هزینه حمل خودرو به شهرستان

هزینه حمل خودرو به شهرستان

۵
(۲)

مقاله ای که امروز قصد داریم برای شما مورد بررسی قرار دهیم در خصوص هزینه باربری و حمل خودرو به شهرستان است. پیشنهاد می کنیم مطالب امروز را از دست ندهید چرا که خالی از لطف نیست.

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید با وسیله ی دیگری به غیر از خودروی شخصی به مسافرت بروید و در مسیر به جای رانندگی از دیدن مناظر لذت ببرید، که البته فکر بسیار خوبی نیز هست اما زمانی که به مقصد می رسید تازه می فهمید که چقدر به داشتن یک ماشین نیاز دارید، شرکت هایی در ایران وجود دارند که خودروی شما را تا مقصد مورد نظر با وسایل مختلف حمل و باربری می کنند یکی از این شرکت ها تهران سعادت است که می توانید امورات این چنینی خود را به آن ها بسپارید. در ادامه بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد.

از چه طریقی می توان برای باربری و حمل خودرو به سایر نقاط کشور اقدام کرد؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده که هنگام تردد در شهر با کامیون هایی روبه رو شده اید که خودرو حمل می کنند، اما جالب است بدانید که این تنها راه برای جابه جایی خودرو نیست بلکه وسایل دیگری نیز برای این کار وجود دارند که به شرح زیر می باشند.

  • حمل خودرو با کامیون

همه ی کامیون ها کارایی یکسانی ندارند برخی از آن ها تنها برای باربری و حمل خودرو ساخته می شوند که معمولا در دو نوع مسقف و بدون سقف تولید می شوند. زمانی که شما با شرکت مورد نظر مشورت می کنید اگر فاصله ی مبدا تا مقصد مد نظر کوتاه باشد با استفاده از انواع کامیون به شما خدمت رسانی می کنند.

  • حمل خودرو با قطار

حمل خودرو با استفاده از قطار شاید به اندازه روش قبلی مرسوم نباشد اما گزینه ی بسیار مناسبی به شمار می رود دلیل آن نیز مقرون به صرفه بودن است که برای مسافت های طولانی گزینه بسیار مناسبی می باشد.

هزینه حمل خودرو به شهرستان

  • حمل خودرو با هواپیما

شاید عجیب ترین روش برای حمل خودرو استفاده از هواپیما باشد، البته هر کسی قادر به استفاده از آن نیست زیرا هزینه ی بسیار زیادی برای مشتری به همراه دارد. در برابر هزینه ی زیاد مزیت هایی نیز دارد که ایمنی و سرعت در تحویل بارزترین آن ها می باشند. عده ی زیادی از صاحبان خودروهای لوکس هزینه ی حمل خودرو با هواپیما به شهرستان را به دلیل همین مزیت ها ترجیح می دهند.

  • حمل خودرو با کشتی

حتی با کشتی نیز می توان برای حمل خودرو اقدام کرد البته این گزینه بیشتر برای جابه جایی به سایر نقاط دنیا که از طریق دریا با هم ارتباط دارند مناسب است.

هزینه باربری و حمل خودرو به شهرستان

از آن جایی که نوسانات ارزی روی تمامی اصناف تاثیر گذاشته است در نتیجه نمی توان در این باره اعداد و ارقام دقیقی ذکر کرد،  در صورتی که می خواهید از هزینه باربری و حمل خودرو به شهرستان مطلع شوید می توانید با شرکت تهران سعادت تماس گرفته و در این باره سوالات خود را مطرح کنید. با این حال مواردی وجود دارد که می تواند روی هزینه ها تاثیر مستقیم داشته باشد از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • روش حمل خودرو

این که شما کدام یک از روش های حمل خودرو را انتخاب می کنید تاثیر مستقیمی روی هزینه ها دارد با توجه به نرخ های موجود هزینه حمل خودرو به شهرستان با قطار کمترین و با هواپیما بیشترین میزان هزینه را در بر دارد.

  • مسافت مد نظر

مسافت طی شده نیز از دیگر مواردیست که می تواند بر هزینه حمل خودرو به شهرستان تاثیر مستقیم داشته باشد بدین معنا که هر چه مسافت بیشتر باشد هزینه های دریافت شده از مشتری افزایش خواهد یافت.

  • نوع خودرو

برخی از شرکت ها حتی برای نوع خودرویی که قرار است به مقصد برسانند تعرفه های متفاوتی را مشخص می کنند، به طور مثال برای خودروهای لوکس خدمات ویژه تری در نظر می گیرند که به طبع هزینه های بیشتری را نیز به همراه دارند.

  • هزینه های پارکینگ

پس از آن که خودروی شما به مقصد رسید به پارکینگ منتقل خواهد شد در صورتی که پس از گذشت ۲۴ ساعت برای تحویل آن اقدام نکنید برای هر روز دیرکرد هزینه ی اضافی از شما دریافت خواهد شد که این هزینه پس از ۴۸ ساعت افزایش خواهد داشت، لازم به ذکر است که هزینه های پارکینگ جدا از هزینه حمل خودرو به شهرستان است.

هزینه حمل خودرو به شهرستان

حمل خودرو با هر یک از روش ها چه مزیت هایی به همراه دارد؟

هر یک از روش هایی که در بخش قبلی ذکر کردیم مزیت هایی را به دنبال دارند که ما به طور مختصر به دو مورد از آن ها می پردازیم.

مزایای حمل خودرو با هواپیما

  • سرعت

 بارزترین و مهم ترین مزیتی که باربری و حمل خودرو با هواپیما دارد این است که در مدت زمان بسیار کمی خودرو به مقصد خواهد رسید.

  • امنیت

 به دلیل بالا بودن هزینه ی این نوع از حمل و نقل تنها ماشین های گران قیمت با آن ارسال می شوند، امنیت و ایمنی که این روش دارد می تواند عاملی برای آسوده خاطر بودن صاحبان خودروها در برابر هرگونه آسیب باشد.

بیشتر مطالعه کنید : حمل موتور سیکلت با قطار

مزایای باربری و حمل خودرو با قطار

  • هزینه مقرون به صرفه

مزیتی که باعث شده درخواست های مبنی بر استفاده از قطار برای باربری و حمل خودرو به سایر نقاط به صورت روز افزون افزایش داشته باشد، مقرون به صرفه بودن آن است به صورتی که تقریبا همه می توانند باربری و هزینه حمل خودرو به شهرستان با استفاده از قطار را بپردازند.

  • گستردگی حمل و نقل ریلی

منظور از گستردگی حمل و نقل ریلی این است که محدودیت بسیار کمی برای جابه جایی کالاها در ایران وجود دارد در نتیجه شما به راحتی و با تهیه بلیط برای خودروی خود می توانید به راحتی و بدون هیچ محدودیتی برای نقل و انتقال خودروی خود اقدام کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

02188926620