چگونه از آسیب دیدن وسایل در اسباب کشی جلوگیری کنیم؟

چگونه از آسیب دیدن وسایل در اسباب کشی جلوگیری کنیم؟

۵
(۱)

جلوگیری از آسیب دیدن وسایل در اسباب کشی

جلوگیری از آسیب دیدن وسایل در اسباب کشی یک امری است که باید در نظر گرفت. اسباب کشی یکی از کارهای سخت و پر استرس می باشد که معمولاً برخی از افراد هر ساله آن را انجام خواهند داد و در این میان نیز در صورت نداشتن مهارت کافی ممکن است اثاثیه های منزل شما دچار آسیب شود، اما موردی که در جابجایی اثاثیه منزل می تواند کار را دشوار کند آسیب دیدن هنگام اثاث کشی می باشد. کمردرد، گرفتگی عضلات، شکستن دست یا پا از جمله آسیب ‌ها و صدماتی می باشد که ممکن است در حین اثاث کشی منزل به افراد وارد شود پس لازم است در حین جابجایی حتماً احتیاط لازم در نظر گرفته شود و برای این کار نیز می توانید تنها با رعایت کردن یک سری نکات از به وجود آمدن برخی آسیب‌های جدی در حین اسباب ‌کشی جلوگیری کنید. شرکت باربری تهران سعادت با توجه به در اختیار داشتن کارگران و پرسنل بسیار ماهر می تواند یک انتخاب مناسب برای جابجایی اثاثیه و جلوگیری از آسیب های احتمالی باشد.

معرفی راه هایی کاربردی برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل در اسباب کشی

همان طور که گفتیم لازم است که برای آسیب دیدن در اسباب کشی حتماً یکسری نکات را رعایت شود که احتمال به وجود آمدن هرگونه آسیب به حداقل برسد و در ادامه سعی می کنیم تمامی نکات لازم را برای شما بیان کنیم.

داشتن برنامه ریزی مناسب: هنگامی که قصد جابجایی اثاثیه خود را داشتید سعی کنید که از قبل یک برنامه ریزی مناسب را برای به اثاث کشی داشته باشید در وهله اول و مهمترین موردی که لازم است شما قبل از هر کاری انجام دهید سنجیدن شرایط منزلی است که می خواهید به آنجا نقل مکان کنید. به طور کلی باید تمامی موارد لازم در مورد منزل را در نظر بگیرید که چگونه ممکن است لوازم ها را به راحتی به داخل منزل ببرید، به عنوان مثال هنگامی که می خواهید یخچال را به داخل ببرید و ممکن است که به راحتی وارد منزل نشود سعی کنید یک راه دیگر برای جابجایی آن پیدا کنید البته نکته مهم دیگری که در طی برنامه‌ ریزی باید به آن توجه داشته باشید دور کردن حیوانات خانگی یا کودکان در روز از اسباب کشی است که از خطرات احتمالی حرکت خواهد شد. پیش از انجام اثاث کشی تمامی کارهایی که لازم است انجام دهید را به درستی مرور کنید تا بتوانید با استفاده از برنامه ریزی درستی که انجام داده اید از اتفاقات ناگوار جلوگیری کنید البته اگر قصد دارید که کارهای اساسی کشی خود را به یک شرکت باربری بسپارید از قبل به تیم باربری توضیح لازم را بدهید که چگونه می ‌توانند لوازم شما را جابجا کنند.

جلوگیری از آسیب دیدن وسایل در اسباب کشی

بسته بندی محکم: یکی از بهترین روش هایی که می تواند آسیب دیدن در اسباب کشی را به حداقل برساند استفاده از کارتن های محکم و استاندارد می باشد. از مهمترین موارد این است که بسته بندی به صورت کاملا محکم و استاندارد صورت بگیرد به این دلیل که محکم بستن کارتن اسباب کشی می تواند از آسیب رسیدن به وسیله ها جلوگیری کند. هنگامی که به طور کامل وسیله ها را داخل کارتن اسباب کشی قرار دادید سعی کنید که به وسیله چسب کارتن روی آن را بپوشانید یا برای اطمینان بیشتر چند دور چسب روی آن قرار دهید. اگر قصد دارید از کارتن های دست دوم برای بسته بندی کردن اثاثیه های منزل خود استفاده کنید سعی کنید دور تا دور آن را به وسیله چسب کارتن پوشش دهید، همچنین در مواردی که می‌ تواند استحکام کارتن را بالا ببرد استفاده از روبان یا طناب می باشد. حتما توجه داشته باشید که باید از کارتن های خشک و محکم برای بسته بندی استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی که لازم است کاملا رعایت شود وزن کارتون می باشد، سعی کنید تا حدودی که کارتن بیش از حد ممکن سنگین نشده در آن اثاثیه قرار دهید که در غیر این صورت باعث آسیب رسیدن به کمر خواهد شد.

جابه جا کردن اصولی اثاثیه ها: یکی دیگر از راه هایی که می تواند از آسیب رسیدن به بدن شما در حین اسباب کشی جلوگیری کند جابجا کردن اثاثیه ها به طور اصولی می باشد. یعنی باید نکات لازم در مورد حمل بار را به خوبی بدانید. می توانید برای بلند کردن برخی وسایل از زانوهای خود کمک بگیرید هنگامی که کارتن وسیله ها را با کمر بلند می کنید ممکن است که به کمرو ستون فقرات شما آسیب برساند، برخی از کارتن های بزرگ و بسیار سنگین را نیز به جلو هول دهید. در طول اثاث کشی نیز حتماً به زمین نگاه کنید که می تواند از آسیب دیدن به شما جلوگیری کند و حتماً به واکنش های جسمی خود توجه لازم را داشته باشید. اگر احساس کردید که در حین اثاث کشی دچار بدن درد شدید از کار کردن دست بکشید.

جلوگیری از آسیب دیدن وسایل در اسباب کشی

پوشیدن لباس مناسب برای اسباب کشی: این امکان وجود دارد که بسیاری از افراد به این نکته کاملاً بی توجه باشند اما لازم است بدانید که در حین جابجا کردن اثاثیه ها باید از لباسی استفاده کنید که بتوانید تحرک کامل داشته باشید استفاده از لباس و کفش های ورزشی می تواند بهترین گزینه در اسباب کشی باشد. همچنین پوشیدن دستکش را نیز فراموش نکنید که می‌تواند مانند زخم شدن دست های شما شود.

انتخاب شرکت باربری مناسب: بسیاری از افراد سعی می کنند برای صرفه جویی در زمان و همچنین جلوگیری از آسیب های احتمالی به شرکت های باربری مناسب و مورد اطمینان مراجعه کنند. شما می توانید با مراجعه به شرکت باربری تهران سعادت صفر تا صد کار جابجایی اثاثیه ها را به پرسنل مجرب این شرکت بسپارید و هیچ گونه استرسی برای اسباب کشی های خود نداشته باشید. یکی از اهداف شرکت تهران سعادت ارائه خدمات ویژه و مطمئن برای جابجایی اثاثیه ها می باشد. لازم است که پیش از اسباب کشی حتماً به شرکت مراجعه کرده و زمان و تاریخ روز مورد نظر خود را رزرو کنید. شرکت باربری تهران سعادت نیز سعی می کند با توجه به حجم اثاثیه های شما بهترین ماشین را برای جابجایی در نظر بگیرد و همچنین اطمینان داشته باشید که تمامی موارد فوق را به درستی رعایت خواهد کرد.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

02188926620