باربری تهران به شهرستان، حمل بار به شهرستان

درخواست باربری شهرستان, باربری از تهران به شهرهای مختلف به همراه لیست قیمت

باربری تهران به شهرستان و حمل بار به شهرستان | نرخ کرایه به ۳۰ استان

باربری تهران به شهرستان و حمل بار به شهرستان | نرخ کرایه به ۳۰ استان

۵
(۲۹۹)

باربری تهران به شهرستان و حمل بار از تهران به شهرستان توسط خاور, کامیون (تک و جفت)، تریلی (کفی، ترانزیت، لبه دار) و وانت نیسان به صورت دربستی و خرده بار در بهترین باربری تهران به همراه بارنامه دولتی و بیمه رایگان توسط قدیمی ترین باربری تهران به شهرستان با بیش از ۷۵ سال سابقه انجام می شود.

برای دریافت قیمت به روز حمل بار به شهرستان و گرفتن مشاوره رایگان درباره باربری تهران به شهرستان از کارشناسان تهران سعادت می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید.

 

در ادامه مطلب قیمت حمل بار به صورت دربستی از تهران به تمامی شهرستان ها را مشاهده فرمایید.

 

تلفن باربری تهران به شهرستان ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰

حمل بار تهران به شهرستان

حمل بار تهران به شهرستان

حمل بار از تهران به شهرستان توسط باربری معتبر تهران سعادت با بیش از ۷۵ سال سابقه در امر باربری به صورت شبانه روزی انجام می شود. در صورتی که میخواهید کالایی را از تهران به صورت دربستی و یا خرده بار به شهرستان ارسال کنید و به دنبال یک شرکت حمل کننده می گردید یا اگر به دنبال بهترین قیمت حمل بار به شهرستان هستید و یا در خصوص حمل بار خود سوالی دارید می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اکثر مواردی که برای حمل بار و یا ارسال بار از تهران به شهرستان می تواند برای فرستنده و یا گیرنده مهم باشد در موارد زیر خلاصه می شود.

  • قیمت حمل بار به شهرستان
  • نوع ماشین حمل بار به شهرستان
  • صدور بارنامه برای حمل بار
  • بیمه نامه ای که در صورتی که بار خسارت دید بتوان به راحتی تمام هزینه ها را جبران کند
  • سرعت در انتقال کالا از مبدا به مقصد
  • شرکتی که برای حمل بار در کنار شما باشد

 

تمامی موارد ذکر شده در بالا را ما در نظر گرفته ایم و به همین منظور بهترین خدمات حمل بار به شهرستان را برای شما فراهم کرده ایم.

باربری تهران شهرستان

باربری تهران شهرستان

خدمات حمل بار به شهرستان در باربری تهران سعادت :

  • حمل بار از تهران به شهرستان با خاور
  • حمل بار از تهران به شهرستان با کامیون تک
  • حمل بار از تهران به شهرستان با کامیون جفت
  • حمل بار به شهرستان با تریلی
  • حمل بار به شهرستان با ترانزیت
  • حمل بار از تهران به شهرستان با چادری
  • حمل بار از تهران به شهرستان با بغلدار

 

در حمل بار از تهران به شهرستان و پیدا کردن باربری تهران به شهرستان یکی از عواملی که برای صاحبان بار اهمیت بسیار زیادی دارد قیمت حمل بار است.

در ادامه می توانید کرایه بار برگشتی شهرستان, لیست کرایه خاور تهران به شهرستان, کرایه تک از تهران به شهرستان, کرایه جفت از تهران به شهرستان, کرایه ترانزیت از تهران به شهرستان, قیمت چادری از تهران به شهرستان و قیمت باربری تهران به شهرستان را مشاهده کنید. باربری شهرستان یکی از خدمات اصلی باربری و اتوبار تهران سعادت می باشد.

 

برای مشاهده تعرفه باربری از تهران به شهرستان بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

 

تعرفه باربری به شهرستان

 

تلفن باربری تهران به شهرستان ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰

 

باربری ارزان به شهرستان

در باربری ارزان به شهرستان, عوامل مختلفی مانند وزن بار, نوع ماشین, هزینه صدور بارنامه و بیمه می توانند روی قیمت و نرخ کرایه تاثیر گذار باشند. برای ارزانترین باربری به شهرستان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. با حذف دلال ها و با داشتن شبکه سراسری حمل بار، ارزان ترین قیمت باربری به شهرستان برای شما فراهم شده است.

 

حمل بار از تهران به شهرستان

 

شماره تماس باربری تهران به شهرستان ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰

 

ارسال کالا به شهرستان

قطعا برای همه ما پیش آمده است که کالایی را بخواهیم به جای دیگر بفرستیم. حالا چه ارسال کالا به شهرستان باشد یا درون محدود شهری تهران. در ابتدای بحث، حرف اعتماد سازی و اطمینان خاطر پیش می آید. اعتماد سازی در امر حمل و نقل مقوله ای بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ چرا که محموله ای با ارزش مشخصی را قرار است به دست شخص یا موسسه ای بسپارید تا بسلامت به مقصد برسد. در این بین اگر محموله آسیبی را متحمل شد، چه بر سر خسارت وارد آمده می آید؟ محموله حمل شده در صورت آسیب جدی، چه مسئولیتی از سوی حمل کننده را شامل خواهد شد؟

جواب تمام این سوالات را در بیش از ۷۵ سال پیش باید یافت! در اولین تاسیس باربری برای حمل و نقل در تهران، مردم با نحوه باربری آشنایی خاصی نداشتند.

تهران به شهرستان

تهران به شهرستان

اما به راستی که اولین موسسه حمل و نقل تهران چه موسسه ای است؟

همیشه اولین ها و با تجربه ترین ها بشدت مورد توجه قرار دارند. موسسه حمل و نقل تهران سعادت نیز حکم اولین و با تجربه ترین را در بین موسسه های حمل و نقل تهران با سابقه بیش از ۷۵ سال دارد. این موسسه از ابتدای شروع کار حرفه ای خود، حمل و نقل را نوعی هنر می دانست که به منزله احترام به مشتری ها، آن را بطور جدی و قانون مدار در پیش گرفته بود.

رفته رفته با ارائه خدمات بیشتر و خاص تر، این موسسه به یک گروه بزرگ حمل و نقل در کشور تبدیل شد. از انواع خدمات ارسالی این موسسه می توان به:

  • ارسال کالا درون استان تهران:
    اگر بدنبال حمل و نقلی مطمئن و در عین حال کاملا منظم هستید، مسلما این باربری نیاز شما را برآورده خواهد کرد.
  • ارسال کالا به شهرستان های دیگر:
    در سوالی که مطرح شد، این موسسه حاضر جواب آن خواهد بود! هر نوع بار و محموله ای که برای ارسال به شهرستان های مختلف سراسر ایران دارید، با اطمینان خاطر صد در صدی می توانید به این باربری بسپارید.
  • ارسال کالا در سطح بین المللی:
    این باربری علاوه بر پوشش فوق العاده تمام سطح کشور برای ارسال کالا، بصورت بین المللی نیز کالا ها را جا به جا می کند. پس حرف فقط حمل و نقلی ساده نیست و بحثی جهانی در پیش است!

مراحل ارسال کالا به شهرستان در شرکت تهران سعادت به چه صورت است

 

  1. این باربری به طور کاملا حرفه ای در ابتدای امر شما را به مشورت با مشاورین برتر خود سوق می دهد
    مشورت در هر کاری می تواند بسیار کمک کننده باشد. با این تفسیر می توانید خیالتان را از بابت اطلاعات درست بابت کار و سفارش خود راحت کنید. به این صورت که در ابتدای تماس شما با شرکت (طی راه های تماس تلفنی، مراجعه به سایت، مراجعه حضوری و…)، کار مشاوره و پشتیبانی برای شما شروع می شود.
  2. در ادامه کار با پیش آمدن بحث اطمینان، محموله شما را از هر جنبه ای بیمه خواهد کرد
    مشاوران پس از طلاع از بار حمل و نقلی مدنظر شما و نیز مقصد و مبدا ارسالی، شما را در بیمه کردن تمام بار راهنمایی می کند. بیمه این موسسه به این شکل است که تمام هزینه های لازم برای بیمه را تا مبلغ مشخص متقبل می شود و شما در قبال بیمه رایگان فقط باید اعتماد خود را در دست موسسه قرار دهید.
    البته لازم به ذکر است در صورتی که محموله شما بسیار گران قیمت باشد، کمی از هزینه بیمه تحت عنوان مابه التفاوت بیمه از سوی شما باید پرداخت شود تا ارسالی امن داشته باشید.
  3. در بحث ذخیره و انبارداری، تهران سعادت حرف ها برای گفتن دارد
    کارمندان این شرکت در بخش انبارداری و چیدمان وسایل به شکلی کاملا امن، تخصص خاصی دارند.
    در ارسال کالا به شهرستان، تا انجام مراحل ارسال و انتخاب وسیله نقلیه مناسب، محموله شما در انبار های سقف دار نگه داری می شوند تا خیال شما از بابت سلامت بار راحت باشد.
  4. کادری مجرب برای انجام تمامی کار های بارچینی، انبارداری، بسته بندی و بارگیری محموله
  5. همیشه در هر حمل و نقلی، کار سخت همان کار بارچینی و بارگیری و جا به جایی آن است. تهران سعادت این امکان را بطور کاملا مطمئن به شما می دهد که تمامی این خدمات را به بهترین نحو انجام خواهد داد.
  1. تحویل محموله به مقصد و نهایی کردن کار حمل و نقل:
    پس از تایید و ارسال بار شما با وسیله نقلیه مناسب و بطور کاملا دربستی، وقت رسیدن بار به مقصد و نهایی کردن کار می رسد.
    در این بین نیز پیگیری های منظم از سوی مشاوران این موسسه شما را در امر حمل و نقل کاملا راضی نگه خواهد داشت. همچنین صدور بارنامه دولتی توسط باربری تهران سعادت می تواند سند معتبری در دست شما باشد.

هزینه باربری ترمینال

برای یافتن هزینه باربری ترمینال می توانید به پایانه های مسافربری بین شهری مانند پایانه بیهقی, ترمینال جنوب, ترمینال شرق یا همان دپو شرق و پایانه آزادی (ترمینال غرب) مراجعه کنید.

 

باربری جنوب تهران به شهرستان

باربری جنوب تهران به شهرستان مانند باربری شهرستان حمل بار از محدوه جنوب تهران را انجام میدهد. محدوده جنوب تهران شامل باقر شهر, کهریزک, شهر ری, حسن آباد فشافویه, شهرک صنعتی شمس آباد, ورامین , آزادگان, شوش, بعثت و خیابان شهید رجایی می شوند. باربری تهران به شهرستان در زمینه حمل اثاثیه به شهرستان هم فعالیت جدی دارد.

 

نحوه محاسبه هزینه باربری

برای محاسبه هزینه باربری به شهرستان , برخلاف هزینه حمل اثاثیه و باربری های اسباب کشی که معمولا کرایه یه صورت ساعتی حساب می شود به شیوه دیگری محاسبه میشود. خاور حمل اثاثیه به طور معمول برای ۳ ساعت اول مبلغی در حدود ۳۵۰ الی ۵۰۰ هزار تومان هزینه دارد. برای محاسبه هزینه های اسباب کشی هزینه کارگر را هم باید در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که تهران سعادت در زمینه حمل اثاثیه داخل شهری و بین شهری فعالیتی چشمگیر دارد. برای حمل اثاثیه می توانید با ما تماس بگیرید.

 

قیمت باربری تهران به شهرستان

سعی ما بر این است که بتوانیم همواره کرایه های اعلام شده در این مطلب را به روز نگه داریم اما برای اطمینان از دقیق بودن نرخ کرایه ها بهتر است که با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ در تماس باشید تا قیمت باربری تهران به شهرستان دقیق و به روز را همراه با مشاوره تخصصی به شما عزیزان ارائه نمایند.

 

کرایه خاور از تهران به شهرستان

 

کرایه خاور از تهران به شهرستان

در صورتیکه بار شما زیر ۴ تن وزن دارد برای حمل بار خود می توانید از خاور استفاده کنید که در ادمه لیست قیمت خاور از تهران به شهرهای مختلف آورده شده است. البته همانطور که در تمامی مطالب سایت بارها اشاره شده لازم است تا برای دریافت قیمت به روز با همکاران ما در باربری تهران سعادت تماس بگیرید.

شماره تماس باربری تهران به شهرستان ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰

کرایه خاور مسقف از تهران به شهرستان

 

شهرکرایه خاور
کرایه خاور تهران به تبریز۴.۵۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به ارومیه۵.۰۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به اردبیل۴.۳۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به اصفهان۳.۰۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به کاشان۳.۰۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به ایلام۳.۷۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به بوشهر۶.۷۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به شهرکرد۳.۳۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به کرج۱.۶۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به مشهد۵.۰۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به بجنورد۴.۲۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به اهواز۴.۵۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به آبادان۳.۵۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به خرمشهر۳.۴۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به زنجان۲.۵۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به ابهر۲.۶۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به سمنان۲.۵۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به شاهرود۲.۵۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به زاهدان۵.۰۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به چابهار۷.۷۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به زابل۷.۷۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به شیراز۵.۶۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به قزوین۲.۷۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به قم۲.۱۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به سنندج۳.۶۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به مریوان۳.۶۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به کرمانشاه۳.۸۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به یاسوج۴.۸۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به گرگان۴.۲۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به رشت۳.۳۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به خرم آباد۳.۳۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به بروجرد۳.۳۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به ساری۳.۲۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به آمل۳.۲۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به اراک۲.۵۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به بندرعباس۷.۵۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به همدان۲.۷۰۰.۰۰۰
کرایه خاور تهران به یزد۴.۰۰۰.۰۰۰

کرایه خاور مسقف از تهران به شهرستان

برای حمل اثاثیه و یا بارهایی که نیاز به ماشین مسقف دارند می توانید از خاور مسقف استفاده کنید. جدول زیر لیست قیمت خاور مسقف از تهران است. لطفا توجه داشته باشید به دلیل نوسان قیمت و تغییر کرایه دریافتی از سوی رانندگان می توانید ممکن است کرایه های زیر تغییر کرده باشند.

برای دریافت قیمت باربری تهران به شهرستان به روز با همکاران ما در باربری تهران سعادت تماس بگیرید.

کرایه کامیون تک

کرایه کامیون از تهران به شهرستان

اگر برای حمل بار از تهران به شهرستان به کامیون تک یا کامیون جفت نیاز دارید میتوانید از لیست زیر نرخ کرایه کامیون تک و نرخ کامیون جفت از تهران به شهرستان را مشاهده نمایید. لطفا برای دریافت نرخ کرایه باربری شهرستان به روز با همکاران ما در باربری تهران سعادت تماس بگیرید.

تریلی ترانزیت چادری

 

کرایه تریلی کفی و ترانزیت از تهران به شهرستان

برای حمل بار توسط تریلی کفی یا تریلی ترانزیت می توانید با کارشناسان ما با شماره ۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید. در جدول زیر کرایه تریلی کفی و تریلی ترانزیت از تهران به شهرستان ها آماده است که می توانید بسته به مقصد کرایه مورد نظر خد را مشاهده نمایید.

شماره تماس باربری تهران به شهرستان ۸۸۹۲۶۶۲۰

( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )

شهرکرایه تریلی ترانزیت
کرایه تریلی ترانزیت تهران به تبریز۹.۸۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به ارومیه۱۲.۰۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به اردبیل۱۰.۴۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به اصفهان۶.۱۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به کاشان۵.۴۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به ایلام۱۰.۸۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به بوشهر۱۳.۲۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به شهرکرد۸.۵۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به کرج۵.۶۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به مشهد۱۳.۲۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به بجنورد۱۱.۰۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به اهواز۱۰.۵۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به آبادان۱۲.۱۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به خرمشهر۱۲.۱۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به زنجان۶.۲۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به ابهر۶.۰۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به سمنان۶.۲۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به شاهرود۶.۲۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به زاهدان۱۳.۰۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به چابهار۱۴.۶۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به زابل۱۲.۰۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به شیراز۱۱.۳۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به قزوین۷.۰۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به قم۶.۵۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به سنندج۱۰.۳۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به مریوان۱۲.۰۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به کرمانشاه۹.۲۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به یاسوج۹.۶۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به گرگان۹.۰۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به رشت۹.۲۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به خرم آباد۸.۵۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به بروجرد۷.۱۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به ساری۸.۰۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به آمل۸.۰۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به اراک۶.۷۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به بندرعباس۱۲.۰۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به همدان۶.۷۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی ترانزیت تهران به یزد۹.۰۰۰.۰۰۰

لیست قیمت باربری بین شهری همانطور که در ابتدا بیان شد قیمت های حمل بار از تهران به شهرستان فوق برای تاریخ ۱۴۰۱ هستند و برای گرفتن قیمت دقیق باربری تهران به شهرستان می توانید با باربری تهران سعادت تماس بگیرید و در صورتیکه برای حمل بار به شهرستان سوالی دارید می توانید با تهران سعادت تماس بگیرید.

حمل خرده بار به شهرستان

حمل خرده بار به شهرستان

ارسال خرده بار به شهرستان

قیمت ارسال خرده بار به شهرستان و نوع ارسال خرده بار نسبت به حمل بار دربستی متفاوت است. برای مشاهده جزئیات می توانید صفحه حمل خرده بار را مشاهده نمایید. ارسال خرده بار تهران به شهرستان به صورت روزانه و از لاین ها و خطوط مختلف انجام می شود که برای اطلاع دقیق از جزئیات باید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

باربری شهرستان

 

باربری شهرستان

برای باربری تهران به شهرستان می توانید با ما تماس بگیرید و بار خود را با یک باربری مطمئن و با سابقه حمل کنید. باربری شهرستان شامل باربری همه ی شهرهای ایران می شود. باربری تهران به بندر عباس, باربری تهران به مشهد, باربری تهران به شیراز, باربری تهران به شمال, باربری تهران به اصفهان, حمل بار از شهرک های صنعتی به شهرستان همگی بخشی از باربری شهرستان هستند.

 

باربری تهران به شهرستان

باربری شهرستان با انواع وسیله های باربری انجام میشود که بسته به نوع بار شما می توانید از ماشین های باری متفاوت استفاده کنید. باربری شهرستان با تریلی, باربری شهرستان با خاور, باربری شهرستان با ماشین مسقف, باربری شهرستان با تریلی کفی, باربری شهرستان با کامیون جفت و باربری شهرستان با کامیون تک انجام میشود. خدمات باربری تهران به شهرستان محدود به حمل بار نیست و انواع خدمات بسته بندی و حمل بار توسط باربری تهران سعادت انجام می شود.

برای حمل اثاثیه منزل به شهرستان یا حمل وسایل اداری به شهرستان معمولا از کامیونت، خاور مسقف به استفاده می شود. در ادامه تعرفه حمل اثاثیه منزل به شهرستان و هزینه باربری تهران به شهرستان بر اساس نرخ اتحادیه باربری و نرخ پایانه اکبرآباد نسیم شهر آورده شده است.

 

انتخاب نوع کامیون باربری شهرستان

برای انتخاب وسیله باربری مناسب جهت حمل بار به شهرستان ابتدا لازم است تا شما با انواع ماشین های باری آشنایی داشته باشید و انواع کامیون را بشناسید. در مطلب انواع کامیون حمل بار و دسته بندی ماشین های سنگین اطلاعات خوبی در زمینه ماشین های حمل بار ارائه شده است که در اینجا به طور خلاصه به آنها اشاره میکنیم.

 

  • برای حمل بارهای نسبتاً کوچک و سبک زیر ۲ تن می توانید از وانت بار یا نیسان بار شهرستان استفاده کنید. (باربری تهران سعادت خدمات مربوط به وانت و نیسان بار را ارائه می دهد)
  • برای حمل بار با طول حداکثر ۴ متر و وزن ۳.۵ تن از خاور باربری استفاده نمایید.
  • برای حمل بار با وزن حداکثر ۶ تن از ماشین باربری ۹۱۱ و کاویان استفاده می شود.
  • باری حمل بار با وزن حداکثر ۱۰ تن از کامیون تک یا همان کامیون ۶ چرخ استفاده می شود.
  • برای حمل بار با وزن حدکثر ۱۵ تن ار کامیون جفت یا همان کامیون ۱۰ چرخ استفاده می شود.
  • برای حل بار با ابعاد بالاتر از ۷ متر و بیشتر از ۱۵ تن به طور معمول از تریلی استفاده میشود.
  • در صورتیکه نیاز باشد تریلی سرپوشیده باشد از تریلی چادری یا همان تریلی ترانزیت می توانید استفاده کنید.

باربری از تهران به شهرستان

اگر برای حمل اثاثیه منزل به شهرستان به دنبال یک باربری مطمئن هستید و میخواهید قمیت حمل اثاثیه به شهرستان را بدانید می توانید در ادامه جدول لیست قیمت کرایه خاور مسقف به شهرستان را مشاهده نمایید. برای حمل اثاثیه به شهرستان میتوانید از خاور روباز یا مسقف استفاده نمایید اما به دلیل اینکه خاور های مسقف معمولا مجهز به پتو و ضربه گیر هستند برای اسباب کشی مناسب ترهستند.

 

بهترین باربری تهران به شهرستان

برای انتخاب بهترین باربری تهران شهرستان باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. بهترین باربری تهران به شهرستان دارای ویژگی هایی مانند : اعتبار و سابقه مناسب , تعهد به انجام سرویس , سرعت بالا در ارائه خدمات و تنوع حوزه فعالیت است.

 

شماره تماس باربری تهران به شهرستان ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰

باربری تهران بیرجند

 

باربری تهران به بیرجند

حمل بار از تهران به بیرجند, باربری تهران بیرجند, استان خراسان جنوبی از شمال با استان خراسان رضوی، از غرب با استان‌های یزد، اصفهان و سمنان، از شرق با کشور افغانستان و از جنوب با استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان همسایه است. فاصله بین تهران تا شهرکرد در حدود ۱۱۵۰ کیلومتر است که طی کردن این فاصله با ماشین سواری بدون توقف تقریباً ۱۳ ساعت زمان میبرد. باربری تهران شهرستان به طور قطع ماشین های باری این فاصله را در مدت زمان بسیار بیشتری طی می کنند.

 

حمل بار تهران به یاسوج

 

باربری تهران یاسوج

باربری تهران یاسوج, حمل بار تهران یاسوج, استان کهکیلویه و بویر احمد از شرق با استان اصفهان و فارس، از جنوب با استان بوشهر، از غرب با خوزستان و از شمال با چهارمحال و بختیاری همسایه است. فاصبله تهران تا یاسوج در حدود ۷۷۰ کیومتر است . مسیر تهران به یاسوج از قم , کاشان و اصفهان عبور میکند و در نهایت به یاسوج میرسد. باربری تهران به شهرستان یاسوج و حمل اثاثیه از تهران به یاسوج از جمله خدماتی است که توسط قدیمی ترین و بهترین باربری تهران به هموطنان عزیز ارائه میشود.

 

حمل بار تهران گرگان

 

باربری تهران به گرگان

باربری شهرستان حمل بار به گلستان رو هم انجام میدهد. استان گلستان در بین استان‌های مازندران، سمنان و خراسان شمالی قرار دارد. گلستان با کشور ترکمنستان نیز همجوار و دارای ۳۴۸ کیلومتر مرز خاکی و ۹۰ کیلومتر مرز آبی با این کشور است. باربری تهران گرگان, حمل بار از تهران به گرگان ,برای رسیدن به گرگان می توانید از جاده فیروزکوه و از سمت قائم شهر به این شهر برسید.

 

باربری تهران به کرج

 

باربری تهران کرج

حمل بار تهران کرج, باربری تهران به کرج, استان البرز از جنوب با استان مرکزی، از سمت شمال با استان مازندران، از سمت شرق با استان تهران و از سمت غرب با استان قزوین همسایه است. کرج در فاصله ۲۰ کیلومتری غرب تهران قرار دارد. باربری تهران شهرستان استان البرز در حال حاضر از لحاظ مساحت کوچکترین استان ایران است و شهر کرج پس از تهران, مشهد و اصفهان پرجمعیت ترین شهر ایران است.

 

باربری تهران به بجنورد

 

حمل بار از تهران به بجنورد

باربری تهران بجنورد, حمل بار تهران بجنورد همه شهرستان های استان خراسان شمالی را پوشش میدهد.  باربری استان خراسان شمالی و کلیه شهرستان های این استان جز خدمات باربری ما باربری تهران به بجنورد, اسفراین, فاروج, شیروان, آشخانه, صفی‌آباد, حصار گرم‌خان, راز, سنخواست, لوجلی, درق, پیش‌قلعه, شعبان و بار برگشتی توسط حمل بار به شهرستان انجام میشود.

 

حمل بار تهران رشت

 

حمل بار از تهران به رشت

حمل بار از تهران به رشت, استان گیلان از شمال با دریای خزر و کشور آذربایجان، از غرب با استان اردبیل، از جنوب با استان زنجان و قزوین و از شرق با استان مازندران همسایه است. فاصله بین تهران تا رشت در حدود ۳۳۰ کیلومتر است که طی کردن این فاصله با ماشین سواری بدون توقف تقریباً ۴ ساعت زمان میبرد. باربری جنوب تهران به شهرستان, برای طی کردن مسیر تهران رشت از کرج, قزوین و رودبار باید عبور کرد تا به شهر رشت رسید.

 

باربری اردبیل

 

باربری تهران اردبیل

حمل بار از تهران به اردبیل, باربری تهران اردبیل, این استان از شمال با جمهوری آذربایجان، از سمت غرب با استان آذربایجان شرقی، از سمت شرق با استان گیلان کوه‌های تالش و از سمت جنوب با استان زنجان همسایه است. فاصبله تهران تا اردبیل در حدود ۵۹۰ کیومتر است. باربری تهران شهرستان برای رسیدن به اردبیل باید از استان البرز, کرج, قزوین, زنجان عبور کرد تا به از تهران به اردبیل رسید.

 

باربری سمنان

 

باربری تهران سمنان

حمل بار از تهران به سمنان, استان سمنان از سمت شمال با استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب با استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق با استان خراسان رضوی و از سمت غرب با استان‌های تهران و قم همسایه است. باربری تهران سمنان, فاصله تهران تا سمنان در حدود ۲۲۰ کیلومتر است که طی کردن این فاصله با کامیون حمل بار زمان بیشتری نسبت ماشین سوار زمان می برد. برای رسیدن به سمنان باید از جاده خاوران عبور کرد و در این بین از شهر جدید ایوانکی و گرمسار رد می شود و در نهایت به سمنان می رسد.

 

باربری تهران ایلام

 

باربری و حمل بار از تهران به ایلام

حمل بار از تهران به ایلام, استان ایلام از غرب با کشور عراق، از جنوب با استان خوزستان، از شرق با استان لرستان و از شمال با استان کرمانشاه همسایه است. فاصله تهران تا ایلام در حدود ۶۷۰ کیلومتر است . باربری تهران ایلام, مسیر تهران ایلام از ساوه, همدان, اسدآباد, بیستون, کرمانشاه و اسلام آباد غرب میگذرد و در نهایت بعد از حدود ۸ ساعت به ایلام می رسد. حمل بار تهران شهرستان البته این زمان مربوط به خودرو سواری است که مسلما مدت زمان رسید وسایل باری با توجه به نوع مسیر بیشتر از ۱۰ ساعت خواهد بود.

 

باربری از تهران به زنجان

 

حمل بار تهران به زنجان

حمل بار از تهران به زنجان, باربری تهران زنجان, استان زنجان از شمال با استان اردبیل و آذربایجان شرقی, از سمت شرق با آذربایجان غربی و کردستان، از شمال‌ شرقی با گیلان و از جنوب‌ با استان همدان از شرق با قزوین همسایه است. فاصله تهران تا زنجان حدودا ۳۳۵ کیلومتر است که برای طی کردن این مسیر باید از کرج و استان البرز و قزوین عبور کرد و به زنجان رسید. باربری تهران زنجان, حمل بار از تهران به زنجان همه ی شهرهای استان زنجان را تحت پوشش خود دارد و خدمات حمل بار از تهران به تمامی شهرستان های این استان انجام می شود. طارم, ماهنشان, سلطانیه, ایجرود, خرمدره, ابهر, خدابنده, قیدار, سجاس, آب بر, سهرود, سلطانیه, ارمغان خانه و بار برگشتی شهرستان توسط باربری تهران زنجان انجام میشود.

 

باربری تهران قزوین

 

باربری تهران به قزوین

حمل بار از تهران به قزوین, باربری تهران قزوین, استان قزوین از شمال با گیلان و مازندران, از سمت شرق با تهران، از شمال‌غربی و غرب با زنجان و از جنوب‌ با استان مرکزی و همدان همسایه است. فاصله تهران تا قزوین در حدود ۱۵۰ کیلومتر است که برای طی کردن این مسیر باید از کرج و استان البرز عبور کرد و به قزوین رسید. باربری تهران قزوین همه شهرستان های استان قزوین را پوشش میدهد. تاکستان, بوئین زهرا, آبیک, البرز, آوج و بار برگشتی قزوین توسط باربری غرب تهران به شهرستان انجام میشود. موارد ذکر شده بخشی از خدمات باربری شهرستان تهران سعادت هستند.

 

باربری تهران به قم

 

باربری تهران قم

باربری تهران قم , استان قم در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و غرب استان سمنان قرار گرفته است. تهران تا قم در حدود ۱۵۰ کیلومتر فاصله دارد. جالب است بدانید که این استان بعد از استان البرز کوچکترین استان ایران است. حمل بار تهران قم, سنگ‌های ساختمانی، نمک، گچ، گاز طبیعی و نفت مهم‌ترین معادن استان هستند. صنایع کارگاهی استان قم بیشتر در زمینه کارگاه های کفش, کارگاههای آجر سازی, کارگاه های درودگری و کارگاه های سوهان پزی قم فعال هستند.

 

باربری اهواز

 

باربری تهران به اهواز

حمل بار از تهران به اهواز, باربری تهران اهواز, استان خوزستان از شمال با لرستان، از شرق با استان چهارمحال و بختیاری، از شمال‌غربی با ایلام، از جنوب‌شرقی با کهگیلویه و بویراحمد، از جنوب با بوشهر و خلیج فارس و از سمت غرب با کشور عراق همسایه است. فاصله تهران تا اهواز چیزی در حدود ۸۳۰ کیلومتر است که مسیر باربری تهران اهواز به طور معمول از شهرهای قم , اراک , بروجرد , خرم آباد و اندیمشک می گذرد و به اهواز می رسد.

 

حمل بار تهران کرمان

 

حمل بار تهران به کرمان

باربری تهران کرمان ,حمل بار از تهران به کرمان, استان کرمان وسیع ترین استان کشور است که مرکز آن شهر کرمان است. استان کرمان از شمال با استان خراسان جنوبی، از غرب با استان‌های یزد و فارس، از جنوب با هرمزگان و از شرق با استان سیستان و بلوچستان همسایه است. کرمان در حدود ۹۹۰ کیلومتر با تهران فاصله دارد. برای حمل بار از مسیر تهران کرمان از قم, کاشان, اصفهان, میبد, یزد و رفسنجان میگذرد و به کرمان می رسد. استان کرمان ۲۳ شهرستان اصلی دازد که باربری تهران سعادت آماده ارائه خدمات باربری به مقصد تمامی این شهرها است.

 

حمل اثاثیه تهران ارومیه

 

باربری تهران ارومیه

باربری تهران ارومیه, استان آذربایجان غربی از شمال با کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه، از سمت غرب با کشورهای ترکیه و عراق، از شرق با استان آذربایجان شرقی و استان زنجان و از جنوب با استان کردستان همسایه است. حمل بار تهران به ارومیه, فاصله تهران تا ارومیه چیزی حدوداً ۷۷۰ کیلومتر است که برای رسیدن به ارومیه از مسیر کرج – قزوین و زنجان و تبریز می گذرد. استان آذربایجان غربی حدود ۱۰۰۰ کیلومتر راه اصلی داردو بزرگراهی که از شمالی‌ترین نقطه استان مرز بازرگان تا جنوبی‌ترین منطقه آن بوکان را به هم متصل می‌کند و از امکان ارتباطات زمینی مناسبی برخوردار است. این استان تنها استان ایران است که با ترکیه هم مرز است.

 

حمل بار تهران تبریز

 

باربری تهران تبریز

باربری تهران تبریز, حمل بار تهران به تبریز, استان آذربایجان شرقی از سمت شمال با جمهوری‌ های آذربایجان و ارمنستان، از سمت غرب و جنوب غرب با استان آذربایجان غربی، از سمت شرق با استان اردبیل و از سمت جنوب شرق با استان زنجان همسایه است. فاصله تهران تا تبریز چیزی در حدود ۶۳۰ کیلومتر است که این مسیر از کرج – قزوین و زنجان می گذرد که تقریبا کل مسیر بزرگراه است.

 

باربری تهران به خرم آباد

 

باربری تهران خرم آباد

باربری تهران خرم آباد, حمل بار تهران خرم آباد, استان همدان یکی از استان های اصلی ایران است لرستان از شمال با استان‌های همدان و مرکزی، از شرق با استان اصفهان، از جنوب با خوزستان و از غرب با استان‌های کرمانشاه و ایلام همسایه است. همچنین این استان از طریق باریکه‌ای در سمت جنوب شرقی دارای مرز بسیار کوتاهی با استان چهارمحال و بختیاری است. لرستان ۳۶۰ کیلومتر از تهران فاصله دارد.

 

حمل بار تهران سنندج

 

باربری تهران سنندج

شهر سنندج در فاصله حدودی ۴۹۰ کیلومتری تهران قرار دارد. استان کردستان در مرکز ایران قرار گرفته و از شمال به استان‌های آذربایجان غربی و زنجان، از شرق به همدان و زنجان، از جنوب به استان کرمانشاه و از غرب در جوار اقلیم کوردستان و کشور عراق قرار گرفته است. باربری تهران به سنندج به دلایل مختلفی دارای اهمیت است. حمل بار به سنندج و حمل بار از مبدا سنندج توسط باربری تهران یه شهرستان انجام میشود.

 

باربری تهران یزد

 

باربری تهران یزد

شهر یزد در فاصله حدود ۶۲۰ کیلومتری تهران قرار دارد. استان یزد در مرکز ایران قرار گرفته و در همجواری استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و فارس قرار دارد. استان یزد را به دلیل ذخایر معدنی «بهشت معادن» می‌نامند. این استان دومین استان معدنی ایران است. حمل بار به یزد و حمل بار از مبدا یزد توسط اتوبار ها و باربری های مستقر در یزد انجام میشود. از ۶۰ نوع ماده معدنی کشور ۵۰ گونه آن به‌طور قطع در یزد موجود است. هرچند فعلاً تنها ۳۰ گونه آن قابل استخراج است. معدن سرب و روی مهدی‌آباد یکی از این معادن است که بزرگترین معدن از نوع خود در جهان محسوب می‌شود. باربری تهران یزد به دلایل مختلفی دارای اهمیت است.

 

باربری تهران همدان

 

باربری تهران همدان

باربری تهران همدان, استان همدان یکی از استان های اصلی ایران است که از سمت شمال به استان‌های زنجان و قزوین، از سمت جنوب به استان لرستان، از سمت شرق به استان مرکزی و از سمت غرب در مجاورت استان‌های کردستان وکرمانشاه واقع شده است. همدان در فاصله حدود ۳۲۰ کیلومتری از تهران قرار گرفته است. در صورتیکه شما برای حمل بار خود از تهران به همدان به خاور, کامیون تک, کامیون جفت و تریلی می توانید استفاده کنید. ماشین های حمل بار شامل تریلی تهران به همدان, خاور تهران به همدان, کامیون جفت تهران به همدان, کامیون تک تهران به همدان, ترانزیت تهران به همدان, ماشین چادری همدان, ماشین ده چرخ تهران به همدان و ماشین هجده چرخ تهران به همدان انجام میشود.

 

باربری از تهران به اراک

 

باربری تهران به اراک

باربری تهران اراک به عنوان باربری اصلی استان مرکزی در زمینه خدمات حمل بار فعالیت می کند. استان مرکزی از شمال به استان‌های البرز و قزوین، از غرب به استان همدان، از شمال شرقی به استان تهران از جنوب به استان‌های لرستان و اصفهان و از شرق در همسایگی استان‌های قم و اصفهان قرار گرفته است. شهر اراک یکی از شهرهای اصلی و از بزرگترین شهرهای ایران است. شهر اراک به عنوان نخستین شهر صنعتی ایران از لحاظ گوناگونی محصولات صنعتی نقش به سزایی در صنعت و کسب و کار کشور دارد. شهر اراک یکی از چهار قطب صنعتی کشور محسوب می شود و از نظر قرارگیری صنایع مادر دومین شهر صنعتی ایران است. حمل بار از تهران به اراک به دلیل صنایع گسترده ای که در شهر اراک قرار گرفته است اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

باربری تهران بوشهر

 

باربری تهران بوشهر

باربری تهران به بوشهر و حمل بار از تهران به بوشهر از جمله خدمات باربری ما در زمنیه حمل بار هستند. باربری بوشهر با خاور, حمل بار دربستی بوشهر با تریلی, حمل بار دربستی بوشهر با کامیون جفت, حمل بار دربستی بوشهر با کامیون تک و حمل بار دربستی با ماشین های مسقف چادری توسط باربری تهران سعادت انجام می شود. حمل بار دربستی به بوشهر به دلیل بندری بودن این شهر اهمیت ویژه ای دارد. برای هماهنگی حمل بار از تهران به بوشهر با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید. برای حمل اثاثیه شهرستان از مبدا تهران به بوشهر هم می توانید با ما تماس بگیرید.

 

باربری بندرعباس

 

حمل بار از تهران به بندر عباس

برای حمل بار دربستی و حمل خرده بار به شهرستان که یکی از خدمات روزانه باربری تهران سعادت است و به صورت روتین انجام می شود. حمل بار به بندر عباس توسط خاور مسقف , خاور روباز , تریلی , کفی , کامیون جفت , کامیون تک , ترانزینت و چادری انجام می شود . برای حمل بار از تهران به بندر عباس می توانید با همکاران ما در باربری تهران سعادت تماس بگیرید . حمل بار یه بندر عباس، حمل بار به قشم و حمل بار به کیش، بسته بندی بار بندر عباس, تخلیه بار و بارگیری و خدمات باربری و کارگری خدماتی هستند که ما در این زمینه ارائه می دهیم.

 

حمل بار تهران به کرمانشاه

 

باربری تهران کرمانشاه

باربری استان کرمانشاه از ابعاد متعددی دارای اهمیت است. استان کرمانشاه از شمال به استان کردستان، از جنوب به استان لرستان و ایلام، از شرق به استان همدان و از غرب به کشور عراق محدود می‌شود. مرکز استان کرمانشاه، شهر کرمانشاه است.

حمل بار تهران کرمانشاه, کرمانشاه دارای صنایع مختلفی هم است که از جمله آنها می توان به باربری پالایشگاه کرمانشاه , باربری پتروشیمی کرمانشاه،باربری نیروگاه۶۴۰مگاواتی بیستون، باربری نیروگاه سیکل ترکیبی ۱۲۸۸ مگاواتی زاگرس،باربری مجتمع شیمیایی بیستون،باربری باختر بیوشیمی و باربری کیمیای غرب‌گستر، باربری سیمان غرب، باربری چینی کرد، باربری مجتمع کشت و باربری صنعت ماهیدشت (روغن نباتی ناز گل) کشت و صنعت روژین تاک، باربری کاشی بیستون، باربری کاشی کاژه , باربری سیمان سامان و باربری کاشی کرد اشاره کرد. فاصله کرمانشاه تا تهران از مسیر اتوبان ساوه ۵۹۰ کیلومتر و از مسیر اتوبان قم در حدود ۵۱۰ کیلومتر است.

 

حمل بار تهران زاهدان

 

باربری تهران زاهدان

باربری تهران زابل, حمل بار تهران زاهدان, استان سیستان و بلوچستان پس از استان کرمان به عنوان دومین استان پهناور کشور در جنوب شرقی ایران واقع است. سیستان و بلوچستان ۱۱۰۰ کیلومتر مرز با کشورهای پاکستان و افغانستان و ۳۰۰ کیلومتر مرز آبی با دریای عمان دارد و تنها استان ایران است که با پاکستان مرز مشترک دارد و همچنین به دلیل قرار گرفتن در موقعیت راهبردی و ترانزیتی از اهمیت فراوانی برخوردار است. شهرستان‌های نیمروز و هامون در شمال استان سیستان و بلوچستان، شهرستان میر جاوه در مرکز و شهرستان قصر قند در جنوب استان سیستان و بلوچستان واقع‌شده‌اند. شهرستان هامون با مرکزیت شهر محمدآباد و شهرستان نیمروز با مرکزیت ادیمی فعالیت دارند. فاصله تهران تا زاهدان چیزی در حدود ۱۴۸۰ کیلومتر است.

 

باربری تهران به شیراز

 

حمل بار از تهران به شیراز

باربری تهران به شیراز و حمل بار از تهران به شیراز جز تخصص های اصلی باربری تهران سعادت است. حمل بار شهرستان شیراز با خاور, حمل بار دربستی شیراز با تریلی, حمل بار دربستی شیراز با کامیون جفت, حمل بار دربستی شیراز با کامیون تک و حمل بار دربستی با ماشین های مسقف چادری توسط باربری تهران سعادت انجام می شود. حمل بار دربستی به شیراز به دلیل اهمیت این شهر خیلی امر مهمی است. برای هماهنگی با شماره ۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید.

 

باربری تهران مشهد

 

باربری تهران به مشهد

حمل بار از تهران به مشهد, باربری تهران به مشهد توسط انواع ماشین های باربری از جمله خاور مسقف , خاور روباز, تریلی, کفی, کامیون جفت, کامیون تک, ترانزینت و چادری انجام می شود. برای حمل بار مطمئن و معتبر از تهران به مشهد می توانید با همکاران ما در باربری تهران سعادت تماس بگیرید. باربری شهرستان، بسته بندی بار, تخلیه بار و بارگیری و همچنین ارائه خدمات کارگری از جمله فعالیت های ما در زمینه حمل بار به مشهد مقدس هستند.

 

باربری تهران به اصفهان

 

حمل بار از تهران به اصفهان

باربری تهران اصفهان, برای حمل بار از مبدا تهران به استان اصفهان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. کلیه خدمات باربری به اصفهان از مبدا تهران, خدمات بسته بندی بار و حمل بار با انواع وسایل باری انجام میشود. ارائه خدمات حمل بار از تهران به شهرستان توسط انواع ماشین های باربری یکی از سرویس های تهران سعادت است.

 

باربری شهرکرد

 

حمل بار از تهران به شهرکرد

باربری تهران شهرکرد, حمل بار از تهران به شهرکرد همه ی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری را تحت پوشش خود دارد و خدمات حمل بار از تهران به تمامی شهرستان های این استان انجام می شود. لردگان, بروجن, اردل, گندمان, جونقان, فارسان, فرخ‌شهر, چلگرد, سامان, فرادنبه, بلداجی, سفیددشت, سودجان ,سورشجان, نافچ, هفشجان, گهرو, شلمزار, ناغان, آلونی و بار برگشتی شهرکرد توسط باربری تهران شهرکرد انجام میشود. تمامی خدمات ذکر شده تنها بخشی از خدمات باربری شهرستان تهران سعادت هستند.

 

سایر مطالب

مطالب زیر هم میتوانند برای شما جالب باشند.

باربری تریلی تهران به شهرستان

خاور باربری تهران به شهرستان

کامیون باربری تهران به شهرستان

باربری جاده مخصوص

نرخ کرایه تریلی

کامیون تهران

سوالات متداول

شماره باربری تهران به شهرستان چند است؟

برای تماس با باربری تهران به شهرستان با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید

باربری تهران به شهرستان چه سرویس هایی ارائه می کند؟

حمل بار با کامیون، تریلی، خاور و وانت نیسان به صورت دربستی و خرده بار از تهران به سراسر کشور

آیا برای حمل بار از تهران به شهرستان بارنامه صادر می شود؟

بله، حمل بار به شهرستان به همراه صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر انجام می شود

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲۹۹

Comments (24)

  1. علی
    اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

    برای حمل بار از تهران به شهرستان از چه وسیله حملی استفاده می کنید؟ آیا می توانیم وسله مورد نظر را انتخاب کنیم؟

    1. tehransaadat.com
      اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

      درود بر شما، برای ارسال بار به شهرستان از انواع کامیون، خاور، تریلی و وانت و نیسان برای برابری تهران به شهرستان می توانید استفاده کنید. انتخاب وسیله حمل را هم می توانید بنا بر ابعاد و وزن بار با توجه به قیمت پیشنهادی که بسیار به صرفه هست انتخاب کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید می توانید از کارشناسان باربری تهران به شهرستان به صورت تلفنی استفاده نمایید.

  2. مینا رحمتی
    دی ۶, ۱۴۰۰

    سلام ممنون از مقاله عالیتون یادم باشه برای ارسال بار با شما هماهنگ کنم
    راستی تا یادم نرفته شما بهترین پشتیبان ها رو دارید

  3. Mohammadreza
    آذر ۲۱, ۱۴۰۰

    Man az tarigh hamin site eghdam be estefade az khadamate barbary shoma kardam va razi budam

  4. Saede rezvani
    آذر ۲۱, ۱۴۰۰

    با اینکه قیمت هاتون کفی و ارزان هست خیلی از راننده ها و خدماتتان راضی بودم خیلی ممنونم

  5. Nima.h
    آذر ۱۶, ۱۴۰۰

    راننده های بسیار خوش برخورد و حرفه ای حرف نداشت

  6. رضا زاده
    آذر ۱۶, ۱۴۰۰

    مثل همیشه کامل و بی نقص

  7. فاطمه
    آبان ۱۸, ۱۴۰۰

    حمل بار قابل اعتمادی دارید بنده با خیال راحت وسایلم را به شما میسپارم

  8. هاشمی
    آبان ۱۸, ۱۴۰۰

    من چندین بار از خدماتتون استفاده کردم بسیار ممنونم از خدمات عالی و باربری حرفه ایتون

  9. ارسلان
    آبان ۱۸, ۱۴۰۰

    خدمات باربریتون از تهران به شیراز حرف نداشت قبمتا هم عالی بود

  10. گودرز
    آبان ۱۸, ۱۴۰۰

    من باهاتون تماس گفتم و واقعا همه چیز رو سریع و عالی توضیح دادید ممنونم ازتون.

  11. سالار
    آبان ۱۸, ۱۴۰۰

    مطالبتون حرف نداره همچنین بنده از حمل بارتون بسار راضی بودم

  12. مریم میلادی
    آبان ۱۸, ۱۴۰۰

    قیمت هاتون عالی بود چیز اضافه تری گرفته نشد با تشکر از سایت خوبتون

  13. حسن
    فروردین ۱۳, ۱۴۰۰

    سلام من راننده هستم میخواستم با باربری شما هم کاری کنم

    1. مدیر سایت
      فروردین ۱۴, ۱۴۰۰

      سلام دوست عزیز ، میتونید با شماره های شرکت تماس بگیرید

  14. Mohamad
    دی ۳, ۱۳۹۹

    سلام حمل اثاثیه ازکرج ب کرمان هزینه ش چنده؟

    1. مدیر سایت
      دی ۸, ۱۳۹۹

      سلام ، لطفا با شماره شرکت تماس بگیرید

  15. سجادی
    خرداد ۱۴, ۱۳۹۹

    هزینه حمل اساس منزل از تهران به مشهد چقدر هست

  16. صفری
    دی ۲۲, ۱۳۹۸

    هزینه حمل اثاثیه منزل از پرند به کرمانشاه چقدر است ؟

    1. پشتیبان سایت
      بهمن ۲۸, ۱۳۹۸

      سلام

      هزینه حمل اثاثیه با خاور مسقف از مبدا پرند به کرمانشاه ۹۶۰.۰۰۰ تومان است.

  17. محمدی
    آذر ۵, ۱۳۹۸

    سلام
    شما حمل بار از شیراز به مشهد انجام میدید ؟

    1. پشتیبان سایت
      آذر ۶, ۱۳۹۸

      سلام جناب محمدی

      بله , برای هماهنگی جهت ارسال ار مبدا شیراز با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۶۴۸ تماس بگیرید تا همکاران راهنمایی تون کنند.

  18. عباسعلی
    آبان ۲۰, ۱۳۹۸

    سلام
    ما چند ساله که همه ی کارهای حمل مون رو با تهران سعادت انجام میدیم. می خواستم از سرویس دهی خوبتون تشکر کنم

    1. پشتیبان سایت
      آبان ۲۱, ۱۳۹۸

      سلام جناب عباسعلی

      ممنون از لطف شما , باعث افتخار ماست که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 20 =

02188926620