بله داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یازده =

02188926620