باربری های تهران

مناطق تحت پوشش باربری تهران سعادت

باربری های تهران و مناطق تحت پوشش باربری تهران سعادت

۵
(۸۹)

کلیه خدمات مربوط به مناطق تحت پوشش حمل بار از تهران به شهرستان توسط باربری تهران سعادت انجام می شود.

در این مطلب در مورد باربری تهران و منطق تحت پوشش باربری تهران سعادت اطلاعات جامعی در  اختیار شما قرار خواهد گرفت. در صورتیکه شما به دنبال یک باربری خوب در محدوده اطراف تهران هستید می توانید با کارشناسان ما در تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان و خدمات باربری بهره ‌مند شوید. برای تماس با کارشناسان ما می توانید با شماره ۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید.

شماره تماس باربری اطراف تهران ۸۸۹۲۶۶۲۰

مناطق تحت پوشش باربری تهران

در جدول زیر مناطق تحت پوشش باربری تهران به شهرستان آورده شده است. لازم به ذکر است که باربری تهران سعادت در حال حاضر فقط از مبدا تهران خدمات حمل بار را انجام میدهد. در سایت سازمان راهداری استان تهران می توانید اطلاعات کامل پایانه های باربری استان تهران را مشاهده نمایید.

نام شهر شهرستان
پرند  – رباط کریم – نصیرآباد رباط کریم
اسلام‌شهر – چهاردانگه – احمدآباد مستوفی اسلام‌شهر
گلستان – نسیم شهر – صالحیه بهارستان
شهریار – اندیشه – باغستان – صباشهر – وحیدیه – فردوسیه – شاهدشهر شهریار
قدس ( قلعه حسن خان ) قدس
ملارد – صفادشت ملارد
پاکدشت – شریف آباد – فرون آباد پاکدشت
باقرشهر – حسن آباد – کهریزک ری
تهران – بومهن – پردیس تهران
فیروزکوه – راجمند فیروزکوه
قرچک قرچک
ورامین – جوادآباد ورامین
دماوند – رودهن – آبسرد – کیلان – آبعلی دماوند
لواسان – فشم – شمشک شمیرانات

 

باربری رباط کریم

باربری رباط کریم

باربری رباط کریم , حمل بار از رباط کریم به شهرستان , شهرستان رباط کریم در جنوب غربی تهران واقع شده است و در مسیر جاده تهران ساوه قرار گرفته است. رباط کریم در فاصله ۴۵ کیلومتری تهران قرار گرفته است. باربری نصیرشهر و باربری پرند هم زیر مجموعه باربری شهر رباط کریم هستند. باربری پرند در زمینه حمل بار و کالا و سایر خدمات حمل بار در محدوده شهرک صنعتی پرند و شهر جدید پرند و رباط کریم آماده سرویس دهی به شماست. حمل بار از شهرک صنعتی پرند و سایر خدمات تخلیه و بارگیری خدماتی هستند در زمینه باربری شهرک صنعتی توسط قدیمی ترین و بهترین باربری تهران به شما ارائه می شود. پرند یک شهر نوپا و جدید در محدوده شهرستان رباط کریم است که فاصله ۴۵ کیلومتری تهران قرار دارد.

باربری اسلامشهر

باربری اسلامشهر

باربری اسلامشهر , حمل بار از اسلامشهر به شهرستان , شهرستان اسلامشهر از شرق و جنوب با ری از غرب با رباط کریم و از شمال غرب با شهریار همسایه است. باربری چهاردانگه نیز که یکی از زیر مجموعه های باربری اسلامشهر است که در محدوده شهرک صنعتی چهاردانگه فعالیت می کند. حمل بار چهاردانگه، خدمات بسته بندی ، خدمات بارگیری و تخلیه بار خدمات باربری تهران سعادت در این محدوده است.باربری فتح, برای گرفتن مشاوره رایگان و راهنمایی می توانید با شماره ۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان باشند.

باربری پایانه نسیم شهر

باربری بهارستان

باربری پایانه نسیم شهر , باربری پایانه اکبر آباد , در حال حاضر ۵۱ باربری دارای جواز از اصناف هستند. برای پیدا کردن مشخصات دقیق باربری های بین شهری و یا هر صنف دیگری می توانید به سایت اصناف ایران مراجعه کنید و اطلاعات صنف مورد نظر خود را جستجو نمایید.باربری پایانه نسیم شهر , باربری پایانه اکبر آباد , اکثر بارنامه های صادر شده از مبدا تهران به کلیه شهرستان های سراسر کشور از پایانه باربری اکبرآباد (نسیم شهر) صادر می شوند.برای پیدا کردن باربری شهرستان و حمل اثاثیه شهرستان می توانید به سراغ پایانه باربری اکبرآباد بروید. آدرس پایانه اکبرآباد در جاده تهران ساوه و در نسیم شهر واقع شده است.

باربری شهریار تهران

باربری شهریار

باربری شهریار , حمل بار از شهریار به شهرستان , شهرستان شهریار در غرب تهران واقع شده است . این شهرستان از شمال با شهر قدس , از غرب با ملارد از جنوب با رباط کریم و از شرق با اسلام شهر همسایه است. و در مسیر جاده تهران ساوه قرار گرفته است. شهر شهریار حدود ۲۰ کیلومتر با تهران فاصله دارد. برای رسیدن به شهریار از تهران می توانید از جاده شهریار و یا اتوبان باغستان عبور کنید. باربری شهریار , باربری صباشهر و باربری اندیشه از جمله باربری های فعال در این محدوده هستند.

حمل بار از صباشهر به شهرستان , باربری باغستان شهریار شهرستان صباشهر از ادغام روستاهای قاسم‌آباد، قندیشاد، کبودین و اسلام‌آباد تشکیل شده‌است. باربری نسیم شهر که همان باربری پایانه باربری تهران است در نزدیکی صباشهر قرار گرفته است و تقریبا اکثر بارنامه های ارسالی از مبدا تهران از این پایانه (اکبرآباد) صادر می شوند. محدوده صباشهر به عنوان یکی از مناطق نیمه صنعتی به طور معمول بار های زیادی جهت ارسال دارد. ما روزانه تعداد زیادی تماس از محدوده صباشهر دریافت می کنیم و ماشین های باری زیادی به سراسر ایران اعزام میشوند.

حمل بار شهرک صنعتی پرند

باربری شهر قدس

اگر در جستجو یک بارباری معتبر و مطمئن در محدوده شهر قدس و قلعه حسن خان هستید می توانید با همکاران ما در باربری شهر قدس تماس بگیرید. باربری قلعه حسن خان محدوده اطراف خود را هم پوشش می دهد , از جمله میتوان به باربری اسلامشهر , باربری شهرک قدس , باربری صباشهر , باربری رباط کریم و باربری پرند اشاره کرد.

باربری شورآباد

باربری ری

حمل بار شهرک صنعتی شمس آباد و خدمات تخلیه و بارگیری و حمل بار و بسته بندی و همچنین انبارداری جز سرویس هایی است که ما به شما ارائه می دهیم. شهرک صنعتی شمس آباد در حسن آباد قم قرار گرفته است. باربری حسن آباد قم و باربری شمس آباد و باربری کهریزک و شورآباد و همچنین باربری باقرشهر دیگر خدمات هم ردیف تهران سعادت در زمینه حمل بار در این منطقه است. باربری شور آباد در نزدیکی باقرشهر و کهریزک قرار دارد و با حسن آباد قم حدود ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. باربری شهرک صنعتی شمس آباد که در محدوده حسن آباد قرار دارد در نزدیکی منطقه شور آباد قرار دارد که برای حمل بار این محدوده می تواند به شما عزیران کمک نماید.

شماره تماس باربری تهران ۸۸۹۲۶۶۲۰

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۸۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 7 =

02188926620