باربری فتح

باربری خیابان فتح به شهرستان , تریلی , کامیون , خاور

باربری خیابان فتح , حمل بار از جاده قدیم کرج (کرایه)

۵
(۱۵۶)

باربری خیابان فتح در زمینه حمل بار و کالا از مبدا بزرگراه فتح و جاده قدیم کرج فعالیت میکند. باربری جاده مخصوص و باربری خیابان خلیج هم در محدوده خیابان فتح قرار دارند و جهت حمل بار می توانید با هر یک از این باربری ها تماس بگیرید. در ادامه این مطلب نرخ کرایه باربری به شهرستان ها از مبدا خیابان فتح را مشاهده خواهید کرد, همچنین با باربری فتح و خدمات حمل و نقل این باربری بیشتر آشنا خواهید شد.

 

شماره باربری خیابان فتح ۸۸۹۲۶۶۲۰

 

باربری خیابان فتح

باربری خیابان فتح

باربری خیابان فتح, حمل بار فتح , بزرگراه فتح یکی از راه های اصلی از تهران به سمت کرج است. خیابان ۶۵ متری فتح که به جاده قدیم کرج معروف است یکی از مناطق صنعتی تهران است که تعداد زیادی از صنایع و کارخانجات را مهم و به نام را در خود جای داده است. صنایع بهشهر , شرکت پاکسان و کارخانه ویتانا از جکله برندهای فعال در محدوده خیابان فتح  هستند. باربری خیابان فتح در زمینه حمل بارهای صنعتی و حمل آهن آلات , باربری صنایع برق , باربری صنایع فلزی و حمل بار از درب کارخانه ، حمل بار از درب کارگاه و حمل بار از درب انبار ها , بار برگشتی از تهران و اعلام بار سراسری آماده ارائه خدمات به صاحبان بار و کالا می باشد.

آدرس باربری فتح

در صورتیکه در محدوده خیابان فتح به دنبال یک باربری معتبر می گردید در حال حاضر باربری تهران سعادت در خیابان فتح دارای شعبه مستقر می باشد. باربری فتح تهران سعادت آماده صدور بارنامه و حمل بار از مبدا جاده قدیم به سراسر ایران است. آدرس باربری فتح در کیلومتر ۸ بزرگراه فتح واقع شده است .

حمل بار جاده قدیم کرج

باربری شهرک صنعتی نصیرآباد در ندر فاصله کمی از شهر رباط کریم قرار دارد . شهرک صنعتی پرند در نزدیکی این شهرک قرار دارد. شهر جدید پرند، شهرک صنعتی قلغه میر , پابانه باربری نسیم شهر باربری های نزدیک به شهرک صنعتی نصیرآباد هستنید . برای اطلاع از قیمت و استعلام کرایه حمل بار به شهرستان با شماره ۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

حمل بار از فتح به شهرستان

برای حمل بار از خیابان فتح به شهرستان می توانید با باربری تهران اصفهان ، حمل بار تهران بندرعباس ,باربری تهران به یزد , حمل بار به کرمان,  حمل بار از تهران شیراز و باربری تهران مشهد تماس بگیرید . باربری تهران به شمال نیز برای حمل بار از جاده قدیم کرج به استان های شمالی کشور مازندران , گیلان و گلستان بار های صنعتی را حمل می کند.

شماره تماس ۸۸۹۲۶۶۲۰

باربری جاده قدیم کرج

کرایه باربری فتح به شهرستان ها

کرایه های زیر مربوط به کرایه تریلی از مبدا خیابان فتح و باربری جاده قدیم کرج به شهرهای مختلف سراسر ایران است . به دلیل نوسان قیمت و با تغییر مبلغ صافی راننده ها ممکن است قیمت ها تغییر کرده باشد و برای دریافت قیمت به روز حمل بار و گرفتن مشاوره رایگان درباره باربری تهران به شهرستان از کارشناسان تهران سعادت می تواتید با شماره ۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید. نرخ های زیر برای تاریخ ۱۴۰۱ می باشند .

کرایه تریلی از خیابان فتح به اصفهان۴.۳۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از خیابان فتح به تبریز۶.۰۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از خیابان فتح به شیراز۵.۸۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از خیابان فتح به اهواز۶.۵۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از خیابان فتح به مشهد۶.۸۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از خیابان فتح به بندرعباس۷.۰۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از خیابان فتح به زاهدان۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )

 

لیست کامل نرخ کرایه حمل بار از تهران 

شهرک های صنعتی تهران

برای مشاهده باربری شهرک های صنعتی و باربری می توانید مطالب زیر را مشاهده نمایید.

باربری شورآباد

باربری قلعه حسن خان

باربری باغستان شهریار

باربری شمس آباد

باربری فتح

باربری جاده واوان

باربری شهرک صنعتی قرچک

باربری شهرک صنعتی سالاریه

باربری شهرک صنعتی چرمشهر

باربری شهرک صنعتی گلگون

باربری رباط کریم

باربری شهریار

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱۵۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 11 =

02188926620