نحوه صحیح بسته بندی لباس ها

آموزش بسته بندی لباس ها برای اسباب کشی

بسته بندی صحیح لباس ها در هنگام اسباب کشی

۳.۷
(۳)

همان طور که می دانید بسته بندی صحیح لباس ها در هنگام اسباب کشی ، یکی از مهم ترین کارهایی است که باید قبل از جابه جایی انجام دهید. اکثر شما لباس و کیف و کفش های زیادی دارید که قطعا روش بسته بندی هرکدام متفاوت است، لباس های مجلسی، لباس های تابستانی و زمستانی هر فرد از خانواده که در کمد های مجزا چیده شده اند باید جداگانه بسته بندی شوند که موقع باز کردن آن سردرگم نشوید. ما در این مقاله آسان ترین راه های بسته بندی صحیح لباس ها در هنگام اسباب کشی و باربری را توضیح می دهیم.

بسته بندی لباس با جعبه و چمدان

جعبه و کارتن اسباب کشی می توانند دسته بندی لباس ها را برای شما آسان کنند، معمولافضای زیادی در قسمت پایین جعبه برای ذخیره سازی وسایل حجیم یا بی نظم مانند کفش یا ژاکت های غیر آویز وجود دارد. فقط مطمئن شوید که جعبه لباس را بیش از حد بارگذاری نکنید، زیرا اگرچه قطعاً بزرگ است، اما همچنان باید بتوانید آن را حمل کنید. اگر جعبه ی مناسبی ندارید می توانید از یک کیسه زباله استفاده کنید و هر کدام را جدا جدا بسته بندی کنید.

اگر تبلیغات اینستاگرامی را دیده باشید، جعبه های جالبی وجود دارند که برای بسته بندی پوشاک و لباس های مختلف طراحی شده اند و زیپ های کوچک و بزرگ زیادی دارند که می توانید با تهیه و سفارش این جعبه های مخصوص، لباس های خود را مرتب شده دسته بندی کنید و در این جعبه ها جای دهید و به راحتی جابه جا کنید.

چمدان های شما ظروف بسته بندی ایده آل برای لباس های شما می سازد. شناسایی و حمل و نقل آن ها آسان است و مانع بهتری نسبت به جعبه های مقوایی در برابر عناصر هستند. برای به حداکثر رساندن فضای چمدان، از همان تکنیک هایی استفاده می کنید که هنگام بسته بندی لباس برای تعطیلات برای بهینه سازی فضا استفاده می کنید. به جای جمع کردن وسایل، رول کنید و یا از مکعب های بسته بندی استفاده کنید تا مانند سایر موارد در یک گروه قرار گیرند. از شکاف ها در بین سایر موارد مکان مناسبی برای ذخیره لباس های فشرده مانند لباس زیر، جوراب و جوراب شلواری است.

بسته بندی لباس ها طبق فصل آن ها

یک ظرف یا ظروف جداگانه فقط برای آن وسایلی نگه دارید که می دانید هنگام انتقال به مکان جدید خود بلافاصله به آن ها نیازی نخواهید داشت، چه کت های زمستانی و چکمه ها شلوارک های تابستانی و سارافون ها. این ظروف را در یک محیط کنترل شده مانند آب و هوا یا کمد ذخیره کنید تا زمانی که دوباره به آنها احتیاج پیدا کنید. وقتی این کار را کردید، خوشحال خواهید شد که آنها در یک مکان قرار دارند و زودتر وقت و مکان را برای آنها تلف نکردید.

بگذارید بعضی از لباس ها وظیفه مضاعف انجام دهند. جلیقه، جوراب شلواری، جوراب های بسته شده و لباس های قدیمی که هنوز آماده نیستید از شر آنها خلاص شوید اما استفاده ی مفیدی هم از آن ها ندارید، همه نامزدهای خوبی برای انجام وظیفه مضاعف و به عنوان بالشتک برای سایر موارد بسته بندی شده هستند. از آنها برای ایجاد پشتیبانی مورد نیاز در اطراف وسایل با ارزش و پر کردن جای خالی جعبه ها و جلوگیری از جابجایی وسایل استفاده کنید. هنگام باز کردن بسته ها، فقط لباس ها را در یک توده بیندازید، آن ها را از داخل خشک کن عبور داده و دوباره در کمد یا کمد خود قرار دهید.

بسته بندی لباس های مورد نیاز

در حالی که لباس های خود را برای یک باربری و اسباب کشی بسته اید، مطمئن شوید که جعبه یا کیف جداگانه ای را برای لباس های مورد نظر خود در روزهای متحرک و روزهای اطراف آن فراموش نکنید. کمک به شما در هنگام دستیابی به این وسایل، از جمله شلوارهای اضافی، پیراهن ها و ست های زیرپوش، کمک بزرگی خواهد بود به جای اینکه مجبور شوید در چمدان ها یا جعبه ها حفاری کنید تا بعداً به آنچه می خواهید برسید. از آن جایی که هنگام جابجایی و بسته بندی این لباس ها را خواهید پوشید، حتماً وسایل قابل تنفس و همچنین لایه هایی را در آن قرار دهید تا در صورت گرم بودن در حین جابجایی بتوانید تنظیم کنید.

بسته بندی صحیح لباس ها در هنگام اسباب کشی

از شر آنچه دیگر نمی پوشید خلاص شوید

ساده ترین راه برای سبک کردن بار لباس های خود این است که قبل از باربری و اسباب کشی از شر آن هایی که نمی پوشید خلاص شوید. تمیز کردن کمد یک کار وقت گیر است که بسیاری از ما آن قدر که باید انجام نمی دهیم. بنابراین از اسباب کشی خود به عنوان زمان مرتب کردن بر روی هرکدام از وسایل خود استفاده کنید و مواردی را که دیگر نمی خواهید یا نیاز ندارید،حذف کنید. به عنوان یک قاعده، اگر قدیمی است یا دیگر مناسب نیست، از دست آن خلاص شوید و یا به فقرا ببخشید. لباسی که یک سال یا بیشتر نپوشیده اید نیز همین است. تا جایی که می توانید اهدا کنید، انبار دور ریز را برای لباس هایی که فرسوده، پاره شده یا در غیر این صورت آسیب دیده اند ذخیره کنید.

اهمیت نوع بسته بندی لباس ها

نوع بسته بندی صحیح لباس ها درهنگام باربری و اسباب کشی بسیار حائز اهمیت است، زیرا لباس های ظریف و مجلسی اگر به درستی بسته نشوند و چروک شوند، آسیب می بینند و زیبایی اولیه ی خود را ازدست می دهند، بنابراین لباس های مجلسی خود را با همان چوب رختی های مناسب خودشان جابه جا کنید و آن ها را تا نکنید. اگر شما از روش های بسته بندی صحیح لباس ها در هنگام باربری و اسباب کشی استفاده کنید و به درستی آن ها را حمل کنید، به لباس های با ارزش شما هیچ آسیبی وارد نمی شود.

بعضی از کیف و کفش ها نیز با فشار و تا شدن حالت ترک و شکنندگی پیدا می کنند و زیبایی ظاهری خود را از دست می دهند، بنابراین برای جابه جایی آن ها نیز از جعبه های مخصوص و محکم استفاده کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۳.۷ / ۵. تعداد آرا: ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

02188926620