پایانه باربری تهران ( اکبرآباد)

پایانه باربری اکبرآباد واقع در نسیم شهر - لیست باربری ها

پایانه باربری تهران , پایانه اکبرآباد (نسیم شهر) , لیست باربری ها

۴.۹
(۱۷۵)

باربری پایانه نسیم شهر, باربری پایانه اکبر آباد, اگر به دنبال لیست باربری های مجاز تهران هستید که امکان صدور بارنامه دارند و جواز حمل و نقل بار بین شهری را دارند در ادامه این مطلب می توانید لیست مذکور را مشاهده نمایید.  تمامی این باربری های در پایانه اکبر آباد دارای غرفه هستند. در حال حاضر ۲۶۴ غرفه در پایانه اکبر آباد مشغول به فعالیت هستند.

باربری پایانه اکبرآباد و باربری پایانه نسیم شهر اشاره به اصلی ترین پایانه باربری تهران دارند.

 

رانندگان گرامی ; جهت انجام کلیه امور مربوط به کارت سوخت و کارت هوشمند باید به صورت حضوری به قسمت اداری پایانه مراجعه نمایید.

 

باربری پایانه اکبرآباد

معرفی باربری تهران سعادت

شرکت حمل و نقل تهران سعادت با داشتن کادره مجرب و ماهر به طور تمام وقت آماده خدمت رسانی و ارائه خدمات باربری به شما عزیزان می باشد.این شرکت، با دایر کردن پایانه باربری تهران توانسته است، مشکلات حمل و نقل تهران بزرگ را مرتفع سازد.

روزانه تعداد زیادی بار توسط پایانه باربری تهران به نقاط مختلف تهران و شهرهای همجوار انتقال داده می شود.امروزه با توجه به مشکلاتی که برای افراد پیش میاید و همچنین، مشغله های کاری زیاد باعث می شود امر باربری کمی سخت به نظر بیاید ولی شرکت تهران سعادت با برنامه ریزی دقیق همه دغدغه های شما را برطرف می کند و جای نگرانی وجود ندارد.

معرفی خدمات شرکت تهران سعادت در پایانه باربری تهران

  1. جابجایی و حمل بار به تمام ۳۱ استان کشور و همچنین حمل بار به کشور های اطراف از جمله افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان و…
  2. ارائه خدمات باربری به طور تمام وقت و شبانه روزی.تمام کادر شرکت آماده خدمات رسانی به شما مردم عزیز می باشند.
  3. افزایش دانش کاری شرکت توسط مدیران کار بلد و وظیفه شناس باعث شده، شرکت پیشرفت و توسعه چشم گیری داشته باشد و قطعا خواهد داشت.
  4. ارائه با کیفیت ترین و درجه یک ترین خدمات به مشتریان عزیز بدون تلف کردن وقت و با برنامه ریزی دقیق.
  5. رانندگانی که توسط شرکت استخدام شده اند بسیار ماهر و زبر دست می باشند زیرا از آن جایی که کشور عزیزمان ایران هر چهار فصل را به خود می بیند پس تغییر شرایط جوی نباید در روند انتقال بار به مقصد مورد نظر، مشکل ایجاد کند.
  6. نه تنها در روز های عادی بلکه در روز های تعطیل نیز پایانه باربری تهران آماده سرویس دهی به مشتریان عزیز می باشد.این مورد از آن دسته مزایایی است که بعضی از شرکت های باربری دارند و رعایت می کنند و همیشه آماده خدمات رسانی می باشند.

شرکت تهران سعادت و همچنین پایانه باربری تهران که توسط همین شرکت دایر شده است.تمام تلاش خود را برای بهبود امر باربری وحمل ونقل کرده است تا شهروندان تهرانی و همچنین هموطنان از خدمات شایسته و در خور بهره مند شوند. این شرکت جدا از اینکه به کار حمل و نقل بین منطقه های کلان شهر تهران می پردازد، حمل بار بین ۳۱  استان کشور عزیزمان ایران را نیز انجام می دهد.

پایانه باربری تهران از زمانی که دایر شد و شکل گرفت شد به دلیل روند کاری مناسب و خوب، شهرت مثال زدنی در بین مجموعه های باربری در تهران بزرگ دارد. پایانه باربری تهران دارای مدیر و کارکنان سخت کوش می باشد که به طور تمام وقت در خدمت شما هستند.

 کافی است که با این مجموعه تماس بگیرید و بگویید چه باری،  در چه زمانی،  به چه آدرسی باید فرستاده شود بقیه چیز ها را بسپارید به این مجموعه کار بلد. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

تهران بزرگ از آن دسته شهر هایی است که روزانه کالا و بار زیادی توسط پایانه باربری تهران از این شهر به شهر های اطراف انتقال می یابد.اکثرا بارها در زمان مشخص و مقرر به مقصد تعیین شده می رسند. حال ممکن است سانحه یا شرایط آب و هوایی طوری باشد که اتومبیل حمل خودرو کمی با تاخیر به مقصد برسد. اما شرکت تهران سعادت حتی فکر همین اتفاقات را نیز کرده است و طوری زمان بندی و برنامه ریزی می کند که ماشین حمل بار در زمان مشخص شده به محل مورد نظر برسد. زیرا در عصر حاضر وقت برای هرفرد بسیار مهم و حیاتی است و زندگی همه ما به این مولفه بستگی دارد که کارمان سروقت انجام می شود یا خیر.

 به دلیل عضو اتحادیه بودن این شرکت شما می توانید هر گونه شکایت و یا انتقادی را به مراجع ذی صلاح برسانید.همین امر باعث می شود همه کارکنان پایانه باربری تهران با تمام وجود تلاش کنند و هیچ نقطه تاریکی در عملکرد آنان به وجود نیاید.

از مزیت های بیمه پایانه باربری تهران که زیر نظر مستقیم شرکت تهران سعادت می باشد، این است که بندی در آن وجود دارد که به مشتری این اجازه را می دهد بند های مورد نظر خود را درطول انجام حمل بار به آن اضافه کند.

همین کار باعث رضایت مندی تعداد زیادی از مشتریان شرکت تهران سعادت شده است.شرکت تهران سعادت مهم ترین اولویت خود را جلب رضایت مشتری و انجام کار حرفه ای برای مشتری قرارداده است.

باربری نسیم شهر تهران

امروزه باربری و حمل و نقل وسایل از نقطه ای به نقطه دیگر به امری ضروری تبدیل شده است. مخصوصا اگر در تهران باشید و قصد این را داشته باشید که به باربری نسیم شهر تهران نیاز داشته باشید.

یکی از مهمترین موارد  در باربری نسیم شهر تهران، وجود ترافیک های خیلی سنگین و مشغله های زیاد مردم است که نیاز آن ها را به یک باربری مطمئن دوچندان می کند.

ما در اینجا به معرفی موسسه حمل و نقلی می پردازیم تا کسانی که به باربری نسیم شهر تهران نیاز دارند با خیالی آسوده به نیاز های خود پاسخ بدهند.این  موسسه چیزی نیست جز موسسه حمل و نقل تهران سعادت!

معرفی خدمات تهران سعادت در باربری نسیم شهر تهران

برای موفقیت در هر کاری یا باید اولین در آن کار بود و یا بهترین. با توجه به قدمت موسسه حمل و نقل تهران سعادت و فعالیت چندین ساله این شرکت، ما اولین در زمینه حمل و نقل چه درون شهری و چه برون شهری هستیم.

با وجود کادر مجرب و مدیریت حرفه ای و تجربه ی بالای رانندگان، بهترین شرکت حمل و نقل هستیم و خوشحال می شویم از اینکه خدمات خود را در اختیار هم میهنان عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید تا با این موسسه حمل و نقل و خدمات این موسسه آشنا شوید. ابتدا بیایید کمی با نسیم شهر و باربری نسیم شهر تهران آشنا شویم.

معرفی نسیم شهر تهران

نسیم شهر (اکبر آباد) مرکز بخش بوستان شهرستان بهارستان در استان تهران است. این شهر در جنوب غربی تهران قرار گرفته است و جمعیتی بالغ  بر ۲۰۰۰۰۰ نفر دارد. از نظر بافت شهر، بسیاری از مناطق نسیم شهر را بافت قدیمی تشکیل داده است و شهری بسیار پرتراکم می باشد.

البته نا گفته نماند که امروزه شاهد پیشرفت روز افزون  این  شهر هستیم. ازجمله کارخانه لبنیات پاژن و بسیاری از کارگاه های خیاطی و غیره در نسیم شهر وجود دارد.با توجه به وضعیت کمبود امکانات و فقر موجود، از افتخارات نسیم شهر می توان به فرهاد نوری (کشتی گیر جوان قهرمان ایران) و پژوهشگر پرتلاش همچون علیرضا یوسفی اشاره کرد.

نسیم شهر ابتدا شهر کوچکی بود و اولین کسی که  در آن ساکن شد فردی به نام اکبر حداد بود. به همین دلیل این شهر قبلا به نام اکبر آباد شناخته می شد.

باربری و حمل بار در پایانه نسیم شهر

با توجه به تراکم زیاد این شهر نیاز مردم به باربری نسیم شهر تهران بسیار احساس می شود تا در کمترین زمان ممکن و به شکلی ایمن این اتفاق برای ساکنین این شهر بیافتد.

و اما در ادامه بپردازیم به موسسه حمل و نقل تهران سعادت و شما را با خدمات ویژه این موسسه بیشتر آشنا کنیم. موسسه ای که بسیار حرفه ای و با تجربه عملکرده است و روز به روز خدمات بیشتری در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. به گفته مشتریان عزیز این موسسه حمل و نقل جزِئی از بهترین ها و دقیق ترین ها است.

خدمات موسسه حمل و نقل تهران سعادت شعبه پایانه اکبرآباد

در ادامه از شما دعوت میکنیم تا با تعدادی از خدمات این موسسه و نحوه کارکرد حرفه ای آن آشنا شوید:

  • بیمه معتبر:
    همه می دانیم که جزئی از مهمترین مواردی که تمام مشتریان به  فکر آن هستند، سالم رسیدن بارهای آن ها به مقصد است. با توجه به شلوغی جاده ها و حجم سفارشات بالا و همچنین حمل و نقل به تمام نقاط کشور، این مجموعه باربری در این زمینه بسیار کارآمد عمل می کند. با داشتن اعتبار و شهرت فراوان در زمینه باربری، در صورت سرقت، آتش سوزی، مفقود شدن، آسیب های فیزیکی و…. این اطمینان را به شما می دهد که باربری نسیم شهر تهران شما به همراه بیمه معتبر باشد تا خیالتان بابت همه چیز راحت باشد.
  • مشاوره حرفه ای:
    این موسسه حمل و نقل افرادی حرفه ای و کاربلد در زمینه باربری در اختیار دارد تا شما مشتریان عزیز را در این زمینه مشاوره دهند و به تمامی سوالات شما به طور کامل پاسخ می دهند و در هر زمینه بابت باربری و اتوبار مشاوره های لازم را از مشاورین این مجموعه دریافت نمایید.
  • حمل خرده بار:
    سرویس دیگر باربری تهران سعادت حمل خرده بار است که با در اختیار داشتن راننده های با تجربه تعداد زیادی خرده بار را از تهران به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن ارسال می نماید تا نیاز شما را در هر زمینه ای برطرف کرده باشد.
  • حمل و نقل اثاثیه:
    امروزه با توجه به قیمت های بسیار بالای وسایل منزل، اثاث کشی و جابجایی آن ها موضوعی بسیار مهم حساس به شمار می رود. این شرکت با تجربه بالای خود در زمینه حمل ونقل این امکان را برای مشتریان خود فراهم میکند که تحت ایمن ترین شرایط بوسیله افراد با سابقه و حرفه ای حمل و نقل اثاثیه آن ها به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.
  • ارائه مجوز های لازم باربری:
    موسسه حمل و نقل تهران سعادت از همان ابتدا تمامی مجوز ها و گواهینامه های لازم برای انجام امر حمل و نقل در تمام زمینه ها شهری، برون شهری و … را در اختیار دارد.

باربری پایانه اکبرآباد

باربری پایانه نسیم شهر , باربری پایانه اکبر آباد , در حال حاضر ۵۱ باربری و اتوبار دارای جواز از اصناف هستند. برای پیدا کردن مشخصات دقیق باربری های بین شهری و یا هر صنف دیگری می توانید به سایت اصناف ایران مراجعه کنید و اطلاعات صنف مورد نظر خود را جستجو نمایید. لیست باربری های پایانه باربری تهران که از سایت ایران اصناف تهیه شده است را در ذیل مشاهده میکنید.

نام باربری پایانه اکبرآبادآدرس
مؤسسه حمل ونقل تهران سعادتجاده ساوه پایانه بارتهران غرفه  ۲۸کد پستی: ۱۱۸۸۶۷۵۷۱۵
شرکت حمل ونقل مهیارآزماجاده ساوه پایانه بارتهران  ۵۲کد پستی: ۱۳۷۵۷۹۹۷۱۱
مؤسسه حمل ونقل توکلمیدان خراسان انتهای خیابان خراسان  ۴۲کد پستی: ۱۱۷۸۷۴۵۱۳۷
شرکت حمل ونقل اقتصادشوش غربی روبروی سه راهی خیام  ۱۰۶کد پستی: ۱۱۸۸۶۳۷۶۳۱
شرکت حمل ونقل بهزادترابرجاده ساوه پایانه بارتهران  ۲۱۵کد پستی: ۳۷۶۶۱۵۱۸۶۱
مؤسسه حمل ونقل آهنشوش غربی چهارراه خانی آباد  ۳۸۹کد پستی: ۱۱۹۷۸۳۸۱۱۳
شرکت حمل ونقل تیزبارآذربایجانجاده ساوه پایانه بارتهران  ۱۰کد پستی: ۱۳۷۵۷۹۳۳۳۳
مؤسسه حمل ونقل آریاجاده ساوه پایانه بارتهران  ۲۷۸کد پستی: ۳۷۶۶۱۵۱۶۹۴
شرکت حمل ونقل تیزترابرجاده ساوه پایانه بارتهران  ۹۳کد پستی: ۳۹۳۱۸۶۶۶۹۶
شرکت حمل ونقل امیدترابرآسیاجاده ساوه پایانه بارتهران  ۲۴۴کد پستی: ۳۷۶۶۱۵۱۹۳۸
مؤسسه حمل ونقل آسایشخیابان فدائیان اسلام مقابل پمپ بنزین دولت آباد  ۶۱۹کد پستی: ۱۸۵۷۶۵۳۷۴۴
مؤسسه حمل ونقل شرقخیابان خاوران میدان مشیریه  ۲۰۹کد پستی: ۱۷۸۷۹۹۹۶۱۷
شرکت حمل ونقل موادنفتی ره گسترش ترابرجاده قدیم قم سه راهی انبارنفت  ۰کد پستی: ۱۳۱۹۶۱۶۱۱۱
مؤسسه حمل ونقل شریفیجاده ساوه پایانه بارتهران  ۲۴۷کد پستی: ۳۷۶۶۱۵۱۸۳۶
شرکت حمل ونقل سلمان بارتهرانجاده ساوه پایانه بارتهران  ۲۹۲کد پستی: ۳۷۶۶۱۵۱۸۸۵
مؤسسه حمل ونقل فارسخیبان شوش غربی میدان شهیدهرندی  ۲۹۰کد پستی: ۱۱۸۶۹۳۴۱۱۳
شرکت حمل ونقل رفیع بارجاده قم شورآباد  ۰کد پستی: ۱۸۱۸۱۸۳۳۳۸
مؤسسه حمل ونقل حافظخیابان فدائیان اسلام ایستگاه تهران  ۶۶۴کد پستی: ۱۸۵۱۶۱۶۶۴۹
شرکت حمل ونقل خورشیدبارجاده ساوه پایانه بارتهران  ۷۰کد پستی: ۳۱۶۶۱۵۱۷۱۳
شرکت حمل ونقل میعادترابرجاده ساوه پایانه بارتهران  ۲۸۲کد پستی: ۳۷۶۶۱۵۱۸۹۳
مؤسسه حمل ونقل متفقفدائیان اسلام ایستگاه ممتاز  ۵۶۱کد پستی: ۱۸۵۷۶۱۵۹۵۶
مؤسسه حمل ونقل مشهدمیدان قزوین روبروی بیمارستان فارابی  ۲۰۹کد پستی: ۱۳۳۳۸۱۵۵۷۹
شرکت حمل ونقل نمونه بارعبدل آبادجاده ساوه پایانه بارتهران  ۲۵۷کد پستی: ۳۷۶۶۱۵۱۸۱۵
شرکت حمل ونقل یگانه رخشجاده ساوه پایانه بارتهران  ۴۶کد پستی: ۳۷۶۶۱۵۱۷۳۸
سنگین ترابرآذرباسمنججاده ساوه پایانه بارتهران غرفه۸۳  ۰کد پستی: ۳۷۶۶۱۵۱۶۴۹
شرکت حمل ونقل پدیده ترابرجاده ساوه پایانه بارتهران غرفه۲۹۶  ۰کد پستی: ۳۷۶۶۱۵۱۷۹۱
حمل ونقل اتوبنزایرانمصطفی خمینی ۰  ۳۰۷کد پستی: ۱۱۱۹۸۳۳۱۶۳
مؤسسه حمل ونقل اتوبارصابرشوش غربی شهیدهرندی  ۳۱۰کد پستی: ۱۱۸۸۶۷۶۵۱۶
مؤسسه حمل ونقل ترقی عبدالعلیمیدان محمدیه ۰ ترقی ۲۲کد پستی: ۱۱۶۹۶۴۹۵۱۱
مؤسسه حمل ونقل اتفاق نوجاده ساوه پایانه بارتهران غرفه ۸۱  ۰کد پستی: ۳۷۶۶۱۵۱۶۵۱
شرکت حمل ونقل ارجمندسیرشهرری سه راه تقی آبادمقابل مخابرات شهیدنبوی  ۱۰۲کد پستی: ۱۸۷۳۹۱۳۴۷۳
مؤسسه حمل ونقل شهابخیبان شوش غربی ایستگاه قندوشکر  ۲۰۰کد پستی: ۱۱۸۶۶۱۵۱۱۵
شرکت حمل ونقل راهیان حقیقت خراسانجاده ساوه پایانه بارتهران  ۳۱۲کد پستی: ۳۷۶۶۱۵۱۶۹۴
مؤسسه حمل ونقل جهانبارخیبان شوش غربی میدان شهیدهرندی  ۳۵۰کد پستی: ۱۱۸۸۶۷۵۹۳۵
شرکت حمل ونقل بین المللی جمهوری اسلامی ایرانجاده ساوه پایانه بارتهران  ۲۷۲کد پستی: ۳۷۶۶۱۵۱۸۹۸
شرکت حمل ونقل جهانگیربارخیابان شهیدرجائی بن بست آزادمرد  ۷۴۱کد پستی: ۱۱۸۸۶۱۳۳۱۳
شرکت حمل ونقل درخشنده باربلوارچهل پنج متری زرند ایستگاه فردوس  ۲کد پستی: ۱۳۸۶۶۶۴۸۱۱
شرکت حمل ونقل خاتم پیماجاده ساوه سه راه فلاح  ۲۰۸کد پستی: ۱۳۶۹۶۱۵۷۱۱
شرکت حمل ونقل جلال بارتهرانجاده ساوه سه راهی  نسیم شهر  ۰کد پستی: ۳۷۵۹۱۳۳۷۳۶
شرکت حمل ونقل طریقت راه فارسجاده قدیم قم نرسیده به باقرآباد  ۴۴۱کد پستی: ۱۸۱۵۱۳۴۳۶۸
شرکت حمل ونقل عادل ترابرآریاجاده ساوه پایانه بارتهران  ۲۸۳کد پستی: ۳۷۶۶۱۵۱۷۸۸
شرکت حمل ونقل عصرترقیخیابان ری ایستگاه دردار  ۵۸۹کد پستی: ۱۱۷۳۷۷۳۸۱۹
شرکت حمل ونقل کاروان باربهارانجاده ساوه پایانه بارتهران  ۲۵۰کد پستی: ۳۷۶۶۱۵۱۹۳۵
شرکت حمل ونقل عارف راهخاتون آباد بلوارامام رضا  ۱۶۶کد پستی: ۳۳۹۱۱۶۷۸۱۸
شرکت حمل ونقل گیتی نوردخیابان پانزده خرداد چهارراه سیروس  ۳۱۷کد پستی: ۱۱۱۷۹۳۵۸۳۶
شرکت حمل ونقل نوبشریمیدان محمدیه خیابان خیام جنوبی  ۲۷۳کد پستی: ۱۱۶۹۶۳۳۱۶۳
شرکت حمل ونقل نمونه راه تهرانکیلومتر ده جاده ساوه چهاردانگه  ۴۲۸کد پستی: ۳۳۱۹۶۱۳۱۸۵
شرکت حمل ونقل تضامنی شانیابیشهیدرجائی بعدازچهارراه چیت سازی  ۶۰۵کد پستی: ۱۸۳۱۶۷۳۷۳۴
شرکت حمل ونقل تنباکوئیخاوران بعدازگردونه تبناکوی  ۲۵کد پستی: ۱۸۵۵۹۹۳۳۷۸
مؤسسه حمل و نقل قدستهران ، خیابان شوش غربی ، میدان ، شهید هرندی ، پلاک ۲۵۸ و ۲۶۰ ، طبقه همکفکد پستی: ۱۱۸۶۹۳۴۴۳۴

لیست فوق باربری های دارای جواز صدور بارنامه هستند. البته تعداد بسیار زیادی غرفه در پایانه نسیم شهر وجود دارند اما فقط لیست فوق امکان صدور بارنامه دولتی دارند.

 

پایانه باربری تهران

باربری پایانه اکبرآباد

باربری پایانه نسیم شهر , باربری پایانه اکبر آباد , اکثر بارنامه های صادر شده از مبدا تهران به کلیه شهرستان های سراسر کشور از پایانه باربری اکبرآباد (نسیم شهر) صادر می شوند.برای پیدا کردن باربری شهرستان و حمل اثاثیه شهرستان می توانید به سراغ پایانه باربری اکبرآباد بروید. آدرس پایانه اکبرآباد در جاده تهران ساوه و در نسیم شهر واقع شده است. به زودی مطالبی برای پایانه باربری اصفهان , پابانه باربری شیراز , پایانه باربری مشهد , پایانه باربری کرج , پایانه باربری قم , پایانه باربری یزد , پایانه باربری شورآباد , پایانه باربری بندرعباس , پایانه اعلام بار بندر عباس , پایانه اعلام بار آذربایجان , پایانه باربری سنندج , پایانه باربری همدان , پایانه باربری کرمان , پایانه باربری کرمانشاه , پایانه باربری تبریز , پایانه باربری ارومیه , پایانه باربری اردبیل , پایانه باربری مازندران , پایانه باربری قزوین آماده خواهد شد.

باربری پایانه نسیم شهر

پایانه باربری تهران

پایانه باربری تهران , پایانه اکبرآباد , پایانه نسیم شهر , همانطور که ابتدای این مطلب اشاره کردیم حدود ۲۶۰ غرفه فعال در پایانه باربری تهران ( پایانه حمل و نقل کالای تهران ) مشغول انجام امور حمل بار تهران هستند. بر اساس آمار غیر رسمی روزانه بیش از ۳۰۰۰ بارنامه در پایانه باربری اکبرآباد صادر می شود که شامل حمل اثاثیه شهرستان هم میشود که این عدد نشانگر حجم بالای فعالیت این پایانه است.پایانه اکبرآباد , پایانه نسیم شهر , پایانه حمل بار تهران , پایانه باربری و اتوبار تهران , پایانه حمل و نقل کالای تهران , باربری و اتوبار پایانه تهران , باربری پایانه نسیم شهر , باربری نسیم شهر , کامیون نسیم شهر , تریلی نسیم شهر , خاور نسیم شهر از جمله عباراتی هستند که برای جستجو و رسیدن به شماره تماس های پایانه از آنها استفاده می شوند.

سوالات متداول

پایانه باربری تهران چیست؟

پایانه باربری تهران محلی است که تمامی شرکت های باربری در آن محل استقرار شده اند و خدمات باربری و حمل بار را به مشتریان خود عرضه میکنند.

قوانین و مقررات حمل و نقل داخلی در پایانه باربری تهران چیست؟

یکی از مهم ترین قوانینی که در پایانه باربری تهران به آن توجه بسیاری می شود حفظ ایمنی خودرو ها و سلامت کالا می باشد. بدین منظور در پایانه ها تعمیرکار حرفه ای استخدام می شود تا پیش از هر بار ماموریت سلامت کامیون ها را از لحاظ موتور و بدنه چک کرده و بررسی شود که آیا در خودرو از جعبه کمک های اولیه و کپسول آتش نشانی استفاده شده است یا خیر.

لیست کالاهایی که در پایانه باربری تهران حمل می شوند؟

فرآورده های نفتی
مواد اولیه
مواد فله ای
مصالح ساختمان سازی
پوشاک
خوراک فاسد شدن

آیا شرکت تهران سعادت در پایانه باربری تهران فعالیت دارد؟

بله شرکت تهران سعادت در پایانه باربری غرفه دارد و میتوانید با شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۴.۹ / ۵. تعداد آرا: ۱۷۵

Comments (14)

  1. خالد بلندی
    تیر ۲۲, ۱۴۰۰

    سلام برای تمدید کارت هوشمند تا چند روز مانده به انقضا کارت هوشمند باید اقدام کرد زودتر بیام میشه یا مدت زمان مشخصی داره

  2. نظری
    تیر ۳, ۱۴۰۰

    تعمیر خودروهای سنگین ونیمه سنگین خود را در سراسر کشور به گروه مکانیکیار بسپارید.
    مکانیکهای سیار ما در بیشتر شهرهای کشور جهت امداد وتعمیر خودروهای سنگین و نیمه سنگین مستقر میباشند.
    گروه مکانیک یار
    اولین وبزرگترین مجموعه کشوری از مکانیکهای سیار :
    _خودروهای سنگین و نیمه سنگین
    _ماشین الات راهسازی و معدنی

    مستقر در بیشتر شهرهای سراسر کشور
    تعمیر در محل خرابی خودرو و جاده
    توسط مکانیکهای سیار گروه مکانیکیار در سراسر کشور

  3. رجب پور
    مرداد ۲۲, ۱۳۹۹

    سلام ، میخواستم بدونم شرایط توزیع لاستیک دولتی (حواله ای)به کامیون ها چگونه است وکجا باید مراجعه کنند وچه مدارکی میخواهد ؟

  4. اصغر
    مرداد ۳, ۱۳۹۹

    سلام من میخوام ماشین سنگین بخرم اما راننده ها همه میگن بار نیست و نهایت ماهی ۴ یا ۵ تا بار بهت بخوره
    حقیقت داره؟

  5. محسن حداد
    تیر ۲۶, ۱۳۹۹

    با عرض سلام و ادب و تشکر از انجمن های فعال حمل ونقل و رانندگان .. لیست بسیار جامع و کامل بود از شرکتهای حمل ونقل .اما شماره تلفن ثابت و همراه ازشون نیست

  6. زارع
    تیر ۲۵, ۱۳۹۹

    سلام ،ببخشید برای گرفتن غرفه در پایانه باید به کجا مراجعه کنیم؟

  7. مرتضی اسمخانی
    تیر ۲۱, ۱۳۹۹

    سلام خسته نباشید برای حمل اثاثیه منزل از شهر جدید پردیس تا زنجان چه قدر کرایه حمل میگیرید؟

  8. رسول پیری
    اسفند ۲, ۱۳۹۸

    برای گرفتن کارت هوشمند چه مدارکی لازمه ؟

    1. کارشناس باربری
      اسفند ۳, ۱۳۹۸

      سلام ,
      مدارک لازم جهت صدور کارت هوشمند رانندگان بار وبرگ فعالیت
      ۱-فرم شماره ۲ یا ۴ از تامین اجتماعی
      ۲- اصل برگ سوء پیشینه کیفری
      ۳- گواهی گذراندن دوره های آموزشی مربوط به دوره های آموزشی بدو خدمت (برای رانندگان جدید الورود)
      ۴- اصل وکپی از تمام صفحات شناسنامه
      ۵- اصل وکپی از پشت وروی گواهینامه
      ۶- اصل و کپی اخرین مدرک تحصیلی سیکل ( پایان سال سوم راهنمایی )
      ۷- اصل وکپی کارت سلامت رانندگان
      ۸-اصل وکپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای متولدین ۱۳۳۸ به بعد . جهت دارندگان کارت معافیت ارائه گواهی استعلام از نظام وظیفه الزامی میباشد.
      ۹- اصل وکپی از رسید یا اصل کارت ملی
      ۱۰- ۶ قطعه عکس رنگی با زمینه سفید (۴*۳)
      ۱۱-اصل وتصویر فیش واریزی مربوط به صدور کارت هوشمند به حساب مربوطه
      ۱۲- ارائه معرفی نامه از انجمن های

    2. مهدی
      اسفند ۱۲, ۱۳۹۹

      سلام وعرض خسته نباشید
      به ماشین هایی که کارت هوشمند ندارن و مدل پایین هستند کارت هوشمند میدن یا نه

  9. فائزه آقایی
    خرداد ۷, ۱۳۹۸

    عالی قشنگ بود

    1. پشتیبان سایت
      بهمن ۲۷, ۱۳۹۸

      سلام , خوشحالیم که از این مطلب راضی بودید .

      مطلب لیست باربری های تهران هم می تواند برای شما جالب باشد.

    2. مرتضی دینی
      بهمن ۲۹, ۱۳۹۸

      شماره تماس چرا ندارند

    3. پشتیبان سایت
      اسفند ۵, ۱۳۹۸

      سلام , برای مشاهده شماره تماس باربری های پایانه روی لینک کلیلک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

02188926620