باربری شهرک صنعتی چرمشهر

حمل بار شهرک صنعتی چرمشهر به همراه نرخ کرایه

باربری شهرک صنعتی چرمشهر, باربری چرمشهر

۵
(۱۴۴)

باربری و حمل بار شهرک صنعتی چرمشهر از خدمات تهران سعادت می باشد. این شهرک صنعتی یکی از قطب های اصلی در رشته ی تولید چرم و سالامبور در کشور به شمار می آید درحالی که به علت کم بودن صنایع تکمیلی و خام فروشی محصولات آن ها را با مشکل مواجه کرده است.

آدرس دقیق شهرک صنعتی چرمشهر به طور دقیق در محور تهران-ورامین جاده آب باریک ۳۵ کیلومتری شهر ورامین( کیلومتر۸۵ تهران-جنوب ورامین) است.

 

باربری شهرک صنعتی چرمشهر ۸۸۹۲۶۶۲۰

 

باربری چرمشهر

.

حمل بار شهرک صنعتی چرمشهر

در فاصله کمی از شهر ورامین قرار دارد . شهرک صنعتی سالاریه در نزدیکی این شهرک قرار دارد. برای اطلاع از قیمت و استعلام کرایه حمل بار به شهرستان با شماره ۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

 

حمل بار از شهرک صنعتی به شهرستان

برای حمل بار شهرک صنعتی چرمشهر به شهرستان می توانید با باربری تهران اصفهان ، حمل بار تهران بندرعباس ,باربری تهران به یزد , حمل بار به کرمان,  حمل بار از تهران شیراز و باربری تهران مشهد تماس بگیرید . حمل بار از تهران به شمال نیز برای حمل بار از شهرک صنعتی چرمشهر به استان های شمالی کشور مازندران , گیلان و گلستان بار های صنعتی را حمل می کند.

 

باربری شهرک صنعتی چرمشهر

نرخ کرایه باربری شهرک چرمشهر

کرایه های زیر مربوط به کرایه تریلی از مبدا شهرک صنعتی چرمشهر به شهرهای مختلف سراسر ایران است . به دلیل نوسان قیمت و با تغییر مبلغ صافی راننده ها ممکن است قیمت ها تغییر کرده باشد و برای دریافت قیمت به روز حمل بار و گرفتن مشاوره رایگان درباره باربری تهران به شهرستان از کارشناسان تهران سعادت می تواتید با شماره ۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید. نرخ های زیر برای تاریخ ۱۴۰۱ می باشند.

 

 

لیست کامل نرخ کرایه حمل بار از تهران 

باربری کامیون چرم شهر

حمل بار با انواع خودرو کامیون از چرم شهر به صورت داخلی و بین شهری از خدمات باربری تهران سعادت می باشد. در صورتی که نیاز به کامیون برای حمل بار از شهرک چرم شهر دارید می توانید با باربری چرم شهر تماس بگیرید.

  • کامیون تک چرم شهر
  • کامیون جفت چرم شهر
  • کامیون ۱۰ چرخ چرم شهر

پیدا کردن باربری چرمشهر

باربری چرمشهر , حمل بار چرمشهر , کامیون چرمشهر , تریلی چرمشهر , خاور چرمشهر , کامیون تک چرمشهر و ترانزیت چرمشهر , باربری تهران , حمل بار شهرک صنعتی چرمشهر , خاور شهرک صنعتی چرمشهر , باربری از شهرک صنعتی چرمشهر به شهرستان از جمله عباراتی هستند که برای رسیدن به باربری شهرک صنعتی چرمشهر می توانید از آنها استفاده کنید.

باربری شهرک های صنعتی تهران

برای مشاهده سایر شهرک های صنعتی و باربری می توانید مطالب زیر را مشاهده نمایید.

باربری شهرک صنعتی شمس آباد

حمل بار حسن آباد قم

باربری شورآباد , حمل بار کهریزک

باربری شهرک صنعتی پرند

باربری سه راه آدران

باربری بازار آهن شادآباد

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱۴۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 8 =

02188926620