نحوه محاسبه هزینه باربری ترمینال

باربری بین شهری از مبدا تهران به سراسر ایران

نحوه محاسبه هزینه باربری و استعلام قیمت باربری

۴.۹
(۹۱)

در این مطلب اطلاعات کاملی در مورد چگونگی محاسبه هزینه باربری ترمینال و محاسبه هزینه حمل اثاثیه منزل در اختیار شما قرار داده شده است که دعوت میکنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

محاسبه قیمت باربری

نحوه محاسبه هزینه باربری بین شهری

برای حساب کردن هزینه باربری بین شهری باید به هزینه های جانبی توجه داشته یاشید. برای مشاهده نرخ کرایه باربری به شهرستان  می توانید به این مطلب مراجعه نمایید. هزینه هایی که به کرایه ماشین اضافه می شوند , هزینه بارگیری , هزینه باسکول , چند جا بارگیری و هزینه بیمه بارنامه است. به نکته توجه داشته باشید که هزینه های صدور بارنامه دولتی و کمیسیون باربری در محاسبه نرخ باربری بین شهری لحاظ شده اند.

برای استعلام قیمت باربری به روز با این شماره تماس بگیرید:

۸۸۹۲۶۶۲۰

محاسبه نرخ کرایه حمل بار و هزینه باربری ترمینال

برای مشاهده نرخ کرایه حمل بار و نرخ کرایه خاور , نرخ کرایه کامیون تک , نرخ کامیون جفت , نرخ کرایه تریلی کفی و کرایه ترانزیت در میتوانید مطلب قیمت باربری تهران را مشاهده نمایید. برای انتخاب وسیله باربری مناسب لازم است تا شما با انواع ماشین های باری آشنایی داشته باشید. محاسبه نرخ کرایه حمل بار با توجه به نوع بار و نوع وسیله باربری و برای انواع کامیون متفاوت است.

معرفی شرکت تهران سعادت

امر باربری ونحوه محاسبه هزینه باربری ترمینال همواه توسط مشتریان  مورد توجه قرار گرفته است. مشتریان اولین سوالی که بعد از مراجعه یا تماس با شرکت تهران سعادت می کنند هزینه حمل بار است.کارشناسان شرکت تهران سعادت نیز به خوبی شما را در مورد نحوه محاسبه هزینه باربری ترمینال آگاه می کنند و هیچ نقطه تاریکی در این مورد برای شما مشتریان عزیز باقی نخواهد ماند.تعرفه های هزینه بار بین شهری با هزینه های بین استانی به طبع متفاوت است و سعی کنید قبل از جابجایی و حمل بار حتما استعلام کنید. تا با افزایش قیمت ناگهانی حمل بار مواجه نشوید.

نحوه محاسبه هزینه باربری به عوامل مختلفی بستگی دارد که به چند مورد در این قسمت اشاره خواهیم کرد.

  1. به نوع ماشین حمل بار حتما توجه کنید زیرا ماشین های حمل بار با یکدیگر فرق دارند ونحوه محاسبه هزینه باربری وانت بار با تریلی کاملا متفاوت است و به میزان سوخت مصرفی وعوال دیگری بستگی دارد.
  2. در نحوه محاسبه هزینه باربری میزان مسافتی که طی می شود بسیار اهمیت دارد. قطعا هزینه باربری بین شهری با هزینه های خارج از شهری بسیار متفاوت است.
  3. زمانی که ماشین حمل بار در بین مسیر به خواست شما توقف کند و منتظر بار یا هر چیز دیگری بماند و یا در محل بارگیری  به دلیل تعلل شما دچار تاخیر شود نحوه محاسبه هزینه باربری با حالت عادی فرق خواهد کرد.
  4. اگر ماشین حمل بار در مسیری که شما از قبل تعیین کرده اید به خواست شما تغییر جهت دهد و مسیر تازه به راننده داده شود هزینه باربری به طبع افزایش خواهد یافت و شما باید هزینه اضافی را پرداخت کنید.
  5. حجم باری که توسط شرکت تهران سعادت جابجا می شود نیز در نحوه محاسبه هزینه باربری ترمینال بسیار دخیل است و هر چه قدر حجم و اندازه بار بیشتر باشد هزینه باربری نیز افزایش خواهد یافت.
  6. در صورتی که شما از انتقال بارتان صرف نظر کنید و ماشین حمل بار در مسیر باشد قطعا نحوه محاسبه هزینه باربری فرق خواهد کرد زیرا ماشین باربری انگار در دو مسیر بار حمل کرده است.

معرفی خدمات شرکت تهران سعادت

۱.جابجایی و حمل بار به تمام نقاط ایران.

۲.کادر مجرب و حرفه ای برای ارسال بار.

۳.گرفتن هزینه منصفانه و توافقی برای حمل بار.

۴.ارائه خدمات به طور تمام وقت و شبانه روزی.

یکی از نکاتی که در نحوه محاسبه هزینه باربری ترمینال باید به آن دقت کنید این است که سعی کنید چند روز قبل با شرکت های باربری تماس بگیرید و از قیمت های حمل بار مطلع شوید. شرکت تهران سعادت جز آن دسته شرکت هایی که تلاش زیادی می کند تا مشتریان خود را در نحوه محاسبه هزینه باربری یاری دهد تا متحمل هزینه های اضافی سنگین نشوند.مشتریان شرکت تهران سعادت باید توجه کنند کیفیت کار وحمل و جابجایی شرکت ما با سایر شرکت های حمل ونقل بسیار متفاوت است و با یکبار تجربه همکاری با شرکت این فرق را می فهمند.

نحوه محاسبه و آگاه شدن از هزینه باربری معمولا به دو روش معمول زیر انجام می شود که می خواهیم شما را با این دو روش آشنا کنیم.

در روش اول  شما می توانید به سایت مراجعه کرده و با وارد کردن یکسری اطلاعات از هزینه بار خود مطلع شوید. این روش به طور مستقیم توسط خود مشتری انجام می شود. یکی از ایرادات روش اول این است که به طوردقیق هزینه باربری محاسبه نمی شود و ممکن است در واقعیت این هزینه هنگام  مراجعه به شرکت و استعلام از کارکنان شرکت فرق کند.

در روش دوم که پیشنهاد ما نیز به شما همین روش است، نحوه محاسبه هزینه باربری ترمینال به طور دقیق انجام می شود و شما با تغییر هزینه باربری مواجه نخواهید شد. در روش دوم شما به طور مستقیم با کارکنان امور مالی شرکت تماس می گیرید و به صورت تلفنی از هزینه بارتان مطلع می شوید. حتی در این تماس می توانید سوالاتی نیز از کارشناسان شرکت تهران سعادت بپرسید و پاسخ قابل قبول بگیرید.

در روش اول امکان پرسش و پاسخ وجود ندارد و ممکن است سوال هایی  برای شما به وجود بیاید که در این روش امکان پاسخ گویی وجود ندارد. نباید نقطه تاریکی درهزینه بار برایتان به وجود بیاید. شرکت تهران سعادت آماده ارائه بهترین خدمات با کیفیت بالا به شما دوستان است.

نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل و محاسبه هزینه باربری

حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان و حمل وسایل اداری و تجهیزات منزل از جمله خدمات باربری تهران سعادت است. برای مشاهده نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل می توانید مطلب حمل اثاثیه شهرستان را مشاهده نمایید که لیست کرایه خاور مسقف مخصوص اسباب کشی از مبدا تهران به شهرستان ها در آن مطلب به طور کامل اورده شده است. از جمله سرویس هایی است که نیاز به تخصص دارد. به دلیل سپردن بار به یک باربری نیاز است که با یک باربری مطمئن کار کنید . اگر برای اسباب کشی به شهرستان در اینترنت جستجو کرده باشید تعداد بسیار زیادی سایت مشاهده می کیند که با عنوان حمل اثاثیه به شهرستان کار خود را معرفی کرده اند. اما تعداد بسیار اندکی از آنها جواز صدور بارنامه دولتی را دارند.

برای استعلام قیمت حمل اثاثیه با این شماره تماس بگیرید :

۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰

محاسبه هزینه باربری

نرخ باربری اثاثیه منزل

به طور معمول برای نرخ باربری اثاثیه منزل داخل شهر در تهران مبلغی بین ۱۵۰ الی ۳۰۰ هزار تومان برای سه ساعت اول محاسبه میشود. که ضروری است که این عدد با اتوبار مورد نظر به صورت نهایی فیکس شود. قیمت باربری اثاث منزل برای هر ساعت اضافه بر ۳ ساعت ابتدایی مبلغی بین ۶۰ الی ۱۰۰ تومان محاسبه می شود. مجدد تاکید می شود. هزینه کارگر اسباب کشی هم مبلغ دیگری است که مانند کرایه ماشین برای ۳ ساعت اول عددی بین ۵۰ الی ۱۰۰ هزار تومان دریافت میکنند. برای محاسبه قیمت باربری اثاث منزل باید عوامل زیر را به صورت دقیق با اتوبار طی کنید تا از بروز مشکل و اختلاف قیمت در انتهای کار جلوگیری نمایید:

  • کرایه ۳ ساعت اولیه ماشین حمل بار
  • کرایه هر ساعت اضافه ماشین باربری
  • هزینه ۳ ساعت اولیه هر نفر کارگر اسباب کشی
  • هزینه هر ساعت اضافه برای کارگر حمل اثاثیه
  • تعداد طبقات مبدا و مقصد
  • داشتن هرگونه وسیله سنگین و حجیم مانند یخچال ساید بای ساید , گاو صندوق , پیانو , بوفه , شیشه میز نهارخوری
  • هزینه جابجایی وسایل سنگین و حجیم برای هر طبقه

هزینه باربری ترمینال

در صورتیکه هزینه باربری ترمینال را جستجو می کنید برای استعلام قیمت باربری ترمینال می توانید به پایانه های مسافربری بین شهری مانند پایانه بیهقی , ترمینال جنوب , ترمینال شرق یا همان دپو شرق و پایانه آزادی (ترمینال غرب) مراجعه کنید. تهران سعادت به صورت مستقل در زمینه باربری خرده بار به شهرستان فعالیت می کند اما هیچ گونه فعالیتی در زمینه باربری ترمینال ندارد.

استعلام قمیت و هزینه باربری ترمینال

برای استعلام قیمت باربری مربوط به هر شهر در سایت ما مطالب جامعی تهیه شده است که می توانید جزئیات محاسبه هزینه باربری ترمینال مربوط به هر استان و شهرستان های آن به طور کامل بیان شده است. لینک های زیر جز شهرهایی هستند که بیشترین جستجو را در سایت ما داشته اند:

نرخ باربری اراک -> باربری تهران اراک

نرخ باربری اهواز -> باربری تهران اهواز

نرخ باربری اصفهان -> باربری تهران اصفهان

نرخ باربری تبریز -> باربری تهران تبریز

نرخ باربری شیراز -> باربری تهران شیراز

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۴.۹ / ۵. تعداد آرا: ۹۱

Comments (2)

  1. محمد طافی
    آبان ۲۳, ۱۴۰۱

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم ۴۲۰ کیلو بار از اندیمشک ب تهران بفرستم . میخواستم نرخ کرایه بار با اتوبوس و بدونم
    ممنون میشم

  2. جلال
    بهمن ۱۸, ۱۳۹۹

    ممنون از متن خوبتون در مورد نحوه محاسبه هزینه باربری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

02188926620